Dovolená v exotice v 1. trimestru
Ahoj holky, mám dotaz ( zatím čistě teoreticky ) ohledně exotické dovolené v těhotenství. Máme jet s manželem na svatební cestu koncem října a dnes jdeme na IUI. Řešila jsem to i s lékařem a ten mi řekl , že by v tom neviděl problém pokud by to vyšlo, ale stejně mi to nedá... Cestovala jste některá do 12 tt tak daleko ? Popřípadě, poud jste museli řešit nějaké problémy , jak to dopadlo a jak jste se cítily ? 🙂 Mockrát děkuji za odpovědi.
@nonnni Děkuji za odpověd 🙂 . Doktor mi také říkal, že co se má stát do 12 tt , tak se stane at budu tu a nebo jinde, ale stejně raději to slyším od někoho , kdo to zažil 🙂 . Letíme do Dominikanské republiky , lékaře máme 24 hodin i v hotelu a určitě neplánujeme jíst mimo areál ...
Hlavně bych si zjišťovala tu zdravotní péči, protože ono nejde, jen o případný potrat miminka, ale i o případné komplikace, které mohou nastat a ty pak můžou snahu o miminko v budoucnu hodně ovlivnit. 😔
Já byla v osmem tydnu v Portugalsku a taky v poho....☺
byla jsem na Filipinach 6-10tt a sice v poradku, ale zaroven nic moc :( dalkovy let tam jeste dobry, zpet naprosta hruza - i kdyz jsem se snazila chodit co to da tak otekla jak nikdy v zivote, strasne me bolely zada (normalne me z dalkovych letu nijak neboli, takze tam nejaka souvislost s tehotenstvim bude :/ ) a delalo se mi pri kazdych turbulencich blbe (nikdy mi v letadle jinak blbe nebylo). Tam pro zmenu potize z horka, pachu (bala jsem se vyjit skoro na ulici ve mestech neb se mi chtelo okamzite zvracet), potize s jidlem, protoze se silně nedoporucuji morske plody a obecne ryby (jasne, maji tam hned more, ale clovek moc nevi jak to skladovali apod., proste to byla prakticky jedina vec kterou mi doktorka "zakazala" tak jsem ji dodrzovala), na vylety to v horku taky moc neni....