Na PN kvůli těhu, tzn. konec neomezených vycházek?

wwwejka
25. lis 2012

Ahoj holky,
situace se má tak, že jsem v 6.měsíci a pracuji jako trenérka ve fitku. Už mi to dává dost hodně zabrat a ostatním prostě nestíhám. Takže mi doktor nabídl jít na rizikové z důvodu nevhodného zaměstnání v těhu, přičemž se dostávaly neomezené vycházky (není to zdravotní důvod)...
Jenže od 1.1.2013 tohle padá a já, co jsem zvyklá pořád někde lítat a bez pohybu si to neumím představit, budu muset prvních 14 dní nemocenské zůstat doma bez hodinky vycházek a pak dál maximálně 6 hodin vycházek které se musí dopředu nahlásit...
A já se těšila že konečně budu mít čas si někde zajet, zajít si na hory a tak.... a tak mě to mrzí 😖

hakanka
25. lis 2012

Ahoj, správně by tě měl zaměstnavatel přeřadit na jinou vhodnou práci (recepce apod.) s tím, že máš nárok na vyrovnávaccí příspěvek v tehotenství a mateřství, abys na tom nebyla finančně bitá. viz
http://www.cssz.cz/cz/nemocenske-pojisteni/davk...
nebo tady: http://www.jobs.cz/poradna/prace-na-materske/te...

fykyska
25. lis 2012

@wwwejka Ahooj když dostaneš PN - tak máš možnost volby mezi 4-6 hodinama bohužel to už je dýl co zrušili neomezené vycházky nejen u těhotných 🙂 V hodinách které si určíš ven chodit můžeš kamkoliv budeš chtit a nahlašovat to nikde nemusíš tak jako prvních 14 dní mužeš chodit kam chceš v tebou určené hodiny co máš na PN.... 🙂 🙂
Takže zkrátka hlasít nemusíš nic 🙂 jedině by ses chtěla zdržet někde dýl třeba přes víkend tak to je potom dobré náhlasit pro sichr u dr že si např : Na chatě ......To kdyby přišla kontrola..... Jinak první tři dny jsi doma zadarmo dalších 21 dní tě má na starost zaměstnavatel a po 21 pracovní neschopnosti si tě bere na starost sociální ůřad 😉

wwwejka
autor
25. lis 2012

@fykyska ahaaa, ale mě doktor říkal že prvních 14 dní nemám nárok na žádné vycházky, až po 14 dnech si je určím...tak že by to bylo jenom doktorem?

fykyska
25. lis 2012