Potrat nebo si miminko nechat? Prosím radu
Ahoj vsem, rada bych aby jste mi poradili i vy. S pritelem cekame miminko,mě bude 19 a pritelovi 21 let,studuji na stredni skole a pritel chodi do prace. jsem v 8 tt+5 dní. Jenze se naskytla komplikace ..pritel mi v pondeli oznamil "bud já nebo to dítě" snazila sem se najit nejaky vychodisko a uklidnovala ho,ze to zvladneme a i on mi to sám rikal pred tim. Jenze stalo se , co se stalo. Kdyz mi to ted v pondeli rekl,tak se mi do dnesniho dne neozval. Vcera jsem byla na gynekologii a uz mi mel dat tehotenskou prukazku,jenze jsem rekla,ze potrebuju chvili cas ,ze mozna premyslim nad potratem. Doktor mi dal cas do pristiho pondeli. Jenze hacek je v tom,ze ja bez pritele nechci byt, a zase kdybych sla na potrat,kdo mi zaruci mit deti v budoucnu? A ze je chci. Ale kdyz si ho necham,budu na to sama,jeste pritom dodelavat skolu a budu svazana da se rict. Opravdu nevim..hrozne me to od pritele mrzi,protoze kdyz to bylo tak nejak mezi nama dobry,tak jsem to prijmula,ze sem otehotnela. Jenze ma nalady sem tam a ted me v tom nechal..co by jste delali na mem miste vy ? Moc dekuju za odpovedi.
Nečetla jsem odpovědi, je jich tady vážně moc 😅
Ale... Kdo to zaručí, že přítel s tebou zůstane, i když na potrat půjdeš? Jsi ochotná teď podstoupit potrat, za tu cenu, že prispdne v budoucnu může být další těhotenství komplikace, a nebude s tebou ani přítel, kvůli kterému takové rozhodnutí případně účiníš?
Škola se dá dodělat případně i dálkové. Měla jsem spolužačku, co v prvsku otěhotněla. Dostala individuální plán, učila se doma, do školy chodila jen na přezkoušení, odmaturovala 🙂
Mě osobně mamka měla v 16, a nemůžu říct křivé slovo. Myslím, že jsem dobře vychovaná a nemyslím, že jsem nějak strádala.
Dobře to zvaž. Toto je rozhodnutí, co za tebe nikdo udělat nemůže. To musíš převážně ty sama. Ale ať do budoucna nelituješ