• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Lasergame v těhotenství, nemůže miminku ublížit?

18. dubna 2014 
Ahoj holky,
chtěla jsem se Vás zeptat. Jsem na konci 3. měsíce a ještě studuji. Za 14 dní (to už budu ve 4. měsíci) máme jet se třídou na lasergame. Chtěla jsem se Vás zeptat, jestli ten laser nemůže miminku nijak ublížit. Hrozně ráda bych jela, jen mám strach z toho laseru. Děkuji za odpověď Nikol
17. dub 2014 v 16:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
Laser dítěti neuškodí, máš na sobě takovou vestu, která snímá zásahy. Spíš bych se bála pádu nebo srážky s nějakým spolužákem. Dost často se to odehrává za snížené viditelnosti či v umělé mlze.. tak ať někam nenabouráš:slight_smile:
17. dub 2014 v 17:13  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
taky jsem radsi nesla, je to o hubu, ze se srazite apod. navic je to celkem zahul fyzicky neda se tam nejak super dychat... myslim, ze muzes jit i pak :slight_smile:
17. dub 2014 v 18:02  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Pár týdnů po porodu jsem jela do lázní a šla na proceduru, kde se měl laserově ošetřovat obličej , a zmínila jsem se, že kojím, tak jsem jít nemohla, že to prý není pro těhotné a kojící :sweat_smile:
17. dub 2014 v 19:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já bych nešla, laser není uplne nej, navic kdyz nejsi jeste po prvnim trimestru. Ja byla na laserovem osetreni pleti a kosmeticka se me ptala zda jsem tehotna, ze to vyrobce primo nedoorucuje v 1.trimestru... Myslim, ze casu budes mit jeste dost :slight_smile:
18. dub 2014 v 11:34  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem na lasergame byla asi v 10. týdnu... ani by mě nenapadlo řešit laser, jak se píše výše máš vestu, ale pohybovala jsem se spíš pomalu a nebojovala jsem o první místo :wink: v klidu jsem tam chodila atd :slight_smile: a miminko je naprosto zdravé :stuck_out_tongue_closed_eyes:
18. dub 2014 ve 12:06  • Odpověz  •  To se mi líbí