Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Potrat u rizikového povolání - učit. v MŠ a zdr. sestry

irisie
15. říj 2014

Dne 10.10 jsem musela podstoupit ukončení těhotenství v 15. týdnu z důvodu nesčetných vad u embrya. Byla mi odebrána plodová voda a teď čekáme na výsledky. Podle paní doktorky jsme prostě měli jen smůlu a nevyšlo to jak má. Každopádně mi doporučila, že jakmile se dozvím, že jsem znovu těhotná, mám okamžitě nastoupit na nemocenskou právě z důvodu mého zaměstnání učitelky MŠ. Dle jejich zkušeností je největší potratovost u učitelek MŠ a zdravotních sester z důvodu prostředí ve kterém pracují. Bez obalu řečeno - že jsme mezi samými bacily a to asi způsobilo špatný vývoj. Má taky někdo vlastní zkušenost???

apacheee
AMBASADORKA
15. říj 2014

Ahoj, je mi líto, čím sis prošla, ale chtěla bych tě uklidnit. Pracuji jako učitelka MŠ, otěhotněla jsem poprvé v životě a celé těhotenství bylo ukázkové a já chodila do práce až do začátku 37. týdne - a neobjevil se u mě jakýkoliv problém. Podle mě, pokud se má miminko udržet, udrží se, a pokud ne, opustí tě, i když budeš ležet s nohama nahoře:(.
Držím ti palce do budoucna a nenech se zase tolik strašit - nech to na vlastním rozhodnutí, pokud budeš chtít být doma, buď, ale pokud pracovat chceš, můžeš🙂

veruska007
15. říj 2014

@irisie Také jsem si prošla opakovanými potraty. Hodně jsem o této problematice načetla, dokonce o tom přednáším. Ale nemyslím si, že by Tvé povolání bylo rizikovější než jiné. Na rizikové těhotenství samozřejmě odejít můžeš, ale vím o maminkách, které od 4.tt ležely a nakonec to stejně nedopadlo... myslím si, že tohle příliš neovlivníš. Jen se budeš doma mnohem více užírat. Já osobně musela po potratech i v těhotenství alespoň na kratší úvazek pracovat, protože jinak bych se zbláznila

irisie
autor
15. říj 2014