"Rizikové" těhotenství

elveren
21. led 2017

Ahoj,

jsem učitelka ve škole, momentálně ve 25tt a také na neschopence kvůli nemoci, kterou na mě zřejmě prskly děti ve škole. Docela uvažuju o neschopence jako rizikové těhotenství. Z kašle mě bolí břicho, rýmy se zbavit prostě nemůžu, tu už mám dva měsíce,... Nechci ohrozit malého. Na mateřskou nastupuju na konci února, ale teď vážně uvažuju o tom, že dětem předám vysvědčení a ahoj a šáteček...
Řešil někdo stejný problém? Zaměstnavatel je v pohodě, pokud to nezvládnu, tak to nezvládnu, náhrada za mne už je připravená.

petruuushkaaa
21. led 2017

@elveren jen bez, jsem zdravotni sestra a jsem na neschopence od zacatku tehotenstvi 😉 sice je to nekdy pakarna, hlavne omezeni vychazkama, ale nemim si predstavit chodit do prace, kdyz mi neni casto dobre, natoz jeste mit chripku jako ty :/ a jeste co se tyce penez, cim dyl marodis, tim si na tom lip.. sice to neni az takovej zazrak, ale za to byt doma je to super.. 😊

elveren
autor
21. led 2017

@petruuushkaaa No právě... nemocná jsem byla v prosinci a teď vlastně po měsíci znova... Mě to v práci baví, i když už je to občas problém - třeba tělocvik, že :D Dětem teď ukazuju akrobacii opravdu veeeeelice těžko :D
A jak je to s vycházkama? Jsou nějak v kuse? Třeba čtyři hodiny odpoledne nebo rozdělené na dopo a odpo?

netopejr
21. led 2017

@elveren Zalezi, jak se domluvíš s doktorem.

alcar
21. led 2017

@elveren ja bych taky sla. Vychazky jsou v pohode, 6 hod denne, napise ti je klidne vkuse. Taky jsem u prvniho tehotenstvi mela PN od zacatku a bylo to nejhezci obdobi, uzivala jsem si ty pripravy atd., odpocinula jsem si. Ted s malou uz takovou pohodku nemam, chybi mi to a jelikoz cekam dvojcata, tak bych ten klid jako v prvnim tehu opravdu potrebovala. Pokud uz maji za tebe vyresenou nahradu, tak bez, odpocivej a uzivej klidu, dokud to jde. Pak uz tu moznost mit nebudes. 😉

petruuushkaaa
21. led 2017