icon

Jak dlouho trvá Vaše preventivní prohlídka u gynekologa?

karotky
26. čer 2013

Už 5,5 roku mám stejného gynekologa a nemohu si ho jako odborníka vynachválit.Akorát se musím poslední dobou smát tomu,jak se s přibývajícími roky zrychluje,protože včerejší prohlídka(cytologie,vyšetření a UTZ)trvala max. 3 minuty. 😀

speedygon
26. čer 2013

Jj, taky jsem měla nějaké vyšetření rychlé...pokud to není v období, kdy je zapotřebí např. přeměřování mimča, bříška, atd, tak to nemá důvod protahovat

ebsian
26. čer 2013

Pokud se neptám, tak je to asi 7-10 minut..To jsem si myslela, jak jsem tam krátce 😀 V těhu to trvalo samozřejmě dýl.

xpila
26. čer 2013

Podle mě tak 10-15 minut - měření tlaku, klasická prohlídka zrcadlem, cytologie, ultrazvuk a pak se doktorka vyptává, zda je vše ok apod.

ruzenkas
26. čer 2013

Já jsem změnila lékařku a musím říct, že jsem moc ráda. Byla jsem minulý týden a byla jsem tam asi 15 minut - vše jsme probraly, jaké jsou problémy s cyklem, dostala jsem nový mens. kalendář. Jinak jsem měla cytologii, vyšetření zrcadlem, UTZ a co mě překvapilo (nezažila jsem u předchozího dr.) že mi paní doktorka vyšetřovala prsy... Takže jsem opravdu moc ráda za změnu, protože paní doktorka je úžasná...

qitecek
26. čer 2013

v tehotenstvi prohlidka tipuji 10-15 min, kdyz velky utz,tak i 40.. a po sestinedeli byla taky tech 15 min.U byvale dr. jsem byla jeste pred tehotenstvim a ty preventivni prohlidky zabraly tech 12-15min urcite 🙂

elvira
26. čer 2013

Tlak mi měří sestřička, pak pár dotazů ze strany doktora, příp. moje, cytologie, vyšetření zrcadlem, ultrazvuk, zapíše do karty... takže zhruba 10-12 minut?

anina32
26. čer 2013

U nás to mimo těhotenství jde taky rychle, jen vnitřní vyšetření bez ultrazvuku, prsa mi taky nikdy nikdo nekontroloval.

jaja01k
26. čer 2013

Na preventivní prohlídce mi doktorka dělá jen cytologii a zeptá se jestli mám nějaké problémy. Když nemám, jsem tam taky tak ty tři minuty 😀

hasky24
26. čer 2013