Investovat do těhotenského focení?

malinkaelinka
6. únor 2019

Ahoj holky,
taková diskuze spíš odlehčená, ale mám dneska odpočinkový den, tak přemýšlím nad blbostma. Jsem poprvé těhotná, aktuálně dvanáctý týden. Při brouzdání po netu jsem narazila na těhotenské focení. Docela by se mi líbilo mít pěknou fotku s bříškem, žádný kýč s botičkama, dudlíčkama atd., spíš něco černobílého, klidně akt nebo tak. Ale nevím, jestli za to ty peníze dát - nikdy jsem u profesionálního fotografa nebyla (krom focení na občanku), ani na svatbu jsme fotografa nezvali. Vůbec nevím, co od toho čekat, aby vzniklo něco, co se mi bude líbit?? Prošla jsem stránky fotografů tady v okolí, našla jsem tam pár snímků, které by se mi líbily, ale co když já se nedokážu takhle tvářit, nastylizovat atd? Obecně na fotkách nevypadám moc inteligentně, většinou vynikne něco, co nepotřebuju aby vyniklo :D :D Myslíte, že ty dva tisíce (cca) za to stojí, nebo se mám na to vyprdnout? A když nad tím tak přemýšlím, nevím, na co bych ty fotky pak použila... Doma máme vystavených jen pár momentek z dovolené (ale tam jsou hlavně hory, ne lidi). Tak díky, pokud mi pomůžete se rozhodnout.

kkkt
6. únor 2019

@malinkaelinka Tak nějaké věci si vezmu, rifle, vtipné těhu tričko co jsem si dělala na halloween, apod. Věci se kterýma se většinou"normálně" fotí nemáme. Počítám s tím, že hračky, tulínky dostaneme a nechci toho mít kupu. A botičky jsou za mě naprostá blbost. Takže budu vařit z toho co máme. A hlavně vím, že bych přítele jinak k fotkám nedokopala :D

bayt
6. únor 2019

@malinkaelinka Tak mně spíš přijde, že nemáš co ztratit, ne? Jednak dobrá vizážistka a fotografka tě udělají krásnou, to mi věř. Jednak kdyby se to hodně nepovedlo, zavřeš je do šuplíku :D
Určitě bych nešla do žádných stylizovaných fotek typu ateliér, fotka s dýní, fotka s dudlíkem a tak. A nebo takový to těhotná zabalená do záclony s věnečkem na hlavě. To je vůbec u těhotný dost vtipný, když si to tak vezmeš :D

malinkaelinka
autor