Malý plod, týden těhu neodpovídá

miaellen
31. srp 2017

holky, přijela jsem před hoďkou z gyndy .. no měla bych být 6+1, ale bohužel plod neodpovídá staří těhotenství a od včera špiním. dostala jsem ultrogestan a lékař řekl, že víc dělat nemůže. pozval si mě znovu za týden. buď byla ovulace později, nebo prostě to dopadne blbě, je to hold přiroda... je tady některá, kt. lékař řekl něco podobného a pak to bylo ok? takový dotaz už tady určitě byl, omlouvám se, nemám náladu hledat. probrečela jsem cestu dom a upřímně? nechápu to? tak po dvou letech otěhotním ve chvíli, kdy se na to vykašlu a teď toto zase....

monik111
31. srp 2017

No ono to je opravdu bud a nebo☹
Nemohla byt ovu pozdeji?
A co videl na.ultr...jaka byla velikost? V 6+1 by melo byt mimi cca 3mm.
Ale urco bych myela pozitivne,treba se jen dyl zavrtavalo😉
Kazdopadne drzim pesti🍀

luska__
31. srp 2017

Samozřejmě muže si příroda vybrat.. ale na druhou stranu Ja jsem ted 38+1 a Eliasek odpovídá 36tt, jelikož ma Vahovy odhad nižší.
No, a mám to od zacatku , ze neodpovídá 🙂
Kdyz jsem šla poprvé na gyndu - nebylo tam kromě vysoké sliznice nic.
Týden na to taková tečka a za 3 týdny po dovce tam byla fazole se srdickem.
Držím palce , utros jsem taky měla

miaellen
autor
31. srp 2017

@monik111 neřekl mi... vlastně mě ani nenapadlo se zeptat, jakou velikost vidí.. zůstala jsem z toho úplně v šoku totiž ! říkal, že je to nějaké malé, že leda by byla ovulace později a na špinění mi dal ultrogestan. ano, přesně tak- BUĎ a NEBO. ovulaci vůbec netuším, kdy byla, protože jsem ji nikdy nepoznala ☹ teď budu týden čekat. pozitivní nejsem a být ani neumím. děkuji za reakci !

miaellen
autor
31. srp 2017

@luska__ děkuji za reakci.

monik111
31. srp 2017

@miaellen hele,ona opravdu ta ovulka mohla byt dyl..
Vis treba kdy byl sex?
Budu drzet pesti...nekdy vazne staci tyden a niceho je prdolka i se srdickem😉

pasteta
31. srp 2017