Viróza v 11tt, bude miminko v pořádku?

wrbka
7. bře 2015

Ahoj pracuju jako učitelka v mateřské školce, jsem dnes 10+2tt a chytla jsem v práci od dětí virozu, bohužel je asi dost agresivní protože děti padaly jak mouchy... no a já teď už druhý den ležím, teplota se drží tak 37,7 ale stále... bojím se o miminko. Bude v pořádku?

irisie
7. bře 2015

Bude! Musi! A z vlastni zkusenosti radim... mazej na nemocenskou. Ve skolce je to samy bacil!

brendamonique
7. bře 2015

... Ahoj já v 11tt prodělala dovolím si říct "brutální" střevní chřipku 🙂 ... můj starší syn také přinesl ze školy ... vůbec školní zařízení jsou perfektní zásobárny nemocí ... po 2 dnech zvracení, kdy jsem zkolabovala a omdlela, jelikož už jsem nemohla při zvracení ani stát ... jsem měla bříško úplně propadlé .. bála jsem se jít na kontrolu k dr. že mi řekne něco ošklivého ... měla jsem k tomu zvýšenou teplotu a naštěstí dr. řekl, že vše v pořádku ... teď mám již zdravého druhého synka (no zdravého - zrovna kašleme jako ovečky) ale jinak vše v pořádku ... ty dětičky tím nabírají svým způsobem i imunitu. Jinak v těhotenství můžeš paralen, takže pokud bude teplota vyšší, určitě si vezmi ... teplota je to co by mohlo miminko ohrozit, takže kdyžtak při přetrvávající teplotě k dr. ... ale nešil prosímtě ... vezmi prášek a teplota určitě klesne ... kdyby stoupala někam do závratných výšín, raději bych jela na pohotovost, ale myslím, že po prášku to bude v pořádku :*

ladyhacek
7. bře 2015

Za prvé zůstala bych určitě doma. Za druhé také jsem měla virózu tedy asi ve 13 tt - ale řekla bych že je to podobné. Porod mě čeká, ale mimi vypadá v pořádku a to jsem prodělala ještě v sedmým měsíci další virózu 😉