Vychytávky do porodnice 🙂

johnirvingfan
6. led 2017

Dobry den, mile maminky, rada bych Vas poprosila o cenne rady. V dubnu nejspíš strávím par dni v porodnici 🙂 A potřebovala bych poradit, co si s sebou /kromě běžného seznamu věci do porodnice/ přibalit, co jste ocenily, že máte, nebo jste si říkaly, že nemáte, ale ocenily byste 🙂 Napr. osetrujici kosmetika, specialni pradlo, vlastni kosile, jednorazove prádlo, jakou značku vložek doporučujete :D...Nemusí to byt jen rada na materialni veci, ale klidne i zkusenost. Co je dobre si napr. zářídit a pod./nadstandardní pokoj zbytečnost? nebo výhoda?/ Jsem budoucí matka amatér 🙂 Za každou radu budu ráda. Pište, cokoliv Vás napadne. A mám ještě jeden dotaz-kde koupit a kolik kusů kojících podprsenek :D Podotýkám, že na velká prsa😇
Mockrát děkuji za Vaše zkusenosti 🙂

eldrag
6. led 2017

Mam prsa e/f a koupila jsem si podprsenky a kojici tilka cariwell jsou sportovnejsi a pak na bonprix. Dobre za hezkou cenu. Kup si sitovane kalhotky z lekarny ne ty sinty z drogerii abri fix. Flozky batist flower. A doporucuji nejake sladkosti do tasky a slazeny kojici caj at ti nosi podle chuti z domova ty nemocnicni jsou vetsinou ble. Ja nepiji meltu takze mi nosili kravik krabickove mleko s brckem. A na doplneni bilkovin doplnek stravy protifar a nebo kvalitni maso. (Kurizek mi taky nosili na tajnacku)😉

eldrag
6. led 2017

Pisu s chybama pardon.

dvoraiv
6. led 2017