Potrat? V 5tt ze mě vypadla 2cm krevní sraženina

denule33
13. únor 2016

Milá maminky, těhulky. Před 2 dny jsem prodělala opravdu těžký den. Jsem, nebo byla jsem, v 5 tt. 11.2. kolem 10 hodiny ranní, jsem začala krváce. Byla to jasná světle-červená krev. Jela jsem ke svému lékaři, který mě poslal do nemocnice na ultrazvuk. Po cestě byl chvíli klid, ale v nemocnici jsem začala opět krvácet. Ultrazvuk provedly, ale jediné na co přišly bylo, že je v děloze, a krvácím jen trochu, tak mi předepsaly léky, magnesium, a klid. Ovšem večer jsem stále krvácela a přidaly se i bolesti. Takže zase do nemocnice, ale tam mi nic neřekly, a píchli mi něco proti bolesti. Takže jsem jela domů. Šla jsem na toaletu, kde jsem opravdu maličko zatlačila, a vypadla ze mě taková krevní sraženina cca 2 cm dlouhá s takovou krvavou nitkou cca 5 cm dlouhou. Druhý den jsem jela k dr. kde mi nic neřekl a mám přijít ve středu na ultrazvuk. Jsem strašně nervózní. Myslíte že to byl samovolný potrat, nebo jen nějaká krevní sraženina? Stále krvácím. Opravdu mám strach. Omlouvám se zda je to nechutné. popř. smažu. Děkuji za jakoukoliv odpověď.

gepe
13. únor 2016

@denule33 ahoj, muze se jednat o tzv biochemicke tehotenstvi.

drakenn
13. únor 2016

Pokud by sis neudelala test, tak bys to brala jako zpozdeni a normalne pozdeji menzes dostala i se vsemi normalnimi projevy (bolest v podbrisku) to, co z tebe vypadlo je delozni sliznice, coz je naprosto normalni, ta proste pri ms odchazi. Hlavu vzhuru, tohle se holt deje. Jen o tom nekdo vi, diky casne detekci tehu

luneta
13. únor 2016