Velký stres, úzkosti a deprese po celý čas těhotenství..

21. led 2021

Hezký večer přeji,
chtěla bych nějak utěšit, jsem skoro v 7 měsíci těhotenství, od 2-3 měsíce těhotenství zazivam velké uzkosti, stres, cele dny brecim, jsem furt sama, pocit samoty, pritel od začátku malou nechtěl, i když se s tím po čase smířil, tak už za mnou nejezdí ani nic, jsem mladá je mi 22 a mám velký strach, ze to mělo velký dopad na miminko, byl to vážně velký stres a každý den je, ráno se probouzim s uzkostmi a trvají cely den a nic nepomáhá, někdy mám záchvaty breku, až mám pocit, ze si ji ani nezasloužím, bojim se, ze bude demetni, nebo ze tak velký stres bude mít nějaký dopad, nejde to ovlivnit, snažila jsem se, vyhledala jsem psychologa, ale nic nepomáhá, neustále jsem sama, do toho studuju a dělám maturitu, nezvladam to a teď mám strach o miminko, dokonce jsem si i zapálila, měla jsem strasny pocit, ze proste to nedam, každý den ten pocit mám a nevím co mám dělat, můžete mě tu kritizovat za to, ze jsem vůbec sáhla po cigarete, nějak jsem to proste nezvládla a je mi to lito, mám pocit, ze do porodu už nevydrzim, ze to nezvládnu a nejvíc se bojim, ze moje dcera bude poznamenaná, protože to byl opravdu dost velký stres a je mi to vše lito, měly jste nějaká taky takový problém a miminko bylo zdrave? nepotrebuju, aby mi tu někdo nadával, ze jsem blba atd.. trpim psychickými problémy a bohužel jsem to nezvládla..vůbec nepribiram a bříško mám opravdu malinke..

denski24
21. led 2021

Máš podporu v rodině? Svěřila ses třeba mamince? Těžko ti takhle na dálku radit nebo te podpořit.. Zkus nějakou kamarádku, rodiče atak

levandule_k
21. led 2021

Ta cigareta je asi nejmenší problém. Buď na sebe hrdá, že jsi přestala kouřit během těhotenství. Holka život je někdy těžký, ale maturita se dá zvládnout a přítele si najdeš jiného, ale nevím, jestli ti tohle pomůže.