Biochemický screening. Rozumíte hodnotám krve, prosím?

4formy
23. říj 2023

Ahoj rozumíte prosím hodnotám odberu krve z prvotrimestralniho screningu?jsou v pořádku?dekuji

ukki
23. říj 2023

@4formy to by ti měl vysvětlit odborník, ale obecně hodnoty MoM by se měli pohybovat kolem jedné

4formy
autor
23. říj 2023

@ukki proste jsem se nezeptala a studuji to az doma moje chyba proto se aspon ptam .

4formy
autor
23. říj 2023

@ukki a kdyz to hcg mam teda 2,9 to je spatne???co to mohlo ovlivnit,vubec tomu nerozumim 🤷

peclen
23. říj 2023

@4formy Ty hodnoty slouzi k vypoctu rizika tri nejcastejsich trizomií. Ideal je 1 MoM. Ruzne vychylene kombinace mohou poukazovat na zvysene riziko na nejakou konkretni trizomii. Dle tvych hodnot, budes mit vyssi riziko na T21 -Downuv syndrom (Mas zvysene to free Beta HCG a Papp-a u dolni hranice). Ty biochemicke markery jsou hodnoty hormonů, ktere tvori placenta, jejich vychyleni muze poukazovat na nejaky problem ALE TAKE VUBEC NEMUSI. Cilem screeningu je vytipovat rizikovejsi tehotenstvi a provezt dalsi podrobnejsi vysetreni. Drtiva vetsina tehotenstvi js pozitivnim screeningem je naprosto vporadku.

4formy
autor
23. říj 2023

@peclen dekuji...ano t21 mam popula ni 1:211 ,upravene 1:279.bylomi sdeleno info ze dle uzv je vse v naprostem poradku ale info ze mohu jit na nipt tot vse,celkove test negativni..stale ctu,premyslim a nevim 😔 verim ze je vse ok...a hodilo to to,ze je.mi uz 36.. 🤷

ileni
23. říj 2023

@4formy to HCG je vysoké. Podle toho,co jste psala minulé tak i šíjové projasneni bylo na hraně... k ní jsem také řešila, na odběry jsem šla, za ten stres mi to nastalo

4formy
autor
23. říj 2023

@ileni to si asi pletete dle dr je sijove projasneni jabsolutne v poradku.. 2,4. 🤷

ileni
23. říj 2023

@4formy ne nepletu, je to na hrane

ileni
23. říj 2023

@4formy dělali ten screening v Plzni?

4formy
autor
23. říj 2023

@ileni neee v olomouci.a proc na hrane?me rekl ze absolutne v poradku 🤷

ileni
23. říj 2023