icon

Práce ve škole v těhotenství. Co byste poradili?

englerova14
Včera v 11:51

Pracuji jako učitelka v MŠ. Svou práci miluji, ale nyní se bojím ve školce pracovat. Do třídy dochází také děti s diagnostikovány mi poruchami chování, takže je na denním pořádku kopanec, kousání, bouchnutí pěstí apod. Mimo to se má práce neobejde bez stovky dřepů, sehnutí se pro něco/ nebo někoho, často chytám i pády dětí, děti, které se mi na vycházce vztekají a z ničeho nic s sebou doslova mrsknou a škubnou mi ramenem. Setkávám se neustále s velkým množstvím virů - 5. a 6. nemoc každý rok, teď jsem měla v květnu i spálovou angínu. Ve třídě je velký hluk (25 dětí na třídu na jednu učitelku). Bohužel mi má gynekoložka sdělila, že nevidí problém, že ve školce pracují i jiné maminky a odlifrovala mě. Bude mi 40 a o miminko se opravdu bojím. Co byste mi poradily? Děkuji

anonym_94fe83
Včera ve 12:01

Nevidím důvod, proč by měla být práce ve školce pro těhotnou překážkou. Pokud je jinak těhotenství v pořádku. Znám několik učitelek, co pracovali až do mateřské bez újmy. Dřepy jsou zdravé i v těhotenství 🙂 zvedat děti nemusíte, můžete si k nim dřepnout/kleknout. Chápu, že jste opatrná, ale všeho s mírou 🙂

klokanka31
Včera ve 12:03

@englerova14 Říct že máš nějaký problémy (mdloby, bolesti v podbřišku...). Mně je 37 a gynekoložka mi automaticky chtěla psát neschopenku, ale já jsem v domácnosti takže nepotřebuju...

englerova14
autor
Včera ve 12:04
@anonym_94fe83

Nevidím důvod, proč by měla být práce ve školce pro těhotnou překážkou. Pokud je jinak těhotenství v pořádku. Znám několik učitelek, co pracovali až do mateřské bez újmy. Dřepy jsou zdravé i v těhotenství 🙂 zvedat děti nemusíte, můžete si k nim dřepnout/kleknout. Chápu, že jste opatrná, ale všeho s mírou 🙂

@anonym_94fe83 Je to třetí těhotenství, u druhého syna bylo rizikové, krvácela jsem celé těhotenství a syn se narodil v 29tt. Nyní jsem v 7tt a spinim, tak se bojím, navíc nejsem nejmladší

englerova14
autor
Včera ve 12:04