Neschopenka v 5.tt. Řešil někdo?

supermatka
2. kvě 2021

Dobrý den ženy.
Pracuji jako pečovatelka pro seniory. Zjistila jsem že začínám mít problém. Motani hlavy a slabost po 12hodinach v práci zvýšená teplota. Chtěla bych tedy neschopenku ale gynekolozka mi ji nenapíše pokud nic na ultrazvuku neuvidí. Neschopenku potřebuji ale už zítra to budu 18dpo a podle ms 5+4tt. Řešili jste někdo??

bara88
2. kvě 2021

Tak jedině obvodní lékař

ema90
2. kvě 2021

@supermatka To se nedivim, ze vam ji nenapise, kdyz neni na co a tehotenstvi nemate potvrzene utz.

Takze jedine obvodak a neco si vymyslet, coz neni samozrejme v poradku.

supermatka
autor
2. kvě 2021

@ema90 mě ještě gynekozka neviděla problemi mi začali v pátek

jako_mala_holka
2. kvě 2021

Šla bych k obvodakovi s tím, že je mi zle, však pravda to je 🙂

mimi1004
2. kvě 2021

@supermatka Tak já bych to takhle řekla obvodní, jak to píšeš tady. A uvidíš. Tipuju, že ti v této době vyhoví. Vymýšlet si ja taky možnost, ale...

kocvarovas
2. kvě 2021

@supermatka jen aby ti obvodní nenakázala karanténu a PCR testy, když máš zvýšené teploty. Ty snad s těhotenstvím ani nesouvisí.. Zvlášť pokud je nemáš ani potvrzené od lékaře a TT ti vychází všelijak viz. předešlé diskuse.. Přijde mi, že chceš prostě za všechno na světě PN, ale těhotenství není nemoc...

katka22688
2. kvě 2021

@kocvarovas ja na začátku tehu horečku měla celý týden zvýšenou, pak jak prišla tak odišla... Bacil? Kdo ví

@supermatka proste zájdite k obvodakovi řekni to co nám tu a o co jde? Napíše a nazdar, pak ak teda něco tam dolu bude si tě vezme gynekológ... Celá veda.

supermatka
autor
2. kvě 2021

@katka22688 děkuji

supermatka
autor
2. kvě 2021