Těhotenský čaj, je vhodný do 2. trimestru?

petule_mizzbee
8. lis 2017

Zdravím všechny těhotné i maminky 🙂 Jsem ve 21tt a koupila jsem si těhotenský čaj. Až doma studuju složení: maliník list, rybíz černý list, máta peprná nať, fenykl plod, anýz plod. Je tento čaj opravdu vhodný i do druhého trimestru? Jsem z něj trochu na rozpacích...

kafr
8. lis 2017

Tak to je nejaka divna smes.
Malinik podporuje funkci delohy a ma se pit az pred porodem.
Mata- trochu se muze, ale upravuje krevni obraz a ma se s ni opatrne. Myslim, ze jsem nekde cetla, ze zastavuje laktaci...
Ty ostatni nevim, snad ano

stuplakova
8. lis 2017

Fenykl se používá proti nadýmání myslím, tak ten by mohl být v pohodě, ale ten maliník by mě teda odradil. Na předporodním kurzu nám říkala, že maliník si máme udělat když pojedeme rodit, že to podporuje porod, tak s tím bych fakt opatrně a máta podle mě taky není moc vhodná 😕

marenkav
9. lis 2017

Pise se tam jednou denne 1 cajova lzicka. Takze toho bych se vubec nebala. Malinik pripravuje (zmekcuje) porodni cesty. Pila jsem ho (caj z maliniku) od 34tt,od 36tt pak ve velkem a rodila jsem 41+3tt 🙂

ejmate
9. lis 2017

@petule_mizzbee Ahoj, tady je článek přímo o maliníku. Je tam odstaveček, kde se píše o pití v těhotenství 😉
https://www.modrykonik.cz/malinik/

petule_mizzbee
autor
9. lis 2017

Děkuji moc všem, raději ho schovám až na poslední týdny těhotenství 🙂 Velmi mě ale mrzí, že se to prodává jako vhodné pro všechny těhotné a přitom to může být potencionálně škodlivé :-/
Když už jsme u těch čajů, nemáte tip na nějaký dobrý těhotenský čajík? 🙂

danus89
9. lis 2017

Já bylinky nepila. Každej říká něco jinýho!! Maliník je k ničemu, porod byl stejně hroznej

ariadna12
9. lis 2017

Ovocne cajove smesi bez dalsich prosad (jahoda-malina-jen plody), roibos.

petule_mizzbee
autor
9. lis 2017

Posílám odpověď na můj dotaz, který jsem zaslala mailem přímo tvůrkyni směsi:

Dobrý den, paní Petro,