Na PN kvůli těhu, tzn. konec neomezených vycházek?
Ahoj holky,
situace se má tak, že jsem v 6.měsíci a pracuji jako trenérka ve fitku. Už mi to dává dost hodně zabrat a ostatním prostě nestíhám. Takže mi doktor nabídl jít na rizikové z důvodu nevhodného zaměstnání v těhu, přičemž se dostávaly neomezené vycházky (není to zdravotní důvod)...
Jenže od 1.1.2013 tohle padá a já, co jsem zvyklá pořád někde lítat a bez pohybu si to neumím představit, budu muset prvních 14 dní nemocenské zůstat doma bez hodinky vycházek a pak dál maximálně 6 hodin vycházek které se musí dopředu nahlásit...
A já se těšila že konečně budu mít čas si někde zajet, zajít si na hory a tak.... a tak mě to mrzí :-S
situace se má tak, že jsem v 6.měsíci a pracuji jako trenérka ve fitku. Už mi to dává dost hodně zabrat a ostatním prostě nestíhám. Takže mi doktor nabídl jít na rizikové z důvodu nevhodného zaměstnání v těhu, přičemž se dostávaly neomezené vycházky (není to zdravotní důvod)...
Jenže od 1.1.2013 tohle padá a já, co jsem zvyklá pořád někde lítat a bez pohybu si to neumím představit, budu muset prvních 14 dní nemocenské zůstat doma bez hodinky vycházek a pak dál maximálně 6 hodin vycházek které se musí dopředu nahlásit...
A já se těšila že konečně budu mít čas si někde zajet, zajít si na hory a tak.... a tak mě to mrzí :-S
@wwwejka Ahooj když dostaneš PN - tak máš možnost volby mezi 4-6 hodinama bohužel to už je dýl co zrušili neomezené vycházky nejen u těhotných 🙂 V hodinách které si určíš ven chodit můžeš kamkoliv budeš chtit a nahlašovat to nikde nemusíš tak jako prvních 14 dní mužeš chodit kam chceš v tebou určené hodiny co máš na PN.... 🙂 🙂
Takže zkrátka hlasít nemusíš nic 🙂 jedině by ses chtěla zdržet někde dýl třeba přes víkend tak to je potom dobré náhlasit pro sichr u dr že si např : Na chatě ......To kdyby přišla kontrola..... Jinak první tři dny jsi doma zadarmo dalších 21 dní tě má na starost zaměstnavatel a po 21 pracovní neschopnosti si tě bere na starost sociální ůřad 😉