Těhotná učitelka v MŠ
Ahoj holky. Pracuji jako učitelka v MŠ jsem v šestém tt a v podstatě krom obcasneho motani hlavy a bolestivým prsou mi nic moc není. Každopádně díky infekčnímu prostředí zvažují rizikové alespoň po dobu prvního trimestru. Ve třídě mám x nakažených děti se spalovou anginou ... teď se přidala pata dětská nemoc a v neposlední řade impetigo a dneska dokonce dorazila do práce kolegyně se spalovkou na antibiotikach s tím ze hodlá chodit do práce ... Jak by jste se zachovali?? Šly by jste na rizikové.?? A to tedy nemluvím o tom ze si v podstatě za 5…6…7…8 hodin které dělám v podstatě nesednu ……… krom 20 minut když děti svaci ...
už by mě tam neviděli....nejde jen o tyhle nemoci, ale když si představím nějaké roupy v těhotenství....hmhm....nicm moc....já jsem učitelka na zš a první trimestr mi vycházel na období chřipek a gynekoložka automaticky psala neschopenku....
Taky jsem učila, být v mateřince jako Vy, šla bych okamžitě.
@skripmart no byt tebou tak jdu urcite na neschopenku.. ja delem na pokladne v bance a pokud otehot im tak minimalne na prvbi trimestr pujdu taky.. kdyz se ti prostrida denne skoro 200 lidi a vsichni prskaj,mrkaj,kaslaj a nektery hodne smrdej buh vi cim a musis sahat na vsechny penize od nich.. no urcite tam alespon prni dva tri mesice byct nechci..
Pokud vám to finanční situace dovolí je lepší zůstat doma přece jen každá chřipka muže potom způsobit neštěstí ony třeba taková antibiotika jsounobcas jediné reseni a to pro miminko není nejlepší
Já měla ve třídě zlatého streptokoka a černý kašel a gyndařka mi řekla ne. Že prý jsem s tím měla počítat a změnit zaměstnání. Takže jsem změnila gynekologa a šla na rizikové 🙂 držím palce 🙂