Fyzicky náročná práce v těhotenství. Jak jste to řešily?

adelamor
30. zář 2019

Zdravím, chci se zeptat ohledně práce na začátku těhotenství. Pracuji jako uklízečka v Domově pro seniory, práce je sama o sobě dost fyzicky náročná, denně vygruntuju asi 12 bytečků a další prostory, běžně pracuji se savem, desinfekcí a jinými uklidovými prostředky. K tomu nám teď začínají generální úklidy, mytí veškerých oken a věšení záclon ze štaflí, drhnutí všeho včetně všech podlah rejžákem atd... To pak domů chodím úplně vyždímaná a namožená. Měla některá stejné zaměstnání a jak jste to řešily? Nerada bych ublížila sobě, nebo špuntovi, ale zároveň nechci být přehnaně opatrná. Děkuji za rady a zkušenosti 😉

vacel1
30. zář 2019

Dělala jsem pokojskou, víceméně ta samá práce, do 24.tt,pak jsem teda šla na neschopenku, ale kvůli odběru plodové vody... Jinak můžeš požádat o převedení na práci vhodnou pro těhotné.

esternejed
30. zář 2019

přesně jak píše výše zaměstnavatel by tě měl přesunout na vhodnější práci a nebo potom neschopenka

hanulkaha
30. zář 2019

@esternejed nene, zadna neschopenka! Pokud nema zamestnavatel tehotnou moznost prevezt na praci pro ni vhodnou, vznika tim překážka ze strany zanestnavatele a musi tehotnou zamestnankyni nechat doma za 100 % platu 😉

adelamor
autor
30. zář 2019

Děkuji 😉 u nás bude asi trochu problém s převedením na vhodnější práci, nikde jinde mě nepotřebují, tak uvidím co mi nabídnou 😊

hanulkaha
30. zář 2019

@adelamor hlavne se nenech odbyt neschopenkou! 😉 pokud nebude jina pozice, trvej si na prekazkach...
Hodne stesti a prijemne tehulkovani🍀

adelamor
autor
30. zář 2019

@hanulkaha Děkuji moc 🤗

radecka1
30. zář 2019