Vyléčená kvasinková infekce, ale stále nějaký problém

kajos12
19. pro 2016

Holky,
před měsícem jsem byla u svého Dr. s kvasinkovou infekcí v II. trimestru těhotenství. Předepsal mi Dafnegin globule na šest dnů. Svědění a další příznaky přestaly asi po osmi dnech. Svědilo mě jen zevně, takže jsem okolí hráze a poševního vchodu mazala Imazolem, který to dost vysušil, takže pak jsem mazala Bepanthenem - měla jsem od lékaře dovoleno mazat. Pak byl chvíli klid. Jenže poslední dva týdny mám okolí hráze červené, svědí to a vypadá to, jak kdyby tam byla úplně čerstvá kůžička - taková tenká, že jdou přes ní vidět žilky. Když dám na to kokosový olej, tak se pokožka zklidní a nesvědí. Ale jakmile mám chvíli kalhotky nebo to není namazané, zase to začne svědit, zarudne to atd...
Může to být obnova kůže po předchozí kvasinkové infekci nebo je to podle vás spíše začínající kvasinková infekce?
Děkuji za vaše názory.

annasmyckova
19. pro 2016

podle mě to můžou být už zase kvasinky (zkusit mazat Clotrimazolem nebo Fungicidinem a když to pomůže, je to jasné..) Kvasinkám se dobře daří ve vlhku, většinou v těhotenství je zvýšený výtok, tak se jim mrchám daří...a často se vrací.

puutalo
19. pro 2016

Bohužel mě to trápí taky. Dostávám různé bobule, masti. Chvíli je klid a pak se to zase vrátí. Snažím se mýt i několikrát denně, ale je to marné. Kvasinky se mi během těhotenství vrátily už snad po 4. Kůžičku máme úplně popraskanou, strašně to pálí, svědí. S manželem sex nemáme, když už to bylo vyléčené, nebyla kůžička ještě zahojená a pak se to zase vrátilo. Gynekoložka mi pokaždé dělá stěry, jednou to vyjde jako kvasinky, jednou hlásí, že je to pryč, ale pak se to zase vrátí. Zkusím taky ten Clotrimazol nebo Fungicid, který poradila @annasmyckova

meta123456789
19. pro 2016