Covid a zub-dáseň. Co dělat?

pomoztekacence
7. říj 2022

Ahoj holky, před letem mi lékařka vyplnila nový zub, samozřejmě že mě od léta pobolíval a že jsem ho měla už tehdy natekly. Jenže jsem těhotná a když jsem šla k lékařce řekla mi že to může byt natekle z tehotenstvi a nebo z trhání 8zubu, že to teď nezjistí když nemuze dělat v jiném stavu rentgen. Přitom si myslím že ji šlo hlavně o prachy, jelikož kdyby mi ho vytrhla hned jak slíbila kdyz bude bolet tak bych ji nic platit nemusela, slíbila mi to. Jenže mi začíná natykat čím dál víc, teď 11.10.jsem měla jít na kontrolu, tak jsem myslela ze už mi pomůže. Jenže dnes jsem zjistila že mám covid. Tudíž musím ležet doma, co mam delat. Už hodinku to bolí čím dál víc? Prelekovat se nesmím jsem v 27.tydnu těhotenství.

elinka90
7. říj 2022

@pomoztekacence znam hodne lidi, ktere pri covidu strasne bolely zuby. Po covidu bolest zas ustoupila

pomoztekacence
autor
7. říj 2022

@elinka90 já tam mám ten vak vzadu

pomoztekacence
autor
7. říj 2022

@elinka90 jak mám prst u posledního zubu

marketanovakova14
7. říj 2022

@pomoztekacence Ano, je to zánět. A určitě to není z těhotenství ani trhání osmičky. Není důvod, proč by se v těhotenství nemohl dělat rentgen. Je to malé záření a při užití ochranné vesty miminku nic nehrozí. Určitě bych si nenechala jen tak vytrhnout sedmičku. Pokud je třeba, udělat nový rentgen. Zub otevřít, vyčistit kanálky a zaplnit, alespoň provizorně. Pokud máte horní sedmičku a necháte si vytrhnout tuhle dolní a nebudete řešit její náhradu (implantátem), bude vám horní sedmička sestupovat dolu, protože nebude mít protiskus.

pomoztekacence
autor
7. říj 2022

@marketanovakova14 no jo ale teď jsem covid pozitivní. A myslela jsem že tu sedmičku vytrhnout, už je spravována několikrát, byla to jen půlka zubů, no se zlomil dokonce i a akorát mě OSN poslední úpravy bolí a teď ještě o dost vic

marketanovakova14
7. říj 2022