Hellp syndrom, jak se vám projevil?

niky8787
20. led 2016

Setkali jste se někdy s nemocí Hellp syndrom, jak se vam projevila? Zvládli jste to?....

jani79
23. led 2016

Ahoj Niky, já jsem hellp syndrom prodělala v červnu letošního roku. Jsem tady, takže jsem to zvládla, ale měla jsem na mále. Miminko to bohužel nepřežilo. Rozvinul se u mě z preeklampsie. Začalo to krvácením z dásní při čištění zubů, silným pálením žáhy, únavou. V poslední fázi bolest nad žaludkem, rozostřené vidění, zmatenost...

lensta
23. led 2016

@jani79 to mě mrzí..
@niky8787 měla jsem hellp syndrom, příznaky déle ale přisuzovala jsem to k těhotenství, každopádně první den 38.týdne už jsem nemohla vydržet a pro jistotu jsme jeli do porodnice, kde na to přišli a hned následoval císař, syn je v pořádku já (asi) taky zhruba tři měsíce po porodu jsem užívala léky (teď už si nepamatuju jaké) a musela jsem pravidelně chodit k lékaři, hůř se mi dýchalo a divně mi bušilo srdce...
jinak první příznak byl pravděpodobně náhlý přírůstek na váze (během týdne jsem přibrala šest kilo) pak takové divné pálení žáhy, horší spaní, bolest nad žaludkem, poslední noc než jsme jeli jsem vůbec nemohla spát, zvracela jsem...

jani79
24. led 2016