Nevolnost v těhotenství. Jak zvládnout?

andyskarsgard
10. kvě 2020

Ahojky vím že tady je hodně diskuzi a přečetla jsem toho hodně ale už si nevím rady.
Jsem teď v 9tt, a nevolnosti mi začali tak před tydnem a půl, dost se to stupňuje. A já už nevím co a tím.
Zkoušela jsem zazvorova Lizatka nefungují.
Zkoušela jsem hned co vstanu v posteli ještě něco snis ale nepohlo to a bylo to horší, hned jsem běžela zvracet.
Teď jsem v takovém stádiu že i voda mě bere na zvracení.. Mám neustálý pocit žaludku na vodě nic mi nepomáhá, mám hrozně nechutenství k jídlu. Na nic nemám chuť na co se kouknu prostě mě bere hned na zvracení. Vůbec nevím co a tím. Zkoušela jsem i Coca colu po lzickach nepomohlo. To. Mám pořád pocit takového prekyselelneho žaludku nebo něco podobného.
Říkala jsem lékaři na kontrole že mám nějaké nevolnosti chodíme na kontrolu každý týden, byla jsem na ivf a tohle je moje první těhotenství.
Ještě mám do toho silnou alergii na pyl, a neberu žádné prasky takže mám pernamentne ucpaný nos, a hleny mi jdou asi i do žaludku. A to mi normálně dělalo zle i když jsem byla těhotná.
Zkoušela jsem i jablečný džus pomohlo to jeden den abych se mohla aspoň napít ale teď... Už ani to nedám. Vůbec nezvládám pot vitamíny na těhotenství ptz to chce hned ven když to vidím.
Prosím Vas nemáte nějaké rady? Nebo nápady co vám pomohlo. Já už si opravdu nevím rady.

jjasmina
10. kvě 2020

@andyskarsgard úplně si mi připomněla moje těhotenství, bohužel nepomohlo vůbec nic, prostě to přežít, taky jsem měla úplně stejné pocity. Hodně jsem odpocivala a spala. Hodně jsem jedla mrkev a ředkvičky, ty jsem nevyblila skoro nikdy. Je to těžké , ale zlepší se to 🙂

andyskarsgard
autor
10. kvě 2020

@jjasmina pořád doufám, že se to zlepší.. Co nejdřív tu mrkev jsem ještě nezkoušela ale asi to vyzkouším. 🤔

jjasmina
10. kvě 2020

Od 5. Měsíce mi bylo lépe 🙂

andyskarsgard
autor
10. kvě 2020

@jjasmina no to mě moc nepotesilo..doufam že to přijde drive.. Jak jsi to zvládla v práci?

jjasmina