• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

EPI-NO

11. září 2017 
Ahojte,su tu nejake skusene Epino uzivatelky? Potrebovala by som poradit. Ja som ho uz pri predoslych porodoch uspesne vyuzila, tentokrat mam ale rizikove tehu a ak do 34 tt neporodim,porod mi vyvolaju.Viem, ze epino sa ma pozivat az od 36 tt, no bojim sa rodit bez neho, hlavicka v 34tt ma mat uz 30 cm.Rozmyslala som, ci by som parkrat nepocvicila v 33tt, ak sa tam teda dostanem, ale neviem, ci tym daco nepokazim. Co by ste robili na mojom mieste?
3. pro 2014 ve 13:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pele Já bych cvičila - pokud bych věděla kdy porod proběhne, prostě bych posunula začátek cvičení. Jako rodička třetího miminka budeš (teoreticky) s obvodem postupovat rychleji.
3. pro 2014 ve 13:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
Ahoj, jdu se přidat. Aniball mám doma už nejmíň 2 měsíce a tak mi nedalo to aspoň vyzkoušet. Dnes jsem ukončila 35 týden, takže mám ještě týden až dva čas, ale už mi to nedalo. Jsem prvorodička a nástřihu se bojím jak čert kříže. Chtěla jsem to jen zlehka vyzkoušet. Musím říct, že tohle je fakt dobrá příprava. Na první pokus bez nějakého odporu asi 18cm, takže do 30 to bude boj. Tak ještě týden počkám a začnu, je to tak že? Cvičí se nejdřív od ukončeného 36 týdne?
4. pro 2014 ve 12:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pele : já bych taky cvičila aspoň ten týden před plánovaným vyvoláním. Hlavičku 30 mít mimčo asi nebude, ale aspoň malý tréning :slight_smile:
4. pro 2014 ve 22:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Příspěvek byl smazaný adminem, protože nesplňoval pravidla fóra. Důvod: “prodej .”
6. pro 2014 ve 22:24 • ilufree
Holky, dařilo se vám nechat po napínací fázi balonek vyklouznout? Já jsem cvičila zatím jen 2x, dostala jsem se hned na cca 6cm ale ani když trochu upustím, tak mi balonek nevyklouzne. Naopak, když ho vytahuji, tak to dost bolí. Ale zase když ho upustím před vytažením víc, tak to asi nebude mít takový efekt? Je to jen tím, že začínám a pak už to půjde, nebo ho mám "vypuzovat" o hodně víc upuštěný? Díky za zkušenosti.
19. pro 2014 v 10:22  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
@katerina108 : Cvič pomaličku po malých změnách, ať se nenatrhneš. Já každé cvičení přidávám asi dvě fouknutí a to ještě postupně. Ještě mi dost pomohlo, když jsem před samotným cvičením s balónkem masírovala hráz olejíčkem od Saloosu.
Když budeš vypuzovat upuštěný balónek, tak to nebude mít takový efekt na trénování hráze.
Já začínám tak, že zavedu nenafouknutý balónek, nafouknu ho deseti "fouknutími", zacvičím pánevní dno a zkusím "porodit". Pak zase zavedu nenafouknutý balónek, nafouknu dvanácti "fouknutími"... A když se dostanu na počet fouknutí, které jsem zvládla minule, tak už přidám jen jedno, to zkusím porodit dvakrát a pak přidám ještě jedno a zase porodím dvakrát.
Když jsem jednou měla pocit, že jsem v pohodě a zvládnu přidat ještě další dvě fouknutí, tak jsem se akorát tak natrhla, udělala si jizvičku a víc jak týden jsem si musela dát od cvičení pohov.
22. pro 2014 ve 22:56  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@kali.kal Děkuji moc za zkušenost. To je opravdu dobrý nápad s tím vypuzováním postupně podle počtu nafouknutí. Já jsem se zatím po cca 5 dnech dostala na vypuzení cca 5 cm a to jsem docela dost upouštěla, takže uvnitř můžu mít tak těch 7cm. Při tom vypuzování cítím dost velký tlak na konečník a právě se bojím toho natrhnutí, jak některé maminy popisovaly, takže zbaběle hodně upouštím :unamused: Zkusím to podle vás. Díky a přeji ať se vám u porodu vše podaří bez potíží.
23. pro 2014 ve 21:03  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobrý den maminky,sháním levně EPI NO BALONEK nemáte někdo prosím za dobrou cenu? napište mi do zprav dekuju! :slight_smile:
3. led 2015 ve 20:07  •  čeká miminko, termín má v únoru 2015  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj všem. Začala jsem cvičit s Epinem resp. Aniballem, mám za sebou 4 cvičení - zatím mám tedy pocit, že v životě nemůžu nacvičit obvod 30cm :sweat_smile: ale já vydržím :grinning: Chci se ale zeptat, taky vám miminka v břiše při cvičení tak vyšilují? :confused: ten můj mrňous začne vždycky takový rodeo a dneska mě dokonce chytly lehký menstruační bolesti v podbřišku, tak jsem toho radši nechala. Přece jenom jsem ve 36. týdnu, tak se ještě trochu bojím, abych ho tím nepopohnala ven dřív, i když si myslím, že by to nemělo mít souvislost. Děkuji za jakékoli zkušenosti a cvičení zdar :slight_smile:
26. led 2015 ve 21:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, vy které cvičíte s balonkem, poradíte jak postupujete při cvičení? Mám ani ball, není tam skoro žádný návod, tak jsem si pročetla z epi-no. Ale mám dojem, že to asi nedělám úplně dobře. Četla jsem tu v diskusi, že po nafouknutí balonek některým sám vyklouzne :fearful: , já nafukuju teda zatím jen málo, ale dostat ho ven znamená pro mě tlačit a tlačit, jako blázen!!! :confused:
29. led 2015 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Chtěla jsem se zeptat druhorodiček, jestli se jim taky tak bezvadně cvičilo oproti poprvé. Opravdu to jde jako po másle, ale taky musím říct, že tentokrát cvičím v kleku - na všech čtyřech, poprvé v polosedě. Od prvního porodu mám 2,5roku.
19. únor 2015 v 15:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 mě se kupodivu u druhého cvičilo hůř, šlo mi to hůř a určitě jsem musela cvičit i mnohem víckrát. Nevím čím to bylo, nechápu... (oba porody super a bez poranění a bez stehu)
19. únor 2015 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@scai mne taky a u tretiho jeste hur, nacvicila jsem i cim dal tim min :sweat_smile: zvlastni :confused:
19. únor 2015 ve 20:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@scai
@eveluska a jakou jste měly polohu při cvičení? Jestli to opravdu není tím nebo že bych byla tak roztažená? :sweat_smile:
19. únor 2015 ve 21:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 vsecky mozny .... cvicila jsi nejak po porodu, aby se to zpatky stahlo?
19. únor 2015 ve 21:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eveluska zajímavý co? Nechápu čím to je. Mít velké zranění, jizvu...chápala bych, ale po bezproblémovém porodu? No ale tak zásadní zase bylo, že i druhý proběhl skvěle :slight_smile:

@eicul82 na zádech, podložené záda
19. únor 2015 ve 21:11  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@scai fakt zajimavy .... to telo musi mit nejakou pamet nebo tak.... taky je zajimavy, ze treba po prvnim porodu jsem jeste do druhyho tehot. mela pocit, ze mam vsechny vnitrnosti mimo, streva nekde ve vzduchoprazdnu, casto me bolelo bricho.... po druhym to bylo lepsi a ted si pripadam uplne fajn, sice mi tesne po porodu bylo nejhur ze vsech trech, ale to se asi telo davalo do kupy - rychle a intenzivne.... konecne mam pocit, ze mam treba streva zpatky na svym miste :grinning:
19. únor 2015 ve 21:15  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@eveluska ha to je dobrý. To abych šla teda do třetího abych se dala dohromady :grinning: :grinning:
I když já si spíš říkala, že to bych se už rozpadla :slight_smile:
19. únor 2015 ve 21:17  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@eveluska cvičila jsem pánevní dno, ale musím říct, že ted ho mám dost povolené, takže jak porodím, musím se do toho pustit intenzivně, ale teda nemyslím si, že by to bylo tím... stihla jsem cvičit krátce a dostala jsem se možná na 26cm? Ted ani ne po 14 dnech neintenzivního cvič.dám v pohodě 31cm.
19. únor 2015 ve 21:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@scai no hele fakt... teda nebudu ti delat iluze, to tehotenstvi bylo narocny, to jsem se rozpadala neustale, uz ve tretim mesici jsem myslela, ze je se mnou amen, kycle se mi rozstrelily uz nekde ve 4tym, od 5tyho mesice me bolela stydka spona tak, ze jsem nezvedla nohu a bala se, ze se rozletim vejpul :sweat_smile: .... Ale jak jsem po druhym mela silenou brisni diastazu, tak ted jsem byla pripravena a naplno jsem vyuzila ty regeneracni faze tesne po porodu a par hodin po nem uz cvicila ty zatahovaci cviky, lezela na brise a nosila pas a ono v tyhle fazi je to telo asi fakt tvarny a pripraveny se dat do kupy, takze ted mam tu diastazu v mnohem lepsim stavu nez po druhym porodu - dobrej paradox, co? :sweat_smile: Poridit si dalsi dite, abych mela hezci bricho, fakt blazinec :grinning:
19. únor 2015 ve 21:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 to panevni dno cvic uz ted, at ti pri porodu nevylezou treba hemoroidy nebo tak.... i to pry zlepsuje celkove porod.
19. únor 2015 ve 21:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eveluska Pánevní dno jsem po dobu těhotenství cvičila, ale na konci už je to nežádoucí, ještě když cvičíš epinem na uvolnění, tak to ani nedává smysl :confused:
20. únor 2015 v 00:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 no to je blbost, epino neni na uvolneni, ale na protazeni, je to sval, naopak mas i s epinem cilene vytlacovat a posilovat ty svaly.... posilovani panevniho dna je dobry po celou dobu tehotenstvi, je to vhodna priprava k porodu, to ti myslim potvrdi jakakoliv PA nebo i ruzna literatura/stranky na netu :wink:
20. únor 2015 v 08:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 já jsem cvičila před oběma porody, jen u prvního jsem to nějak flákala, cvičila jsem tak 3x týdně, a ůposlední 4 dny už vůbec, nestíhala jsem, neměla soukromí, cvičila jsem v polosedě..a blbě jsem to měřila, takže jsem pak zjistila, že jsem nacvičila tak sotva 27 (začínala jsem asi na 19), nakonec mám nástřih malý, PA to zhodnotila že mám vysokou (snad i zdvojenou nebo co) hráz, a nějak jsme si nesedly, nechápala jsem jak přesně tlačit, malej měl málo kyslíku tak mě šmikli a rychle mimi ven. ale nástřih malý a zhojil se za týden snad, nebyly problémy. No u druhého jsem byla poctivější, protože jsem si říkala, po nástřihu, no tak je to sešité, pružnosti to asi moc nepomohlo, a už nástřih nechci. Začala jsem cvičit poctivě, skoro každý den, začínala jsem na 24 (ale je to tím, že jsem věděla že to prostě dám, už mi ten obvod nepřišel tak velký, už jsem věděla že mě to neroztrhne) a po 13 cvičeních jsem měla skoro 31. Cvičila jsem v kleče. Porod super, ani škrábnutí.
20. únor 2015 v 09:11  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
@eveluska nene, opravdu se na konci těh.nemá cvičit pánevní dno :slight_smile:
20. únor 2015 v 11:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@andelka jé, tak to jsem ráda, že to měl někdo podobně :slight_smile: Díky
20. únor 2015 v 11:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 epino je cviceni panevniho dna, mas ho vytlacovat, tim posilujes ty svaly http://www.aniball.cz/jak-cvicit/ vhodny jsou i jiny cviceni panevniho, zaroven je samozrejme nutny protahovat, trenovat elasticitu... Ale delej, jak myslis, je to tvoje telo :wink:
20. únor 2015 ve 12:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eveluska Ano, EPINEM se MIMOJINÉ cvičí pánevní dno, ale hlavně jde o tu elasticitu hráze kvůli nástřihu :slight_smile:
EPI - NO = epiziotomie no :slight_smile:
20. únor 2015 v 18:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@eicul82 souhlasim, to nijak nevyvraci nic z toho, co jsem psala vyse :sweat_smile: No nic, myslim, ze tohle zacina byt debata zcela o nicem, resp. nevedouci nikam ....
20. únor 2015 ve 20:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek