Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Kvasinky, infekce a bolest klitorisu v těhotenství

azalka123
17. črc 2016

Ahoj děvčata, mam menší problém už měsíc a už nevím co s tím. Začalo to žlutým výtotem, a přidalo se pálení a svědění. Ted jsem na vložce našla kapičky růžové z klitorisu, zkoušela jsem ruzne čípky a mazani a nic nepomaha, dráždí mě i prádlo a ten klitoris mě opravdu bolí a okolí mam červené. dr. ma dovolenou, tak by mě zajmalo jestli jste měli stejné problémi a pokud ano, co Vám pomohlo. Děkuji

drakenn
17. črc 2016

Pokud ma dr. dovolenou, muzes bud zajit k jinemu nebo na pohotovostni gynekologii v nemocnici. Lekar pri dovolene ma na dverich napsano, kde se mohou pacientky v jeho nepritomnosti nechat osetrit

hancazivocich
17. črc 2016

@azalka123 - volně prodejný candibene, nebo tak nějak a gynopevaryl..Mívám to po ATB.. přesně, jak píšeš...A dost populární je rosalgin, tuším - ale nemám vyzkoušeno

kristyn.g
17. črc 2016

já používala rosalgin je všestranný a oplachuje se s tím právě i z venku a uloví to, pokud by to po tom nepřešlo šla bych k lékaři. Když se poradíš v lékárně tak doporučeji. ono to ani kvasinky být nemusí.

adypro
17. črc 2016

Jednou jsem se takto podobně trápila po ATB přes víkend úporným svěděním, zabrala na to koupel se solí (hodně soli) a jedlou sodou. Obrovská úleva, pak jsem ještě opakovala další den a pomalu ale jistě jsem se z toho dostala. Byla to kvasinka, ATB jsem brala na Gardnerellu. Od té doby ťuk ťuk, dobrý, ale občas, když mám pocit, že tam není něco ok, tak si koupel preventivně udělám.

azalka123
autor
29. črc 2016

Holky, dostala jsem od dr. na zavádění Klion d100 nemáte zkušenost? a pak jsem se chtěla zaptat koupila jsem si tento gel http://www.apotek.cz/lactacyd-pharma-s-antimyko...
jen nevím jak často se mám s ním mýt. ted se myji 3x děnně ale přemýšlím, že bych se myla po každém WC? Mám to fakt ošklivý

azalka123
autor
4. zář 2016

Ahoj holky, dostala jsem další Polygynax a níc nepomáhá. pořád pálení, zčervenání a hlavně křeče v klitorisu a okolí ☹ už nevím co dělat at ležím, sedím pořád křeče ☹

havajanka
20. črc 2018

Ahoj holky mám taky podobný problém v 9tt my na gynekologii že stěru vyšla bakteriální vaginoza,doktorka mi nasadila ATB Dalacin a po jeho dobrání chvilka klid a teď se mi objevil žlutý výtok stridajici se s pálením a svěděním genitálu,nemáte někdo nejaky rady nechce se mi zase brát antibiotika☹ roky jsem je nebrala díky za odpověď

Sem začni psát odpověď...

Odešli