Bolesti kloubů v těhotensví - čím zmírnit bolest?

evikmiluna8
25. lis 2018

Ahoj jsem v 23tt bdost mě trápí bolest kloubu nemáte nějaký způsob jak zmírnit bolesti

hermij
25. lis 2018

@evikmiluna8 jakého?

evikmiluna8
autor
26. lis 2018

Kyčle, jeho teda dost kolikrát neprijemne mám 3 levého kluka a tak se musím hýbat a když to tam poradně zabili tak se musím až zastavit

preiba
27. lis 2018

@evikmiluna8 mám to stejně. Kolikrát mi jdou slzy do očí... Pánev, stydka kost... Měla jsem to už se synem, teď to am znovu. Třetí trimestr je pro mě teď utrpení, bohužel jsem to konzultovala s lékařem a prý jediné co, vydržet. Mám také skoro tříletého syna... Zkrátka omezit zvedání. Já zvedám maximálně na koupání, houpačku, WC.. jinak je zvyklý vše dělat sám... Je to hold na to tělo zátěž to těhotenství

evikmiluna8
autor
27. lis 2018

Ji to je a taky se ze synem nezvedam jen v mimořádných pripadech

preiba
27. lis 2018

@evikmiluna8 mě už uklidňuje, že mám jen měsíc před sebou 🙏🙏🙏

jennyska
3. pro 2018

Ahoj @evikmiluna8 a ostatní těhotné maminky. Už nějakou dobu máme na koníkovi Online poradny s odborníky - nyní se tedy můžeš optat i porodní asistentky v naší poradně https://www.modrykonik.cz/forum/category/poradn...

Všechny otázky jsou u nás v poradnách zdarma a anonymní a každý z odborníků odpovídá téměr denně 🙂 Navíc, Tvoje otázka pomůže i dalším maminkám, které něco podobného řeší také.

Věřím, že Ti naše porodní asistentka dobře poradí a pomůže.
Hezký den přeji! 🙂
Jennyska
Modrý koník team

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.