Určení pohlaví dítěte sestrou - je to spolehlivé?

xvitko13
21. pro 2014

Ahoj holky, mám takovou zvláštní otázku. Teď v pátek jsme byli s manželem na velkém ultrazuvuku v Brně - Veveří u MUDr. Vlašína. Měli jsme na něj zvláštní prosbu a to takovou, aby nám pohlaví miminka napsali na papírek a dali do obálky. Obálku jsme si zabalili a plánujeme rozbalit pod stromečkem 🙂 Co mě ovšem znepokojuje je, že to pohlaví miminka napsala sestra, nikoliv Vlašín, tak jsme pak začli přemýšlet, jestli tomu fakt můžeme věřit, když to není informace od doktora. Právě jsme se i zapomněli zeptat, s jakou pravděpodobností to určila ta sestra...Moc děkuju za postřehy 🙂

lilibeth
21. pro 2014

Noooo, já jsem u první i u druhé pohlaví poznala na utz sama. A to jsem naprostý laik.
Myslím, že kdyby si ta sestra nebyla jistá, tak vám na to nekývne.

bajana
21. pro 2014

sestry s dlhou praxou sa v mnohom vyrovnaju doktorom...ak ona nerobi nic ine, ako sa pozera na plody v 13tt, tak to skratka ma v oku rovnako ako ten doktor, podla mna...
no a je na vas, ci tomu budete 100% verit...mne 3 lekari (2x v Prenatale) potvrdili dievcatko a kedze to nie je vzdy iste, tak som do poslednej chvile bola pripravena na to, ze to moze byt aj chlapec 😉

lv
21. pro 2014

no u obou utz u Vlašína zprávu psala sestra, dle jeho hlášení, seděla u pc az apisovala jeho hlášení, na obrazovku se nedívala, myslím, že psala jeho slova..

xvitko13
autor
21. pro 2014

@lv no právě že taky mi přijde, že ta sestra se na obrazovku vůbec nedívala...takže jak ona mohla rozhodnout o pohlaví? Pohlaví stoprocentně napsala na ten papírek ona a s Vlašínem se o něm před náma nebavili, páč chceme to překvapení

bajana
21. pro 2014

@xvitko13 takže myslíš, že tam napísala, čo ju napadlo? Alebo prečo teraz pochybuješ?

amazonka.k
21. pro 2014

@xvitko13 Tak předpokládám, že jí to lékař řekl či naznačil, jinak pochybuji, že by si vymýšlela.

lenicka07
21. pro 2014