Doporučené očkovaní těhotných
Ahojky chtěla bych se zeptat co a jak o tomto file:///C:/Users/OMS/AppData/Local/Temp/NIKO_Doporu%25c4%258den%25c3%25ad_Pertuse_t%25c4%259bhotn%25c3%25a9_2015%28final%29.pdf
je to hrozne vubec s tim nesouhlasim je to opet vyhlaska nebo jak? nebo ani to ne.. rozhodne se nechci v tehu nechat ockovat a ani díte v porodnici nechci nechat ničím naočkova. Díky za odpovědi ..
taky se mi to neotevřelo, tak jsem hledala, tady se to dá otevřít http://www.mzcr.cz/Verejne/dokumenty/doporuceni...
@ladyhacek vyšlo to minulý týden.
@markyzka84 zatím je to jen doporučený, já bych do toho teda nešla.
Holky, neotevřelo se to proto, že odkaz je na její PC, takže mi to 100% neotevřeme 😀.
@betelgeuzz a děkuji.
@markyzka84 tak to já bych se klidně naočkovat nechala vědět o tom. Manžel pracuje jako bachař a když jsem byla v 7 měsíci měli tam černý kašel - měli jsem fakt strach aby něco nedostala - aby to nepřitáhl domů :(. Naštěstí to bylo vše ok.
v porodnici děti neočkují - to až pak ty se rozhodneš jestli necháš očkovat a jak - já jsem zastáncem očkování, ale to záleží na každém. Očkování proti černému kašli zahrnuje ten prevenar.
ale jak psala betelgeuzz - je to zatím doporučení.
@ladyhacek černý kašel obsahuje hexa, ne prevenar. Prevenar je dobrovolné očkování, narozdíl od hexy.
Očkování v těhotenství je riziko, vždyť se už v bříšku vyvíjí imunita miminka. Černý kašel se opravdu rozmáhá, ale jestli mohu doporučit, nechte se očkovat před plánovaným početím - aspoň půl roku. Partner i během těhotenství. Vždyť i tetanovka se dává rok před plánovaným početím, později se už nesmí, má to svoje důvody.
Koukám, že je v tom i tetanovka a zarděnky. Holky, do toho bych fakt nešla. Vzhledem k tomu, co mi doporučila moje praktická dr., která je zároveň moje známá, takže ta by mi určitě nemlžila.
@jiy moc se omouvam :_))) že jsem dala spatny link
@ladyhacek ta novela vyšla minuly tyden
@no_title no práve ..vubec nechapu co za chory mozek tohle vymyslel :(