• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Břicho po císaři. Můžu posilovat?

20. června 2008 
jo jako český Keanu Reeves :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
20. čer 2008 ve 13:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Keane :grinning:
já ti ani nevím,proč mě bolej kříže,nebude to tím,že mám po produ a jsem prostě ještě celá rozlámaná?!?! :slight_smile:
20. čer 2008 ve 13:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
no už jsme to tu probírali mockrát ..trénovat břicho, to je pořád nekonečná práce (i třeba třikrát denně - ony to zvládnou) ..

a pěkně lehnout, nohy kolmo k podložce (takže třeba opřít o postel), ať se nezapojují stehenní svaly a malinko se zvednout a kmitat (a pomalu) řekněme 2 sekundy ve zdvižený a 3 těsně nad zemí .. :wink:

pak dřepy (kolik dáte, to nevím) asi tak 15 a tři série (zas nahoru a dolů a tom ty časový odstupy pár sekund, aby svaly měly větší stres)

a stejně musíme trénovat komplexně, protože z břicha se krásný břicho neudělá jen posilováním břicha

asi tak jednoduše napsaný :stuck_out_tongue_closed_eyes: :wink:
20. čer 2008 ve 13:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
No tak v těhu bych to teda moc nezkoušela...

Ono je to břicho docela tvárný. Já takhle začala tím, že jsem při chůzi (třeba na procházce se psem) začala zatahovat břicho. Tak na dvacet kroků a pak uvolnit. A pak znovu. Poprvé se mi klepalo břicho jak blázen, ale každým dnem se to zlepšovalo... Je vidět, že to fakt funguje :wink:
20. čer 2008 ve 13:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
to netuším, proč tě bolí kříže .. buď nevyváženost břicha a zad (svalová) ..
klidně ten těh, těžko říct, to nevím
20. čer 2008 ve 13:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
no a vo tom to je mladej,neznáš nevíš :grinning:
ne nic ve zlým,mám teď docela záběr,ale to se časem uklidní a mé tělo se vyváží ooooooom :grinning:
20. čer 2008 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
jo samožřejmě ty cviky po dlouhé době od těhu, nee abyste se zničily :slight_smile:
ale takto se to dá ukočírovat .. asi nejjednodušší způsob
20. čer 2008 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
liviky .. vím, že nic nevím :grinning: :wink:
měj se, musím pryč
20. čer 2008 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
čus a nezapomeň cvičit břicho :slight_smile:
20. čer 2008 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
No a proc Keanu? Nobody, ty vypadas jako on? :astonished: :confused: :sweat_smile: :grinning:
20. čer 2008 ve 14:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
já to prásknu :grinning: ,jednou jsme se bavili a od něj samotného to vzešlo,ale nevím zda má Kean taky problémy s bříškem :grinning: :grinning:
20. čer 2008 ve 14:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
jo, taak, no diky za osvetleni problemu, liviky :grinning:
20. čer 2008 ve 14:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
není zač,a co ty máš ňáký fígl na bříško?
20. čer 2008 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
liviky, ja cvicim prubezne cely telo - na bricho tradicni sklapovacky, ale ja nemam s brichem problemy, tak to neresim....aha, tak to jsem asi od tematu, ze? :sweat_smile:
20. čer 2008 v 15:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
olala ja cvicim bricho porad a neni to poznat jen kdyz jdu naproti zrcadlu tak sikme brisni svaly jsou trochu videt,ale jinak neeeee :grinning:
20. čer 2008 v 16:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
a misto klasickejch lehu sedu jeste nakonec delam na dolni polovinu bricha(zvednes obe nohy nahoru a zvedas lehce zadek..fakt brutalni bolest..
20. čer 2008 v 16:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
teda nobody ty o sobe tak samolibe prohlasujes ,ze jses jak Keanu R.??? :grinning: no fuj to zavani narcismem :grinning: teda ja myslim,ze ses podobnej na toho Frantu tady od vedle ze vchodu ,ale na K.R???no nevim nevim :grinning: :grinning: :grinning:
20. čer 2008 v 16:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
:grinning: :grinning: :grinning:

fuj narcismus

já jsem břicho nikdy necvičil, spíš bych potřeboval sebrat od někoho 2 kila, to bych byl spokojený .. :slight_smile:
20. čer 2008 v 17:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
jaaaaaaaaaaaaaaa ja darujuuuuu i tri :grinning:
20. čer 2008 v 17:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
jaky nacismus :grinning:
20. čer 2008 v 17:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
no nacismus maximálně fuj

by ti nic nezbylo, když budeš darovat
20. čer 2008 v 17:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
fakt jo?a jak to tak muzes vedet??jen jestli se nahodou nestitis si ode me par kil vzit :grinning:
20. čer 2008 v 17:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
:grinning:

zk nevím :slight_smile: radši teda
20. čer 2008 v 17:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Pokud někdo cvičí posilovací cviky na břicho a bolí ho u toho v kříži, tak to místo břichem tahá zádamaˇ. Buď ten cvik cvičí špatně a nebo má ty břišáky tak moc slabý, že si pomáhaj zádama. Jak píše Nobody zádový a břišní svalstvo musí být v rovnováze nebo záda pěkně bolí :wink:

Leh sedy nejsou žádný špatný cviky, jen se jich musí dělat tolik, kolik břicho zvládne. Takže ze začátku klidně jen 5.

Dřepy dělat nedoporučuji, artroza je pěkný prevít :wink:
20. čer 2008 v 17:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
anebo ještě natažený nohy a ruce napnutý za hlavou a zdvihat jak nohy, tak celý trup s rukama zároveň .. ale hnus taky :slight_smile:

když ty dřepy jsou největší stres pro tělo, holt klouby počkají :grinning:
20. čer 2008 v 17:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nobody to jsou sklapovačky ne :confused:

Tak moje kolena už nepočkají :unamused:
20. čer 2008 v 17:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
zk nevis?a proc ne?ja uz bych to nevydrzela
btw tak si vem vem honem si neco vem dokaz mi ,ze se nestitis a ulev mi od problemu :grinning:
20. čer 2008 v 17:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
dobrý cvik je taky tento

leh na zádech, ruce podél těla dlaněmi nahoru, nohy přednoženy a křížem. S výdechem pomocí stažením břišních svalů vysunout nohy nahoru, s nádechem povolit :wink:
20. čer 2008 v 17:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
A šikmý břišní svaly se dobře cvičí na gymnastickým míči. Tak že při lehu na zádech, dát pokrčený nohy na míč, ruce upažený.Spolu s nádechem pomocí rolování balonu rotujeme nohy na jednu stranu. Nohy spouštíme tak nízko, dokud je možné držet záda rameny a lopatkami na zemi. Jakmile cítíme, že se nám jedno rameno a lopatka začíná odlepovat od země, zastavíme a s výdechem pomocí zejména šikmých břišních svalů rotujeme nohy do výchozí pozice :wink:
20. čer 2008 v 17:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
nevím ... :slight_smile:

:grinning:

dneska se možná mrknu

na tom míči se dá dělat věcí :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning:
20. čer 2008 v 17:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek