6. týden - 8 mm gestační váček, ale mám i cystu

ajdamajda
15. čer 2018

Cysta na levem vajecniku 5.5cm x 5.4cm x 5.7cm s volnou tekutinou. Gestacni vacek 8.3mm, jsem cca 5+4 tt dle jedineho styku.
Cysta pravdepodobne po lecbe clostilbegytem a nasled.hyperstim.syndromem s volnou tekutinou v deloze. Cysta je jako jablko.
Dotaz zni jestli se vstreba a jestli ma nekdo zkusenost. Lekarka me strasila prasknutim a potratem

ajdamajda
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
javolejavo
15. čer 2018

Ahoj, taky jsem měla cystu na začátku těhotenství, vyšel mi pozitivní test, tak jsem šla k lékaři, a ten mi řekl že těhotenství nevidí, jen velkou cystu. Říkal že na začátku těhotenství to mívá docela dost žen, a že těhotenství teda nevylučuje... a že když budu mít bolesti tak okamžitě do nemocnice ... tak jsem odcházela skoro s brekem. za tři týdny jsem byla na kontrole a cysta už pomalu mizela a doktor mi potvrdil těhotenství 🙂 no a teď jsem v 12 tt🙂

ajdamajda
autor
20. čer 2018

Dnes jsem byla na KO ultrazvuku a nejsem si jista jestli je vse jak ma byt.
Gest.vacek vyrostl, zloutkovy ma 3.5mm ale neni ani naznak embryonalniho polu (tusim tedy prazdno) . Cysta stale stejna. Ale spise mi jde o to ze podle data styku jsem cca 6+2tt a dle MS (jenze mam rozhazene cykly 21-27dni s ovulaci 10DC i az 16DC.... 5+6 tt.
Na ultrazvuku jsem v predchozim tehotenstvi byla mnohem pozdeji ale pamatuji ze v 7.tydnu jsem jiz mela videt srdicko u embrya.
Trochu nervozni jsem, to nezastiram. Ale spise kvuli tomu ze me nuti ted podrobovat se UZ casto misto vyckavani protoze to stejne neovlivnim, co bude.
Puvodne jsem chtela jit az po 8.tydnu na UZ ale citila jsem vnitrne ze tu cystu mam (poznam)

goodzana
23. led 2020

@ajdamajda a dala ti na to něco?

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.