icon

Zkušenosti s užíváním Clexanu během těhotenství a před porodem

1. říj 2024

Zdravím, ráda bych se zeptala na váš názor. Jsem po 4 zt.. všechna vyšetření v pořádku. Byla jsem nucena změnit lékaře a našla skvělého pana doktora, který byl rozhodnutý zkusit i "nové". Od potvrzení těhotenství si píchám clexane 0,4. Nyní jsem ve 32 tt. Při kontrole pan doktor říkal, že ve 36 tt vysadíme, aby nenastal problém u porodu třeba kvůli císaři nebo epidurálu. Nemám nejmenší důvod panu doktorovi nevěřit. Ačkoliv mě to trochu znepokojuje. Připisuji clexanu určité zásluhy a mám strach, aby se takhle ke konci zase něco ještě nepokazilo. Prý je to takto běžné, dokonce prý stačí i první trimestr. Četla jsem i příspěvky, kde se užíval celé těhotenství vč. šestinedělí. Myslíte, že si s tím tělo poradí ten poslední měsíc? Případně co by jste doporučili jako téma do další poradny s lékařem? Nechci být nevděčná, věřím tomu, že pan doktor pro mě dělá maximum. Ale z tohoto rozhodnutí mám jednoduše opravdu strach.
Moc díky, jestli máte někdo zkušenosti ❤️🍀

gruyerre
•
1. říj 2024

Já jsem ho naopak brala až od 36. týdne, protože mám horší srážlivost krve. Vůbec jsem nevěděla, že v některých případech se naopak v tomto týdnu vysazuje, takže neporadím. Ale nemohla bys to zkonzultovat s dalším lékařem?

autor
•
1. říj 2024

@gruyerre psala jsem jedné Dr z nemocnice, kde plánují rodit. Ta by doporučila prý vysazení až těsně před, tak ve 39 tt. Takže to určitě budu ještě konzultovat. No jsem z toho nesvá teda 🙈 ještě otázka, aby mě to pak případně napsali, když budu už přihlášena do té porodnice a bůhví jaký tam zrovna bude doktor. Každý s tímto preventivním rozhodnutím taky nesouhlasí.
Nejraději bych to už měla za sebou a věděla, že vše dobře dopadlo 🙏

sarihy
•
1. říj 2024