icon

Bolest hlavy v 10 tt na denní bázi

keety2
31. říj 2019

Ahojte holky ☺️
Jsem v 10tt a snad není den kdy by mě nebolela hlava. Je to bolest která se dá vydržet ale už mě to obtěžuje. Nemáte některá zkušenost ??? Děkuji a přeji hezký den

jituli84
31. říj 2019

@keety2 Já měla tak šílené migreny a stavy naprosté vyčerpanosti, že to nejde snad ani popsat slovy, zabrala jen tma a spanek, v těhu se prý muže paralen, ale já to měla konkretně takové, že bych to do sebe musela ladovat asi pořád. Když jsem překlenula první trimestr, tak to přešlo

lucik253
31. říj 2019

@keety2 Ahoj, jsem v 11tt a minulý týden asi 4dny šílené migrény...paralen neměl cenu,tak jen tma,postel,studený obklad a přetrpět to ☹

gingerbread
31. říj 2019

@keety2 Ahoj,já měla každý den bolesti hlavy že jsem snad 2 týdny jen ležela a pak jsem na radu kamarádky prostě zkusila kavu a do půl hodiny byl klid.. podle doktorky to bylo asi tlakem z počasí jsem na to hakliva..A měla jsem od lékařky schválené jedno kafe (samozrejme jsem pila dostatek vody přes den). Tak můžeš zkusit kávu,ale třeba kamarádce nezabíralo nic a přešlo to až po 20. tydnu🤔 snad tobě to tak dlouho trvat nebude!

keety2
autor
31. říj 2019

@lucik253 Ráda bych praktikovala ale mám doma dvouletého syna a musím se mu věnovat ☺️

keety2
autor
31. říj 2019

@gingerbread Noo já mám taky hodně nízký tlak kávu miluji ale co jsem těhotná tak ji nemůžu ani cítit natož vypít. Dokud jsem pila kávu bylo to v pohodě od 7tt mi to vadí a to mě vlastně bolí hlava nonstop

gingerbread
31. říj 2019

@keety2 no já se taky bála,že mi bude špatně,ale kupodivu to bylo ok..i když mě se nedělalo špatně z její vůně..jedině zkusit místo kávy třeba černý caj nebo trošku Coly?🤔 necim ten tlak zlepšit...nebo holt vydržet a buď přestane bolet hlava nebo ti přestane vadit kava...Snad ti bude brzy lépe!✊

keety2
autor
31. říj 2019

@gingerbread Děkuji budu to muset přežít ☺️ snad se mě to bude držet jen první trimestr a pak to povolí

hodnelasky
31. říj 2019