apacheee
10. led 2019
5075 

Tak do třetice tu holčičku...

    Jsem máma dvou kluků. Strašně se mi chce dodat, že spokojená máma dvou kluků. Nevím proč to tak je, ale jakmile máte dvě děti stejného pohlaví, vaše okolí nutně získá pocit, že jste pro společnost neudělaly dost a je minimálně vaší morální povinností dát osudu třetí šanci a pokusit se počnout dítě opačného pohlaví. Skoro bych řekla, že jsem na tom o malý chloupek lépe než maminky, které mají dvě dcery. Já jsem aspoň dala rodině mužského potomka, který ponese minimálně do příští generace naše jméno dál. Uf. Kecy. Myslím, že kdo to máte stejně, nesnášíte ty řeči taky tak jako já.

    Fakt nechápu, proč by mě měl někdo litovat, že mám dva kluky. Jsou úžasní, jsou moji a jsou zdraví. Co víc sakra člověk může od života chtít? Pro okolí si však stejně nesu cejch, kterého se pravděpodobně nikdy nezbavím.

    Když se odprostíte od toho, že vás ty kecy štvou, je to vlastně strašně vtipný, jak vás soudí úplně cizí lidé. Jak vám cizí lidé s naoko vtipným tónem rozkazují, že musíte mít třetí dítě. Vrcholem toho pak je, když vám někdo takový radí, že je potřeba při sexu zmenit pozici. Fakt, holčičky se přece dělají zezadu. Že jste to nevěděly? Chyba, možná právě proto máte dva kluky. Jako já. Možná by tito chytráci zůstali hodně překvapení, kdybych jim na oplátku začala popisovat chvíle, při kterých vzešli naši kluci🙂

    Nejsem žádný puritán, opravdu ne, ale fakt nejsem schopná pochopit tu drzost naprosto cizích lidí (nebo lidí, které znáte v podstatě jen od vidění), kteří si myslí, že vám mohou jen tak mezi řečí říct, jakým způsobem to máte dělat, taková intimní záležitost. Kdyby to bylo jen jednou, člověk nad tím mávne rukou, ale když to slyšíte poněkolikáté, máte chuť vystřelit pěstí směrem k jejich nosu. Kdybych byla Saturnin, tak to asi i udělám. Na co se zdržovat s koblihama🙂

Pokud máte 2 (nebo nedejbože  více dětí stejného pohlaví), připravte se na tyto fráze:

"Tak aspoň že jsou zdraví."

(Každý holt máme ty priority jinde.)

"Tak do třetice tu holčičku."

(A vy mi ji fakt zaručíte?)

"Tatínek má asi radost, že má syny, ne? "

(Tatínek po klukovi rozhodně netoužil, vlastně mu to bylo naprosto šumák.)

"Pořád lepší dva kluci než dvě holky."

(Proč proboha, copak jsou holky méněcenné? Žijeme ve 21. století - aspoň někteří z nás tedy, mám pocit.)

"To máš teda blbý, že se musíš starat o 3 chlapy."

(Nemusím, velký se o sebe zvládne postarat zcela sám a ty dva malé prostě povedeme tak,  jak nám to bude vyhovovat.)

"To se teda v pubertě z nich zblázníte."

(Fakt si nemyslím, že se dvěma holkama by to byla procházka růžovou zahradou.)

"Škoda, že vám nevyšel ten páreček."

(A kdo říká, že my jsme o něj vůbec stáli?)

"Chudinko, já bych dva kluky nechtěla ani náhodou." 

(Je mi to jasný, hodila bys je hned po porodu ze skály.)

A co bude teda dál s naší rodinou?

    Myslím, že vůbec nic. Vždycky jsem žila s představou, že budu mít dvě děti. Ty mám. Nebudu si vymýšlet, občas mě zamrzí, že nebudu s dcerou vybírat šaty do tanečních nebo na svatbu, a tak. Ale tak nějak mám pocit, že se ke mně ti kluci hodí vlastně víc. Ani já nejsem typická holka a nebyla jsem jí nikdy. I tady se mě hodně ptáte, zda budeme mít třetí dítě, tak upřímně říkám, že si myslím, že ne. Momentálně si strašně užívám to, že kluci už jsou větší, rozumní a my máme s mužem čas pro sebe a můžeme třeba podniknut něco i bez dětí. Poslední dobou trávíme více času o samotě a musím říct, že je to úžasný, skvělý a strašně mi to chybělo.

    Cítíme se prostě kompletní a už nemám pocit, že nám někdo chybí. Ale jak se říká: "Nikdy neříkej nikdy." Třeba se za pár let zblázníme a názor změníme. Ale i tak si myslím, že bych radši volila třetího kluka, pokud bych měla možnost volby.

    O tom, že mi dvě děti stačí, jsem se přesvědčila zrovna minulý měsíc. Trochu se mi zpozdil cyklus a musím říct, že se mi vážně neskutečně ulevilo, když dorazila menstruace. V těchto chvílích si člověk asi nejvíc uvědomí, co opravdu chce🙂

    PS: Občas se mi samozřejmě zasteskne při představě, že už nikdy nebudu ňuchňat svoje malé miminko. A víte, kdy mě přepadají tyto touhy nejsilněji? Když se jako ambasadorka účastním veletrhů For Kids a vidím všechny ty nádherné věci pro mrňousky. Manžel už si ze mě dokonce dělá srandu, že u nás zase bude chvilku hlavním tématem otázka třetího dítěte🙂

#blogujeme #blogujeme_mk #forkids

Krásně napsané. Máme doma tři holčičky a taky neustále slyšíme, kdy bude ten kluk a že to musí být strašný mít doma tolik ženských a že si s nema v pubertě užijeme atd. Jsem šťastná,že je máme a že jsou zdravé a ať má člověk holku nebo kluka,vždycky to svoje děťátko bude milovat z celého srdce.

10. led 2019

také mám dva chlapečky … ach, tak výstižné
ještě bych dodala co slýchám velmi často:
žádné dítě = sobec
jedno dítě = rozmazlený jedináček
dvě holčičky = chudák, nemá následníka, musí být třetí pokus
dva kluci = chudák, samý chlapi, musí být třetí pokus
páreček a třetí na cestě = proboha proč, to byla nehoda, že ...

10. led 2019

já sama jsem třetí holka svých rodičů a vyslechla jsem si také dost ...

10. led 2019
Autor komentář smazal

@zaji nehoda🤣🤣🤣

10. led 2019

Máme tři holky, bez komentáře 😁 A třetí rozhodně nebyla pokus o kluka 😀

10. led 2019

A co teprve kdyz pak vozite i tretiho kluka😜 To se teprve lidem protaceji panenky🤣

10. led 2019

Kamarád má dvojčata-holky. a dost často slýchá - Počkej až přijde menses. tři ženský naráz, to aby sis vzal dovolenou a vypadl z baráku. 😀

10. led 2019

Pěkný článek 🙂 Jen teda kroutím hlavou, to vám fakt "cizí" lidi radí, v jaké pozici se zaručeně dělají holky a v jaké kluci? :-O 😀 A co se týče puberty, že s klukama si člověk užije...já ti teda nevím, já když vidím tu naši čtyřletou cácorku, vzteklou, někdy pěkně drzou...tak se s manželem obáváme její puberty jako čert kříže! Oproti tomu je Kubík (zatím) docela kliďas...v pubertě se uvidí 🙂

10. led 2019

Mám 2 holky a osud nám nadělil nečekaně do 3 kluka a je pravda že nesnáším řeči typu no tak na potřetí kluk a všichni to hrozne chapaly 😂😂 že přeci nezůstane manžel bez pokračovatele a přitom to byl omyl a osud že to tak mělo být 😉😉😉

10. led 2019

Mám tři kluky a litujou mě hlavně ženský, no nebudu zastírat ,že jsem vždy chtěla dceru😀a všichni to ví takže si za ty kecy můžu trošku asi sama.😀Potěšil mě jeden pán, krátce před porodem se ptal jestli to teda bude ta holka, já říkám ne, a on na to, no prosím to jen já mam takovou smůlu mít tři holky😀

10. led 2019

My si pri tretim chlapeckovi uzili soustrastných pohledů az az...
Kdyz jsme cekali ctvrte tak misto na zdravi se ptali vsichni jestli to bude holka, konecne. I uplne cizi lidi...

10. led 2019

Keců, kdy bude třetí se nevyhneš ani s idealizovaným párečkem. My ho máme a každou chvíli se mě na třetí někdo ptá :D ale já mám odpověď, že třetí pohlaví neexistuje a tak mi zaskočeně dávají pokoj :D

10. led 2019

Hezky 😀 no jen bych dodala že lidi budou mít pořád něco...my třeba tři děti chtěli vždy..a když byl páreček tak nam zase všichni říkali jak se povedlo a máme splněno..s třetím těhotenstvím si tukali na hlavu jako že proč proboha když už máme kluka i holku...a že dvě stačí o tom může být další pohádka..znáte to 😁😎

10. led 2019

my jsme při plánovaném početí třetí dcery, počali neplánovaně syna 😀 těch řečí se člověk nikdy nezbaví, ale nejlepší odzbroující odpověď na zvolání: "Tak se vám KONEČNĚ povedl kluk!" je "No nepovedl, on měl být holka. Ale nevadí, uděláme si jí napočtvrté!" V tu chvíli každý mlčí, neb víc než dvě děti stejného pohlaví a jedno opačné, je víc zarážející chtěný počet dětí 😀

10. led 2019

@rzymani jo máme to stejně konečně kluk a já ne to měla být moje malá Týna tak koukají 😂😂😂

10. led 2019

@cabadajovimah Já taky říkám, že mám "splněno"...a teda není to ani tak tím, že tedy máme ten "ideální" páreček, já spíš chtěla vždy dvě holky, po klukovi jsem nikdy netoužila (a teď ho mám a je to můj miláček), ale já chtěla vždycky max. 2 děti, o třech jsem nikdy ani neuvažovala. Navíc po dvou císařích, k tomu věk...prostě stačí 🙂 A ty těhotenství, byť nebyly zrovna nejhorší asi, si taky už opakovat nepotřebuji 🙂

10. led 2019

A to můj tatínek říkává, že správný král má mít 3 dcery 🙂 a přítel je ze 3 kluků, tak to máme takové pohádkové 🙂

10. led 2019

Mám syna a čekám druhé dítě. Jak jsme to vše řekli, tak všichni, ale opravdu všichni mi říkají, tak snad to bude ta holčička🤦‍♀️ Když řeknu, že mi na tom nezáleží,že mi je jedno co to bude, tak mi to snad ani nikdo nevěří. A oni si melou svoje a říkají, že to snad výjde a že to ta holka bude, že je hezký mít páreček. Je jen správně, mít páreček a když máš dvě stejná pohlaví, tak jseš chudák?
Už slyším ty kecy, když to bude holka. to jseš ráda, že je to ta holka, vid.... to je super, že máte páreček....vyzkoušíš si oboje....
když to bude kluk.
No jo zas kluk, trochu líto ti to je, vid....tak hlavně, že je zdravý..... tak do třetice holčička.....
Lezou mi tím všichni na nervy a mám sto chutí, to nikomu neříct a nakecat všem, že se prcek nechce ukázat a nevíme co to je.

10. led 2019

Mám dva syny a do třetice jsme chtěli tu holčičku 😍a ejhle bude to třetí klučina 😀

10. led 2019

Nevyberes si,já s jednim dokola poslouchám,kdy bude druhe,je to zakodovana otazka v hluboké mysli a nikoho ani na vterinu nenapdne,ze by druhe nemuselo být,kdyz řeknu,ze v planu neni,zatim se na me kazdy sesypal jak na,krkavci matku,co svemu diteti nedopreje sourozence nebo že budu mit rozmazleneho spratka,to je přece dané 😉

10. led 2019

Opravdu hezky napsané.
Nám se povedl tedy páreček, což mě se strašně líbí. Ale kdyby se nám narodila druhá holčička, rozhodně bych jí neměla méně ráda jen kvůli tomu, že to je holka. Někomu to zní jako "klišé", ale pro mě je fakt nejdůležitější to, že jsme všichni zdraví a šťastní. A opravdu nejde o to, jestli má člověk holky, kluky nebo párečky.

10. led 2019

A já se třeba setkala ještě i s názorem:,,a proč třetí, když už máme páreček??''😒😒😒 tak co takovými člověku říct??? Že teď doufáme, že to bude hermafrodit?😀😂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@miletr člověk se to musí naučit brát s humorem, nebo jedním uchem tam a druhým ven, ale občas mě ty hemzy fakt naprdnou. A děkuju moc🙂

10. led 2019

A mně každý říkal, když jsem čekala Ondru - jé, tak to ti vyšlo krásně, budeš mít páreček, to se ti podařilo...
Prdlajs se mi podařilo. Já chtěla druhou holčičku, strašně.moc jsem chtěla druhou holčičku, hodnouckou jak byla Alenka.. a do porodu doufala..místo sladké holčičky mám divokyho raracha.
No, jak píšeš, nehodila jsem ho po porodu že skály (i když mám hned jednu za barákem a občas jsem měla sto chutí😁 ).
Teď jsou to moji bozani oba dva a jsem ráda, že je mám. Kluk mě měl něco naučit a dává mi školu každý den. A jsem za to ráda.

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@zaji tos shrnula fantasticky. Jojo, kdyby se každý staral sám o sebe, bylo by o všechny postaráno. Evidentně to tak ale nefunguje🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@eevule fakt máte otázky na 4. ? Mně přijde, že společenské mínění o více než 2, max. 3 dětech je fakt bídné. Přitom ty velké rodiny jsou tak nádherné. Já to fakt moc obdivuju

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@brasilka 🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@nika_sp 🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@triskova_v počkej, ale na tom něco pravdy bude. Občas mám co dělat, abych se sebou před menstruací vydržela já sama🙂

10. led 2019

Souhlas!!! Mame dva kluky. . . Ano priznam se, chtela jsem holcicku. . . . ale diky bohu za zdraveho aspon druhorozeneho synka, kdyz ten prvni je "jiny". A treti??? Po tom vsem? Po bolesti, vzdani se casti sama sebe??? Jooo kdybych byla o par let mladsi tak bych mozna treti zkusila, ale takhle. . .

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@ninive211 Leni, fakt. Jako nejsou to úplně cizí lidi - jsou to prostě lidi, se kterýma třeba občas prohodíš pár zdvořilstních frází. Jako nevěřila bych tomu, ale už jsem ty kecy na sexuální pozice slyšela tolikrát, že už se ani nedivím. Někteří lidi nemají taktu ani co by se za nehet vešlo. Není to o tom, jestli to je holka nebo kluk, ale o povaze konkértního dítěte a o tom, jak moc s nima budou třískat hormony🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@copinka A nevysvětlíš jim to, že🙂 furt si budou mlet svoje

10. led 2019

Mám dva syny a třetí dcera . Nenechali jsme si říct pohlaví a nechali si malou jako překvapeni . Těch řečí co jsem si v těhotenství vyslechla , že to bude určitě třetí kluk a že to vidí dokonce i z fotky z ultrazvuku . Šílené .

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@kackacka37 věřím, že někteří muži tuhle absenci chlapa mohou nést těžko. Mám pár takových ve svém okolí. Třeba mého tátu hnedka🙂 Ten se teď ve vnucích fakt vidí

10. led 2019

@andavec Ja mam obcas sny o tretim. . . a pokazde je treti ZASE kluk. 🤣

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@rubika nedalo mi to a koukla jsem se k tobě na profil, jak to dopadlo🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@cabadajovimah dobře ty🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@salinka jo, to taky znám. Od kamarádek🙂

10. led 2019

Když se chce, tak na každou situaci se dá najít mraky blbých keců. My měli páreček a čekali jsme třetí a lidi se ptali proč, když už máme páreček 🙄 Teď nás pomalu cizí lidé plácají po rameni, jak se nám povedly dva párečky...

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@rzymani a fakt půjdete ještě do 4. miminka, nebo je to jen forma odpálkování? Ty velké rodiny jsou tak nádherné. Ale u sebe si to třeba vůbec neumím představit🙂

10. led 2019
Autor komentář smazal
apacheee
autorAMBASADORKA

@evka_jurca jo, to si taky vždycky vybavím, když jsem přemýšlela o možnosti 3. dítěte🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@sweet81 jo, když jsem čekala Tobiho, nechali jsme si překvápko až do porodu. Snad úplně každý mi věštil holku a nemohl pochopit, že to fakt nechci vědět🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@pettykudrnova jako z pohádky🙂 Tak hlavně klidný konec těhotenství a klidný porod ❤

10. led 2019

@evka_jurca když jsem odcházela z práce na mateřskou,tak se vracela kolegyně po mateřské se třema klukama a já si dělala ještě srandu,že bysme mohli mít tři holky,že je to tak i v pohádkách,buď tři princové a nebo tři princezny a to jsem v tu chvíli vůbec netušila,že ty tři holky jednou fakt mít budu 😂😂 a po třetím porodu jsem si pak začala dělat srandu,že by to chtělo ještě toho prince jak z pohádky Princ a Večernice,že by ty ségry měl aspoň kdo pohlidat a manžel se úplně zděsil,ať to ani neříkám nahlas,nebo se mi to splní 😂 ona už totiž i ta třetí princezna byla trochu víc nečekaná a jak jsme za ni teď rádi 😊

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@alcikamar já vím, že lidi se montují do všeho. Ale už jsem tenhle článek měla v hlavě delší dobu, protože už toho mám občas fakt plný zuby🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@gabkekoczi páreček je určitě taky super. Ona fakt každá varianta má svá pro i proti🙂 A děkuju moc

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@denny27 🙂

10. led 2019

My mame "parecek" - nemam moc rada to oznaceni. A kdyz se mala narodila tak snad vsichni lide - znami i cizi - rikali: "tak vam to vyslo! "
Jsem na to pak uz byla úplně alergicka - co nam jako vyslo? Ze mame kluka a holku, no a co... na tom neni nic co by melo vychazet... vyslo nam to, ze mame zdrave dite, nic vic...

10. led 2019

@triskova_v to říkal manžel taky,ze az budeme menstruovat,tak se odstěhuje z baráku 😂 tak jsem mu řekla,že teda doufám,že si to sjednotíme,jinak by byl pryč celý měsíc 😂 ale je pravda,že si taky kolikrát přijdu nesnesitelná 😅

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@78marcela já myslím, že každá varianta člověka něčím obohatí a něco mu dá. Věřím, že se věci dějí z nějakého důvodu - jen ho občas nevidíme...

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@m.e.l kdybych byla mladší, tak bych možná taky ještě o třetím dítěti uvažovala, ale už to druhé těhotenství bylo mnohem náročnější než poprvé...

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@andavec to muselo být nádherné překvapení. A přála sis holčičku, nebo ti to bylo jedno?

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@aajda jako kdyby to člověk mohl ovlivnit, že?🙂

10. led 2019

@apacheee O tom mi povidej. S Jarou mi bylo blbe 33 tydnu, zlate paleni zahy s Lukym 38tt. Byla jsem nesnesitelna a protivna sama sobe. 😂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@miletr bacha na to teda🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@lucy_89 já taky to označení nemám ráda. Lidi jsou někdy fakt blbí:(

10. led 2019

No jo, klasika.... jako by ten "páreček" byl ideál 🙂 Já jsem ráda za dvě děti stejného pohlaví, protože si tak nějak myslím, že budou větší parťáci. No a na ty kecy už jsem se naučila reagovat.... když jsem jela u nás po vesnici, tak mi jeden chlápek povídá: Zase kluk? Co jste dělali? A já mu na to říkám: Že to říkáte zrovna vy, když máte 3 kluky 😀 no a na to už mi nic neřekl 😀 (má 3 dospělé syny a asi si myslel, že to nevím 😀 )

10. led 2019

@apacheee jdeme do toho! My jsme chtěli vždycky velkou rodinu. On je to i pragmatický krok - čtyři děti si snáz rozdělí náklady na péči o staré rodiče 😅

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@v_anilka tos ho dobře setřela🙂

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@rzymani to je krásný, tak moc držím pěsti😍

10. led 2019

@apacheee já bych klidne dalsi ditko brala,ale až by holky trochu povyrostly,takto se jim nemuzu věnovat jak bych chtěla,no a až povyrostou tak budu asi ráda za chvíli klidu a počkám si pak až na vnoučata 😂 ale je pravda,ze číslo čtyři se dělí líp než tři 😂

10. led 2019

Ano, ano, ano.....jsem máma dvou kluků a ty keci.......
Upřímně po tý holčičce na jednu stranu strašně toužím, tak strašně, že bych zaprodala duši ďáblu zase ne, ale toužím. Na druhou stranu co bych s ní proboha dělala? Určitě bych si s ní v pubertě nerozuměla, nevím, kam bych dala všechny ty nány, nemám ráda růžovou a sežeň šatník bez růžový barvy, za aktuální situace, kdy ráno vozí děti manžel, by chodila do školky jak Rozára(výraz používaný v dětství, když jsem byla rozcuchaná). Byla by tu sama. Kluci jsou sice od sebe 5 let, štěkaj se, ale jsou to parťáci, Ona by tu nikoho neměla, kdo by jí dělal parťáka, takže bych musela mít dvojčata a jako to fakt ne 😀 Za další manžel má představu holky, co je jak kluk, to znamená vorvaný tepláky, rozbitý kolena a špinavá tlamička, kdežto já mám představu toho ztělesněného klidu, kdy sedí na zahradě na dece v šatečkách, má krásně a pevně upletené 2 copy(kdo by jí je upletl vážně netuším), zpívá si a češe u toho panenku.
Když se narodil první, byl překvapení. Trošku víc jsem tu holku chtěla, ale jenom malinko, nakonec byla situace taková, že jsem se modlila, ať je zdravý a bez následků. Když jsme si u druhýho nechali říct, co to bude, v autě jsem to oplakala, ale už za 2 dny jsem říkala ,,až tu budou kluci,, a jsem ráda, že jsou 2 kluci, protože by si spolu tak nevyhráli a díky mladšímu bráchovi, Vítek zatím nepotřebuje trávit většinu času u PC. No a ačkoli je tahle celá myšlenka strašně nesourodá a divná a nedává logiku, tak jako po holčičce toužím, ale vím, že pravděpodobnost je 50%, což je strašně moc, zrovna jako strašně málo.

10. led 2019

Moje kamaradka ma dva kluky. Chteli treti dite (jedno jake pohlavi) a hle! Ma dvojcata oba kluky!! To je teprv mazec!!! 😁 ps. Vek 10-8-2x4

10. led 2019

@victoriaita kamarádka chtěla taky hrozně holčičku a mají 2x dvojčata - 4 kluky. Věk 2x 3 a 2x 1 😀

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@victoriaita
@v_anilka to už je holky ale strašný mazec. Já měla při druhém těhotenství z dvojčat obavy. Poprvé bych je klidně brala, ale pak už ne. takže při třetím těhotenství bych je beztak měla 🙂

10. led 2019

@v_anilka švagrová má taky 4 kluky, nejhůř asi nesla toho třetího, to byla jako fakt zklamaná, i když ho samozřejmě miluje a u čtvrtýho to prostě vzala, jak to je a je spokojená.

10. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@lleennttiillkkaa a plánuje ještě další?🙂

10. led 2019

@denny27 to je teda taky názor 😀 to bych já nebyla, mám starší ségru a bráchu 😀

10. led 2019

@rubika jsem se musela podivat, jak to dopadlo😜👍

10. led 2019

@apacheee prý už ne, ale to říkala i po druhým 😀 Švára by klidně do čísla 5 šel, ale on není ten, na kom u nich leží celá domácnost.

10. led 2019

Jestli se přece jen ještě někdy rozhodneme pro třetí, tak to nebude pokus o holčičku, ale prostě touha po třetím miminku.... ale jak už jsem někde psala, z 90% zůstaneme u dvou 🙂

10. led 2019

My čekáme druhého chlapečka, ví se to teprve 2 týdny a už teď mě ty kecy okolí nebaví 🙄

10. led 2019

@apacheee Krásnější pocit jsem snad nikdy nezažila .Moc jsem si přála holčičku už u druhého syna a manzel hned u prvního 🙂 Vytřéli jsme zrak všem těm co měli blbé řeči 🙂 A po porodu jak jsem byla plna endorfinu jsem chtela napsat vsem falešným gratulantum , ať se priste zdrží komentáře tvrdit nekomu neco co nemůžou vedet 🙂 Milovala bych i třetího syna.

10. led 2019
Komentář byl odstraněný

Amen!!! Mám čtyřleťáka kluka a 7měsíční dvojčata - kluka a holku. Typický scénář při setkání s naprosto cizími lidmi:
1) nadšení z dvojčátek (to ještě chápu)
2) pohled do kočárku - to jsou chlapečci? Já: Ne, kluk a holka.
3) "Tak se vám to povedlo!!!" (Jedna paní normálně na férovku poskočila do výšky a zajásala, jako kdyby vyhrála milion. Nestačila jsem lapat po dechu.)
4) Pak zmerčí, že se kolem mě motá čtyřleťák s prepubertálním výrazem ve tváři:
"Vy máte ještě třetího. To vás teda lituju."

Nebylo výjimky. Snad jen hovory s lidmi, kteří jsou z dvojčat nebo je sami vychovali, jsou jiné.

10. led 2019

Máme kluka, holku, kluka a několikrát jsem se setkala s názorem proč třetí, když máte páreček? Jste blázni tři děti atd......Kamarádka má tři holky a to je terpve chudák tři holky :- D Další tři kluky a taky si často vyslechne. Já nechápu, co je komu do toh koli má člověk dětí, jaké pohlaí, prostě lidem se člověk nezavděčí!!!! Kamarádka má dvojčata holky, čekala na ně 7 let a zase je chudák, že má dvojčata a ješte ne ten páreček.....

10. led 2019

@julietta111 Já jim na to odpovídám, že to chce trochu pokory, že děti nejsou konzerva, kterou si člověk vybere v obchoďáku. Většinou jim zklapne.

10. led 2019

Když budeš snesitelná tchýně, můžeš se svatebnimi šaty radit taky 😀 důležité je, nenechat si od ostatních kecat do života..

10. led 2019

@olga_ Já jsem na tyhle řeči už alergická a věta, že nás litují, že máme tři....to je taky častá. Jak vybočuješ z zajetého Dvě děti, a páreček, všechno špatně....

10. led 2019

Jeeeje, tohle přesně znám... A pak to "už zase holkaaaaaaaa" 😀😀😀😀 jako by jediné správné bylo mit "parecek "... kdybych mela čtvrtý, chci zase holku 😀😀😀

10. led 2019

👏👏👏
Jsem maminkou dvou uzasnych chlapecku a nemenila bych. Jako dva kluci si spolu uzasne rozumi, vyhraji si a nikoho k sobe nepotrebuji. Mela jsem to takto i se sestrou. A ne nadarmo se rika, ze vztah matka - dcera je ten nejslozitejsi!

10. led 2019

Ano, někteří lidi jsou neskutečně drzí. My máme chlapečka a holčičku a pořád poslouchám, jaké máme štěstí, že se povedl ten páreček. Jakože cože?? Jinak bychom měli být nešťastní nebo co? Druhé těhotenství jsem měla šílené, miliony problémů, jsem ráda, že mám hlavně zdravé dítě a pohlaví mi bylo opravdu fuk... Kamarádka teď porodila třetí holku a jejího manžela lidi "litují". Řeči typu "tak snad to čtvrté už bude kluk" (další už ale neplánují), "čtyři ženské doma, to musí být hrůza" slýchají často 🙈

10. led 2019

Jo a u dvojčat je ještě super otázka na tělo: "Přirozeně?" U nás jako jo, ale nedovedu si představit ty pocity někoho, kdo je měl po umělém. Ta otázka je tak nebetyčně drzá, že na ni asi napříště budu odpovídat: "V kuchyni." 😈😅😈

10. led 2019

@apacheee hele to je zajimavy - ja menses naprosto v klidu, ale ovulace peklo...

10. led 2019

My máme (pro okolí) 'naštěstí' páreček. LEČ i u nás nastal zádrhel - dceru mám z předchozího vztahu. Takže po společnsky očekávaném : " jé, tak se Vám to povedlo". Následuje : "to bude chtít L. ještě jedno ne?" Zaobleně řečeno - o pohlaví Tvého prvního dítěte se vlastně nezasloužil.
Tak či onak, pokud budeme mít někdy třetí dítko, budu se muset připravit na stejný problém jako Ty - "tak by to chtělo ještě holku/kluka, ať je to fér ne?"🙈

10. led 2019

Čekám druhou holčičku a ač mi bylo pohlaví jedno, jsem teď ráda, nemusím nic nakupovat, vím jak o holku pečovat, nebudu řešit problémy s pindikem 😀...atd., chci teda ještě třetí dítě, manžel ne, ale on je dost vysazený na svůj rodokmen, takže se možná nechá ukecat a nakonec budeme mít holky tři 😀. Známí čekají také druhé děvče, další známí čekají druhého kluka a tak si naši muži dělali srandu, že si budou muset sednout nad elektronickou tužku a zjistit kde se stala chyba 😁. Jinak kecy okolí teprve čekám, až se malá narodí 🙂.

11. led 2019

Hezky napsané 👌 Společnost nebude nikdy spokojena. S ničím. Každý den mě někdo zastaví a řekne, ze dvojčata by teda nechtěl ani za nic. Tak to jim vzdycky vpalim, ze mají ještě starší sestřičku a odcházím 😁 Všechno je špatně. Žádné děti - problém. Hodně dětí - problém. Stejné pohlaví - problém. Vícečetné - problém. A tak dále, a tak dále. Nevím, kde rozdávají příručku dokonalého života 🤷🏻‍♀️😁

11. led 2019

Máme to stejně (co se týče složení děti), rozhodně bych neměnila, jak jsou od sebe o dva roky, tak to je prostě super, zvlášť teď. Jen otázku třetího dítěte v sobě uzavřenou nemám. A trochu tu holčičku přeci jen chci (třeba za 4 roky) - aby se dočkala taky něčeho nového, po dvou klucich by ten třetí dedil úplně všechno 😂

11. led 2019

My máme teda páreček, u nás byli z druhého dítěte všichni poprdění, protože to byl první kluk v rodině, jinak se rodily samé holky 🤣(můj táta tři dcery, jeho bratr dceru, sestřenice dceru ..🤣)

11. led 2019
Komentář byl odstraněný

Ano,ano,ano,to znam moc dobre! Mame 2 holcicky a take slychame kde co. Ale co me vzdy nadzvedne ze zidle a zamrzi,jsou vety typu,ze nemame "dedice"...jako co? Nase druha holcicka je vymodlena,jsem strasne vdecna,ze ji mam a navic rikat tyto reci pred nimi?! A s tim naslednikem je to dnes taky mimo,napr.muj manzel si pri snatku vzal moje prijmeni 😉 Navic tim,ze jsme meli pohlavi jako prekvapko,tak jsem cele druhe tehotenstvi slychala,at je to kluk,a prislo mi to strasne neuctivy vuci tomu mimcu v brisku☹ Asi tak.

11. led 2019

tsss,to jeste nic neni.Me dokonce zastavila pani v obchode (podotykam u pokladny plno lidi) a ona se me zacala vyptavat kolik pak mame deti a kdyz jsem ji to rekla,tak jen : "jezisi a co chudak vase bricho" ???? 😲😲 No pochopite to?Co je komu do toho kolik mam deti?At jich mam treba milion,porad jsou to moje deti a nikdy jiny nez my s manzelem je zivit nebudou a ani je nikdo nosit v brichu nemusi,tak nechapu o co tem lidem jde.!!!!!
Takze naprosto chapu vsechny tady ty maminky .
Lidi by se meli nad sebou zamyslet,nez neco vypusti z huby.Docela me to urazilo.
a druha mamina ve skolce rika : "vy mate deti jako smeti" a pritom ona sama ted porodila treti dite a jeji manzel ma z predchoziho vztahu 5 deti.Chapete tu drzost nekterych lidi?Jak dokazi urazit?Horsi je ,ze v tu chvili zustane clovek jak opareny a nevi co odpovedet.!!!!!

11. led 2019

Můj muž v koutku duše na syna myslel. Bohužel mu dáno nebylo, aneb co si tam poslal, to tam má 🙂
Poprvé mi "tajemství" vyvalila doktorka v nemocnici po tom, co jsem s sebou švihla, když jsem stoupla do neoznačené zasněžené díry. I kdyby to neřekla, poznala bych to taky 🙂 Věděl to akorát můj muž. Podruhé už jsme to nevěděli - teda já ano, protože to na uzv opět přehlédnout nešlo 🙂 Když se druhá narodila, tak muž trochu protáhnul obličej, že jako zase holka, ale jen kraťučko. Dostal mě ale pan doktor při štupování - co máte první? Já - holku. On - tak do třetice toho kluka. Já - ne, holku když už 😀 😀

Jinak co je komu do toho? On je to takový národní sport posuzovat toho druhého. Řečí typu - jé dvě holky, to nemáte dědice.
Tak do třetice kluka.
Druhá holka? Hmmm to bylo levnější, protože si to dědily. Ne nedědily, protože je každá úplně jiná. atd atd.

11. led 2019

Jen tak pro odlehčení tématu 🙂 Říká se, že v lepších rodinách se to nestřídá 😀
Když jsem já snila o dětech, vždycky jsem měla v hlavě 2 kluky. Ne že bych toužila po jednom nebo druhém pohlaví, ale tak nějak jsem si myslela, že budu mít 2 kluky. Že to budou 2 parťáci, kteří si budou oporou, budou si vzájemně velkými kamarády. Nakonec mám holčičku a chlapečka a vím, že to tak mělo být. Od každého se učím něčemu jinému, protože jsou každý jiný. Jsem vděčná, že je mám, protože jsou to prostě úžasné bytosti. A to, že si jsou vzájemně parťáky a kamarády, tak rozhodně je a je úplně fuk, že jeden je kluk a druhá holčička. Buďme rády, že jsou zdraví, že je máme a prostě že JSOU ❤ A já vím, že většina maminek to přesně takhle vnímá, to jen okolí to občas nějak nechápe 😀

11. led 2019

Já bych to viděla tak, že sice nepůjdeš s dcerou vybírat svatební šaty nebo šaty do tanečních, ale zase budeš mít 2x tanec ženicha s matkou, 2x půjdeš k oltáři, na tanečních s nima budeš tančit taky ty 🙂

11. led 2019

Naprosto moje slova. Úplně totožný názor. Mám teda dvě holky, zdravé, díkybohu 🙂Blbé řeči okolí, nebo nedejboze litovani je na ránu. A třetí ať si strčí za klobouk. Kde je receno, že je statnější či úplnější ta rodina, která má parecek....Nikde. Jsme šťastní, neměnili bychom a to mluvím i za manžela.

11. led 2019

@kayty "Co si tam poslal, to tam má" 😀 hezky napsáno...pohlaví potomků určují chlapy, vždycky mě rozesměje (nebo možná spíš rozesmutní) že v historických filmech či románech když žena neporodila muži dědice, bylo jí to dáváno za vinu...přitom ona chudinka to vůbec neovlivnila!!! Ovlivnily to spermie ublíženého pána tvorstva!

11. led 2019

Jste KRÁSNÁ rodinka. Zdraví je to nejdůležitější co v životě muže být. I já si přála druhou holčičku, nakonec bude z Evelinky Eliasek a tak to proste má být. Přeju si hlavně dobré těhotenství a hlavně zdravé dite. Kluci mají kolikrát lepší vztahy s matkou než děvčata. Vše je z nějakého důvodu 😘

11. led 2019

Taky mám 2 kluky. Strašně moc jsem si přála holčičky, v obou těhotenství. A pořád je mi smutno, že nebudu nikdy nakupovat šatičky, panenky, sponečky. Ale na druhou stranu se cítím mezi svými třemi "muži" strašně dobře ☺ kluci budou parťáci a i já bych jako třetí nejspíš chtěla kluka. Naštěstí máme strašně náročné, nespavé, ukňourané miminko, které mě z představy tří dětí vyléčilo 😀 a jak píšeš, už se moc těším, až na sebe budeme mít s mužem víc času 😊

11. led 2019

mám 3 kluky a je to v poho - áno okolí kecá velmi ale na druhou strany si uvědomte kdo kecá nejvíce - většinou to nejsou úplně šťastný a vyrovnaný lidi! Ten kdo je se svým životem spokojen se většinou nad velkou rodinou rozplývá, přeje zdravý a usmívá se na Vás. Ti jenž si nesou nějaký problém šťouraj..

Pravda že přesně touhle fázý sem po porodu druhého taky prošla. (Navíc sem měla "kamarádku" co měla druhou holčičku a tak říkajíc si mě vychutnávala- a to různými způsoby! i bizarními - jako podívéj jakou má ta naše holka krásnou buchtičku!!!! - no kamarádství skrze toto pak dostalo nucenou pauzu, než jsme obě znovu znormálněli.. )
Ovšem pak sem přišla na to že soudit se dle okolí je nesmysl. A kdybych měla holku nezměnilo by se v konečném důsledku pro mě absolutně nic. právě až na to uspokojení věčně nespokojených (ale ne semnou ale sami se sebou)

Po porodu 3 syna si vše krásně sedlo! potřebovala sem ho 🙂 lidi dále komentují ale má reakce už není dráždivá , jelikož já se změnila a můj výraz už není záminkou k tomu aby se po mně povozili a tak si ulevili.
ono totiž ostatní lidé s vámi budou vždy mluvit tak jak jim dovolíte! a jestli že sama v sobě cítíte "provinění" že holka/kluk není - rejpal to ví ( :D ) (samozřejmě píši s lehkou nadsázkou 😉 )
ale když pochopíte že ten problém který se vám snaží v nutit vlastně vůbec není váš ale jeho/její tak už jste prostě dál 🙂
je to jen v hlavě.
ted když mě cizí osloví jako jestli je to vše moje a já se s úsměvěm jak rohlík hrdině a pyšně plácám po ramenou že jasně! reakcí není blbí kec ale sklopený zrak a krátké hmmmmmm. 🙂

11. led 2019

@looolaaa 👏👏👏👏👍👍👍

11. led 2019

@ninive211 Přesně tak 🙂 Tu větu pronesla moje babička. Moudrá to žena 🙂

@petra1612 Já si občas povzdechnu, když vidím prďáckou soupravu na kluka, super košili, džíny ... fakt ale malilinko 🙂 Mně ty holčičí kanýrkové, echt růžové, s infantilním obrázkem, třpytívé ... táááák nebaví. Něco normálnějšího je obvykle nadlidský výkon najít.

11. led 2019

Ja cekam prvni, pohlavi nam bylo jedno a cela rodina trochu zklamana, ze chteli holcicku. My jsme za naseho zatim nenarozeneho chlapecka strasne stastny! A uz ted jsem slysela ty chytrosti typu:"Tak idealne po roce hned to druhy, holcicku a mate vystarano." Ano, nikoho nezajima, zda chceme druhe, zda chceme holcicku nebo jestli tech deti treba nechceme vic. Proste v tom maji jasno. A nebo byla taky dobra moje babicka:"Tak se vam to konecne povedlo! To nevadi, ze az ted a ze uz nejsi nejmladsi, to se nejak udela." A ja:"Jak to jako myslis, konecne povedlo? Az ted?" Babicka si proste usmyslela, ze kdyz jsme spolu s muzem pres 10 let, od nasich 20, ze se asi od zacatku snazime o dite a nejde nam to 😁 A to vite, pocit az rok a pul po svatbe, to uz je vsem podezrele!

11. led 2019

Když jsme byli na první akci po narození druhého syna, potkal tam manžel známého. Měl sebou dvě krásné holčičky (tipují tak 5-8let). Hned se hrnul ke kočárku se slovy 'co máte'? Manžel řekl, ze druhého syna a chlap na to, že se má, že on je chudák, protože má na krku akorát dvě holky 😮 Řekl to před nimi. Chudinky malé 😞 Fakt nechápu, proč tolika chlapům záleží na tom, aby měli syna. Copak žijeme ve středověku, aby byla dcera něco míň? 😣

11. led 2019

Já tyhle řeči zám taky, akorát na téma jedináček - chudák, lakomec a rozmazlenec. Neznám štědřejší dítě, než je náš Maty. Pokaždé, když něco dostane, rozdělí se se všemi, myslí na ostatní a lakomý rozhodně není. Taktéž co se rozmazlenosti týče a chudák?! Chudák je pro mě dítě, které vyrůstá v kojeneckém ústavu, dětském domově nebo ho někdo týrá.
My to prostě tak máme, jsme maximálně spokojení a nechceme nic měnit.

11. led 2019

Já mám sice doma uzeninu 😂 ale strašně jsem toužila mít dvě holčičky a nechápu proč to okolí nechápe... Sama jsem ze tří holek a nestěžovala jsem si 😉 manžel je zas ze dvou kluků... Tyhle kecy opravdu nechápu...

11. led 2019

Moje kamoska ma 4 kluky-vzdy si prala holku.......kolegyne ted porodila 4. holku-taky si prala aspon jednoho kluka.....🙂)) Ja sama jsem si vzdycky prala 5 deti 🙂)) mame tri deti 🙂)) kluka a dve holky-pohlavi mi bylo jedno (i kdyz jsem si prala aspon jednu holcicku 🙂)) ale i kdybych mela vsechny kluky nebo holky-bylo by mi to jedno 🙂)) ja mam rada deti 🙂)) u tretiho jsem si spis myslela,ze to bude dalsi kluk-a ejhle holka 🙂)) klidne bych brala jeste jedno-maleho chlapecka 🙂)) vzdyt je krasne mit tolik deti 🙂))) a kecy okoli jsem si nejak nepripoustela-myslim,ze ani nebyly 🙂))

11. led 2019

Máš to moc pěkně napsane 🙂 a máš pravdu... Tohle zatím neznám.. mám zatím jedno dítě, ale zato znám moc dobře otázky jiného přesto hodně podobného typu.. Např. Kdy bude svatba? Došlo to do té fáze, že mě to lidi tak znechutili, že jsme si myslela, že se ani vdávat nebudu.. (už vdana jsem) :D ale bylo to něco podobného, jak píšeš taky.. Děs, otrava.. A sotva měla malá 5mesicu už se nás ptali co další a to vlastně přetrvává už 2 roky a předpokládám, že to bude pořád dokud další nebude :D já se třeba na tyto otázky neptam ani nemám žádný poznámky a nechápu proč jiný ano.. Přijde mi to snad jako naschvál?? Nevím ale je to na ránu :D a nevím mne je opravdu jedno co jednou bude druhé ať holka nebo kluk oboje je úžasný a krásný 🙂 a rozhodně to beru tak, že to tak prostě má být a mám být máma dvou kluků, dvou holčiček nebo parecku.

11. led 2019

Proto jsme u 2.tehotenstvi,2.kluk,pohlavi nikomu nerekli,abychom si ty kecy okoli usetrili. Jasne,neminuly nas,ale pravda,ze rodina byla pul na pul-nekdo nam pral 2.kluka(partaci),nekdo ten parecek... Jsem za 2 kluky rada!! Ale je to holky nic,proti kamosce,kteri se proste rozhodli pro jedinacka!!! Chudina ta ma ty reci fakt na stole denne...

11. led 2019

Já během pár dní nebo týdnů čekám narození třetího syna. Na čtvrté se už nikdo neptá. 😀
Holčičku jsme čekali před rokem,ale přišli o ni😢, takže při nejhorším u blízkých osob použiju tohle. Budeme vděční za zdravé dítě,i když je to další kluk. Já už bych snad ani nevěděla co s holkou,s kluci jsou z představy brášky nadšení.👍

11. led 2019

no a já bych tě třeba litovala:D, lituju i sebe, že budu máma dvou kluků. každej to prostě máme jinak. buď jen ráda, že ti to je šumák. třeba tě to jednou zamrzí, a třeba taky ne.
ano, samozřejmě, zdraví na prvním místě. a proč je špatný toužit po nějakým pohlaví? já mám k tomu třeba dost důvodů. a ne, není mezi nima oblíkání do debilní růžový a sukýnek a kupování panenek.

jinak ty reakce od okolí, já nevim, já se s tím moc nesetkávám. spíš naopak. jsi blbá, že si vůbec dovolíš vyslovit, že bys chtěla radši holku. tak asi záleží na tom, kým jste zrovna obklopený, a pak taky na tom, že asi spousta žen prostě touží po holce, a tak ti spíš chtěj dát najevo soucit. jinak takový kecy, jakože byste teda měli mít ještě jedno, jsou spíš takový řečnický fráze, jakože, chabá útěcha - tak třeba bude třetí, a vyjde to, ha ha. nebo tak něco. každej to taky nemusí myslet úplně vážně. takže netřeba si to hned brát tak osobně. kdybych takhle musela přetřásat každou větu, kterou slyšim od okolí týkajících se mejch dětí, nebo mý výchovy atd., tak bych se musela zvencnout:D

11. led 2019

Hm, tak my máme dva kluky plánované a velmi brzy po druhém se nám zcela neplánovaně narodila holčička. A stejně jsem pořád poslouchala, kdy bude čtvrté 😤 jsem si říkala, že proč se ti lidi ptají, copak je v dnešní době běžné mít 4? Už u třech mě hodně lidí litovalo. Nechápu. Teď opět neplánovaně čekáme čtvrté a bude to kluk. No strašná tragédie pro dceru, že bude v obležení chlapů a že z ní nevyroste pořádná ženská 😁 no popravdě ona je z nich největší raubíř 😘

11. led 2019

Já teda toho druhého kluka ještě ani nestihla porodit a už slýchám,tak třeba bude třetí holka..😀 😀

11. led 2019

Uplne jste mi to vzala z ust.neslysime nic jineho.a kdyz se rozhodneme pro treti dite,budu chtit aby to byl zase kluk😎

11. led 2019

Krásné napsáno 🙂 my máme dvě holky a slýcham popsané hlášky opravdu často... Nejlepší bylo když jsem se bavila se vzdálenou známou když jsem čekala druhou dcerku, hodila na mě soucitny pohled a slovy to nevadí hlavně ať je to zdravé mě naprosto odrovnala.... taky jsem si říkala sakra kde je chyba, mě dvě holky naprosto vyhovují a nikdy jsem netoužila mít "páreček"...

11. led 2019

@eevule přesně! až jsem zbavila otázek, jestli zkusíme chlapečka?...tak se zas vyrojila otázka a kdy bude 4té? (když už ses tak "rozrodila" :grinning) a hlavně to přichází od těch co mají buď jedno nebo žádné dítě.
@apacheee třeba to ještě přijde, chuť pořídit si další miminko...já jsem k rozhodnutí došla, až měla mladší dcera 3 roky, do té doby mi dcery stačily, pak jsme zatoužili ještě po miminku, to že se povedl chlapeček byl krásný bonus.

11. led 2019

Radsi budu mit dve zdravé holcicky, nez aby treti holcicka uz v brisku citila, ze ji vlastne nechcem. Zni to hnusne ale je to tak. Vsem jasne rikam, ze nechci treti protoze vim ze bych byla zklamaná ja i manzel a odneslo by to akorat to malicke.

11. led 2019
Komentář byl odstraněný

Upřímně, mám 3 kluky, když jsem měla dva, cítila jsem potřebu zkusit ještě třetí. Manžel nechtěl. Ale prostě si nás náš třetí syn vybral a já, manžel i jeho bráškové jsou strašně rádi, že ho máme. Neměnila bych ani za 10 holčiček. Jsou všichni chtění, zdraví a milovaní a nikým nenahraditelní. Navíc jak říká můj manžel.... "ženo, já jsem fakt rád, že máme jen kluky, neumím si představit, že bychom měli holčičku a chodil by sem nějaký borec, který by ji ..... Takže u nás žádné smutnění 😉

11. led 2019

Jednou jsem potkala nejakeho pana, ktery se zastavil a prohlizel si me 3 syny. Rozzaril se mu cely oblicej a volal: Jen tak dal! A hned s nima do armady 😅 Nakonec tedy naposledy holcicka, ale da zabrat vic nez 3 kluci dohromady 🙂

11. led 2019

Máme páreček a když se nám narodila holčička, myslela jsem, že při větě "tak se vám povedl páreček" budu vraždit.

11. led 2019

Lidé mají prostě blbý kecy. A to u nás je to ještě opepřené o to, že po prvním dítěti byla dvojčata. Taky mi často podsouvají čtvrtě a vtipálci nezapomínají dodat, že po dvojčatech přeci bývají trojčata. Za to bych tedy úplně vraždila. A kecy jako, dvě holky nevadi, když už máte kluka byly také časté, když byly holky miminka. Tihle lidé podle mě neví, o čem mluvit, a na nic smysluplnějšího se nezmůžou.

11. led 2019

Mě tedy překvapuje, kolik lidí ve vašem okolí považuje tři děti za úlet, v mém okolí má velká spousta kamarádů tři děti a nikomu to divne nepřijde. Kde to všichni žijete?

11. led 2019

Jo a ještě mě překvapuje, kolik z vás si ty kecy bere osobně. Lidi prostě chtějí o něčem mluvit a tohle téma se nabízí jako první, to že o ty kecy většina z vás nestojí, chápu, ale osobně bych to fakt nebrala.

11. led 2019
Autor komentář smazal

Tak ja mam jeste uplne jiny pripad....pri narozeni druheho syna, se me klasicky vsichni ptali, kdy bude konecne ta holka( velice inteligentni otazka, kdyz si vyjedete s desetidennim miminkem poprve na prochazku)....ale ta vubec ,,nejlepsi,, byla.....( take pri prvni prochazce)....A TAK KDY BUDETE MIT DRUHE??? Coze, ehmm, vzdyt to je druhe!! A dostalo se me nejbrutalnejsi odpovedi jakou jsem kdy slysela....no jo, ten UŽ ma 13 let, ten uz se NEPOČÍTÁ!!!!!!!!!!😱😱😱No a kdyz se me do tretice narodil treti syn, byla to pro celou vesnici takova katastrofa, ze jsem dokonce nakonec odmitla chodit i do obchodu, protoze slyset denodenne dokola ty soustrastne reci bylo uz vycerpavajici....a kdybych nekomu z nich rekla, ze toho tretiho kluka jsem vazne chtela, stejne by me to nikdo neuveril.....

11. led 2019
Autor komentář smazal

Já myslím, že to moc prožíváte - lidi mají blbé kecy na spoustu témat a tohle jsou holt ty stereotypní. Většinou tím nikdo vůbec nic nemyslí, natož nějaký cejch nebo dluh společnosti. Vy jste nikdy nikomu nějakou podobnou blbost neřekli? Bez toho, abyste to myslely nějak špatně nebo ho chtěly cejchovat? Prostě jen proto, aby řeč nestála a že se to tak nějak nabízí (nebo proto, že s dotyčnou stojíte na zastávce, čekáte na autobus a na nějaká témata od srdce s ní úplně náladu nemáte).. Neříkám, když to zajde do nějaké úplně debilní roviny, ale mít přístup, kdy jsem na nějaké téma alergická, tak ho určitě nenechám rozjet do hloubky a utnu dotyčného ještě dávno před tipy na sexuální polohy. Tak jim příště ty věci v závorkách rovnou řekněte, a je klid, ne? 🙂

11. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@suzanna123 hele, říká ti něco nadsázka u psaného textu? 🙂

11. led 2019
Komentář byl odstraněný

Mám dva syny. Jsem za ně vděčná a strašně moc je miluju. Ale to, že nepoznám, jaké to je, mít dceru, to mě mrzí dost. Každopádně když to tak čtu... Tak mám asi super okolí, krom jednoho či dvou nesmělých dotazů na případný pokus o holku, jsem nezaznamenala vůbec žádnou hloupou poznámku.

11. led 2019

Tak my máme dvě holky a kluka, a my (tedy respektive manžel, tak nějak za mými zády) zase poslouchá: "Ale ten malý je blonďák!" Manžel černovlasý, já mám momentálně tmavé vlasy (jinak jsou světle hnědé) a holky jsou hnědovlásky. Ale nikdo už neví, že z mé strany rodiny se rodí dokonce čistokrevní blonďáci, dokonce bych řekla, že moje sestřenka má vlasy skoro bílé. A tomu se říká takovéto rýpání do něčeho, co nikdo s těch lidí nechápe. Dokonce někteří jdou tak daleko, že se neštítí jít za tímto poznatkem k tchánům. Tchýně se někdy tak na mě divně podívá, ale snad to chápe, že jsem neběžela si odskočit někam jinam. A vysvětlovat, jaké jsou naše rodinné geny opravdu nikomu nemusím.
Každopádně, ať už to někteří myslí (počet dětí nebo pohlaví) jen tak ze srandy, aby řeč nestála, anebo vážně. Tak každému bych řekla, že ať už je to kluk nebo holka, důležitější je přece zdraví.

11. led 2019

Lidi jsou děsně chytří vždycky.. taky jsme si užili - v bezdětnosti při svatbě, takřka každá gratulace měla dovětek, kdy budeme mít to dítě (asi jediné nahořklé momenty z celého perfektního dne, neb jsme se rok snažili a kde nic tu nic), sotva člověk porodil jedno a nějak se z toho vzpamatoval a sžil se s novým životem, začali všichni prudit, kdy bude to druhé.. A jelikož byl první kluk, tak samo následovalo ono - a příště se to povede.. tak ještě tu holčičku.. bla bla. Holčička se povedla, máme páreček a trochu trnu, co přijde další za perlu 😀 Prostě ať má člověk co má (nemá, dělá či nedělá), vždycky někdo prudí 😀

11. led 2019

@jasana3 Přesně to mě napadlo, když jsem četla začátek...ono se to netýká jen tématu, které popisuje autorka, týká se to čehokoliv v čem člověk nějak vybočuje z průměru. Lidé mají zkrátka přirozenou tendenci řešit životy druhých, je to asi snazší než řešit ten vlastní. Řekla bych, že v 90% případů vůbec netuší, že jsou dávno za hranou a jak nepříjemné to může být. Sama jsem byla poměrně dlouho bez partnera a keců typu "Ale už by sis měla někoho najít, hodiny tikají..." jsem si taky vyslechla. Později jsem pochopila, že nalezením partnera to nekončí - viz. to, co popisuješ. A to už vůbec nemluvím o lidech , kteří se rozhodnou jít úplně mimo hlavní proud, rozhodnou se třeba nemít děti, zasvětit život něčemu jinému apod., tam je ten tlak nepochopení v naší společnosti (ČR) obrovský.

12. led 2019

@tesinka Je pravda, že v určitém smyslu je o holčičku přeci jen větší strach. Mám to podobně jako manžel - ne tedy přímo vázané na "toto", ale představa , jakým způsobem by jí mohl někdo jednou ublížit...ne, že by klukovi nemohl, ale u holky ta představivost v tomto směru pracuje přece jen o něco víc.

12. led 2019

No jeste mi v clanku chybi jedna polozka..... Rady od bezdetnych starsich rocniku, ale uplne ohledne vseho co okolo ditete delam, neb oni maji prece zkusenosti a ja jasem v jejich ocich nevyzrale decko, to je taky na pest..... Tim si prochazim ja. Jinak my cekame druhou holku (lhala bych kdybych nepriznala, ze bych si taky nekdy prala klucika) ale nez jsme to vedeli, a oznamovali jsme na zacatku vubec tehotenstvi, tak misto nejale vety typu gratulujeme, nebo parada, nebo aspon kdyby drzeli huby, se pzvalo... No tak snad to bude konecne ten kluk, aby rod mohl pokracovat (ne asi holka chodi s kosou a vsechny v rodine pokosi) ... Zmrzl mi usmev a tak jsem se kousla a rekli jsme, ze jsme si to nenechali rict. Ted mam zas masaz se jmenama. Jaktoze nemame jste jmena. Zaplat Buh za to ze muj muz je proste jenom stastny, ze mame a muzeme mit deti a tyhle predsudky jdou mimo nej.

12. led 2019

@suromana nj, pokud ale ty keci nejsou utocnou a vydeptavajici formou, kdy se ti to sebevedomi totalne rozlozi.

12. led 2019

Mám dva kluky a ještě skoro 7 let od sebe.... já už toho vyslechla, že si nebudou rozumět, a to bude puberta....a ví to co, je to super...jsou to dva super kluci, jeden je už v té pubertě a já s ním nemám žádné problémy.... teď jsme už 2 roky sami, bez tatínka a já za ty kluky děkuji, jsou to moji kluci ❤️❤️❤️

12. led 2019

U tohoto tematu si vzdy vybavim scenu z jednoho stareho serialu, kde matka z bohatsi vrstvy s pareckem deti ironicky adresovala matce z chudsich pomeru, ktera byla po trech dcerach znova tehotna, poznamku: "Nektere matky rodi jako kobyly" a ta druha matka ji s vaznou tvari odpovedela: "Mit deti jako Vy, take bych vic nerodila". PS: Mame dve holky, pohlavi jsme vedet nechteli, pokud se povede treti, take si to nenechame rict...A to jsou teprve reakce, jakoze jakou barvu vybavicky chystam...Holky byly i v modrem a co? Ruzovou nekupuji, protoze to vynahradi rodina.

12. led 2019

2 kluky nebo 2 holky.... Vždycky to bude "chodaku, kdy pořídíte holčičku/kluka? Vždyť ta mužská/ženská převaha musí být hrozná."
I když má člověk jen jedno dítě, všichni se ptají, kdy bude druhé. A sotva máte druhé,
říkají: a co, plánujete třetí?
- hm, nevím, sotva se narodilo druhé.
- třetí už ne,to bys z toho měla nervy, to by bylo moc, mít tři děti.

Atd 🤣

Nevím, co je komu do toho 😃👾 copak já se jich ptám na děti? 😃 Ale takových bude vždy dostatek: máš bříško moc malé/velké, nahoře/dole, malo/hodně přibíráš,... Škoda, že je to zase holka/kluk, musíte pořídit ještě.... Atd 🙂

12. led 2019

Úplně moje slova. Akorát my máme ty dvě holčičky, takže u nás není ani ten následník jména.. I přesto jsme (světě div se, protože někteří se diví) spokojení.. A pokud by někdy mělo být třetí, o čemž teď určitě neuvažujeme, chtěla bych stejně třetí holku..

12. led 2019
Komentář byl odstraněný

@suzanna123 Souhlasím👍

12. led 2019

hele a kdyby jsi jednou čekala miminko ,budou říkat tak snad to bude holka a když i bude ,no vyšlo vám to ,,,,a nechápu ,ale ono to je asi opravdu všude kolem ,hned jak se někdo dozví že čekáš miminko už se ptají co to bude
hele mojí mamky se ptali co čekáme a když řekla že nevíme ,baba se na ní osopila ,jak nevědí však musela být na plodovce (rodila jsem 39) jo ale já měla tak dobré výsledky,že jsem opravdu na tomto vyšetření nebyla ....ale to nevysvětlíš ,,,,anebo kdyby to byla aspoň ta holčička když to mají po tolika letech ,,,jo vyšla ,ale je to kluk v sukních 😀

12. led 2019

jde vidět, že ti lidé nepřemýšlejí mozkem - snad je jedno, jaké pohlaví, důležité je, že jsou děti zdravé, ne?

12. led 2019

@rzymani taky máme tři dcery a teď čekám čtvrté a všichni se ptají jestli konečně kluk,ale my chceme překvapení 🙂 ale předpokládám že to bude zas holčička. Doma je nám to jedno, jen chlap říká to zas bude keců v hospodě a každej nám samozřejmě přeje toho kluka 🙂 my jen chtěli pro tu nejmladší parťáka,aby si měla s kým hrát 🙂... Na jednu stranu bych kluka chtěla, že je to něco jinýho na druhou si říkám, že by v tom našem babinci byl asi chudák 🙂

13. led 2019

@bajunka nas kluk je svymi sestrami zboznovan, rozmazlovan, obletovan, az mi opravdu kazi vychovu 😅 takze si myslim, ze hosik u vas by to mel podobne 🙂

13. led 2019

@rzymani tak to nepochybuju, že miminko bude zbožňováno 🙂, jen prostě ,aby ho nepoznamenalo to množství estrogenu :D i dvouletka mluví na chlapi v ženském rodě 🙂, tata udělala... 🙂

13. led 2019

@bajunka takový krásný holky umíte 😍, to by bylo škoda nepokračovat...chybí vám ještě Natálka 😀.Jmén na kluka na "N" moc není...řešila jsem to taky. Nicméně samozřejmě, přeji chlapečka, jak se říká, holčička pro tatínka, chlapeček pro maminku, tak ať ho máte. A samozřejmě ten náš nosí sponky a čelenky 😀

13. led 2019

@bajunka 😀 jako třeba, že si syn rád zkouší šaty od sester, chce mít nalakované nehty? 😀 to u nás probíhá, ale stejně má rád takové ty stereotypně chlapské věci jako nářadí, miluje autíčka, celkově techniku a jde vidět, že je to chlap a tíhne k mužskému pohlaví 😀 já bych se té přemíry estrogenu nebála 😀

13. led 2019

@rzymani náš naštěstí taky, vrčí, opravuje, kope do balónu 😀, každopádně budou vědět líp jak na ženský si myslím.

13. led 2019

@markytka21 , moc děkuji, no já chtěla, kdyby byla holka tak Lindu nebo Lauru,ale dcery chtějí právě Natálku 🙂, syna jsme chtěla Nathaniela,ale to mi zas neprošlo přes chlapa tak už po čtvrté budu psát do papírů Daniel 🙂

13. led 2019

@bajunka ...Daniel se mi také moc líbil, u syna jsem se pro něho také rozmýšlela, ale týden před narozením mi ho vyfoukla kamarádka. Jinak kdybych doma neměla Natálku a Nikolku tak bych asi taky zvažovala Nathaniela nebo Nikolase. Každopádně ať to bude jakkoliv, budete krásná rodina. ❤

13. led 2019

Mě třeba přítelova teta v druhým těhotenství s druhým synem říkala pokaždý, kdy už bylo z ultrazvuků naprosto zřetelně jasný, že to bude kluk (i když záruka asi není nikdy), že to není možný, že to bude holčička. Jak kdyby mu měl ještě v před porodem upadnout nebo co 😀

13. led 2019

Myslím, že jediný, kdo se zmínil, že by bylo fajn mít k synovi sestřičku, byla moje babička, ale neřekla to nijak ofenzivně (v té době jsem ještě nebyla těhotná) a sama má kluka a holku 🙂 Teď to vypadá na dalšího kluka a jsem za to ráda, mám pocit, že to mají v životě jednodušší než holky. Možná i proto, že jsem dlouho řešila rozpor rodina versus kariéra (po dětech jsem nikdy nějak extra netoužila, ale tak nějak jsem cítila, že čas se mi krátí) a nakonec jsem se rozhodla pro děti, byť mi možná mezitím něco pracovního uteklo. A nebo ani ne, uvidíme 🙂 Každopádně pokud se budou chtít v tomto směru realizovat oni, tak toto dilema nebudou muset tolik řešit. Ale je mi jasný, že zas přijdou jiné, klučičí problémy.

13. led 2019

Naprostý souhlas!!! Už od malička slyším tyto řeči - máme dvě holčičky. Jeden čas jsem uvažovala, že by jsme šly i do třetího - ale rovnou říkám, že bych šla do třetí holčičky. 🙂 Vůbec by mě to nevadilo a určitě bych do toho nešla jen vůli tomu aby to byl chlapec! Je mě to úplně fuk jestli 2 holčičky a nebo 2 kluky. 🙂

14. led 2019

A to my mame 4 holky, muj muz proste nic jineho neumi 😂 Vsadim se, ze dalsi by byla taky chcanda 😂Rikali jsme, ze mit jeste jednu, zalozime soukrome mazoretky 😂
Jo a muj muz s nadsazkou tvrdi, ze vydelava jen na vlozky, tampony a antikoncepci 😂😂

14. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@miletr, @zaji, @eevule, @nika_sp, @brasilka, @triskova_v, @ninive211, @copinka, @kackacka37, @rubika, @cabadajovimah, @salinka, @rzymani, @evka_jurca, @sweet81, @pettykudrnova, @alcikamar, @gabkekoczi, @denny27, @apacheee, @78marcela, @m.e.l, @andavec, @aajda, @lucy_89, @v_anilka, @lleennttiillkkaa, @victoriaita, @adasky, @olga_, @julietta111, @schmudlina, @anetka1701, @janett1983, @oplatecka, @lyo, @mynamea, @danule_bobule, @poladka, @zebruska, @monyszek, @kustka, @samcuska, @kayty, @skritkova, @delariva, @anette30, @evelin_, @petra1612, @looolaaa, @evikkk13, @gracinka7, @eldoradoh, @katynecka, @drzticka81, @akcuul2, @damai, @andelka, @normalnimatka, @nikol85bl, @kaczorka, @katysouky, @mia255, @markytka21, @baraskaska, @tesinka, @joanett, @lucie_j, @hafika, @suromana, @dzungala, @fita, @suzanna123, @dc2015, @stasto, @jasana3, @urtica, @biedronka10, @pavuska, @barchen, @strawberr, @kocvarovas, @jonyss, @monnn, @koordinatorka_odboje, @bajunka, @mastik, @blackhole, @mmarce, @hanischka Teda, takových komentářů jsem opravdu nečekala. Moc děkuju za přečtení, je pro mě fajn pocit, že se tu najde tolik z vás, které mi rozumí, jak to bylo myšleno, a nejsou tu skoro žádné poučující a nechápavé řeči.

Vím, že lidi budou mluvit vždy a do všeho, ale to opravdu neznamená, že si to my nebo naše děti musíme nechat líbit. On se to mnohdy nezdá, ale i když jsou ty děti malé, vnímají opravdu hodně. Krátce po porodu byly všechny tyhle "hemzy" nejčastější a Eliášek jich mnoho slyšel. Jednou jsme na vycházce potkali takovou malou hezkou holčičku a on se mě ptá, jestli bysme si ji teda nemohli vzít domů, abychom teda tu holčičku taky měli, když je to tak důležitý. V životě to nedostanu z hlavy. Jak bolestivě to pak musí vnímat větší děti:(

Tak přeju štěstí na samé fajn lidi kolem nás a hlavně zdravé a spokojené děti jakéhokoliv pohlaví🙂 Posílám vám po ❤

14. led 2019
Autor komentář smazal

děkuji za srdíčko 🙂

14. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@dzungala mám 🙂 jsem tu už dlouho a jsem vcelku milá 🙂a kromě toho jsem taky ambasadorka, což sebou přináší jednu milou ❤️ výhodu

14. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@anette30 rádo se stalo 🙂

14. led 2019

@apacheee Děkuji za ❤

14. led 2019

Necetla sem vsechny komenty.podobne reci ale take nemam rada.mam 5 deti. Ctyri holky a uprostred nich je jeden kluk.jsou neskutecne rychle po sobe,nejstarsi je sest.taky me vzdycky toci poznamky typu tak aspon ze ten jeden kluk vam vysel nebo typu,jestli jsou vsechny planovane...jako by tomu vsichni rozumeli nebo jim do toho nevo bylo...

14. led 2019

@apacheee dík za srdíčko 🙂 A ještě bych podotkla - já vůbec netvrdím, že si to má někdo nechat líbit. Co říkám je, že kolikrát tím lidi nemyslí vůbec nic - prostě plácají. A pak bych rozlišovala mezi tím, kdy prostě někdo automaticky předpokládá, že bych chtěla mít (jako cca. 90 procent lidí kluka i holku) a třeba mi to i hezky přeje a nejapné otravy, kteří jdou za hranici slušnosti a vkusu - těm bych právě naopak adresovala ty závorky. Nebo cokoliv jiného, co mám v tu chvíli (nebo dlouhodobě) na jazyku.. Já třeba nechápala, že někoho cizího (kam já počítám všechny kromě nejbližších), napadne, sahat těhuli na břicho. A zatímco mi to přijde kolem mě jako celkem běžný jev, u mě se o to pokusili jen jedinci s mimořádným nedostatkem empatie - a hodně rychle jim to přestalo připadat jako dobrý nápad 😀 A pak jsou věci, které mi nestojí za to brát si osobně a prostě nad nimi mávám rukou

14. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@suzanna123 když ono nejhorší je, že já vím, že to nikdo z těch lidí nemysli špatně Ale prostě, když to slyším po několikáté, dojde ti trpělivost. Jinak neboj, já se ozvat umím, Ale vždycky se snažím být na lidi slušná. I na ty, kteří si to nezaslouží 🙂 jsem spíš takovej ironik a každá z těch vět v závorce opravdu padla nahlas. U některých to člověk přejde, ale čeho je moc, toho je příliš

Nemůžu říct, že bych si tím nechala zkazit den, ale fakt mi to přijde netaktni. Vědí prd, jestli doma neplacu do polštáře, ze nemam holčičku, ale ty řeči si neodpustí. prostě to považuji za nedostatek taktu

14. led 2019

@markytka21 moc děkuji 🙂

15. led 2019

no nám taky všichni přejí pindka,my zas říkáme, že statistika mluví jasně 🙂. A včera byl dotaz jestli pujdeme do 5. 🙂 takže to asi nekončí nikdy...

15. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@bajunka a půjdete? 🙂

15. led 2019

@apacheee kdyby těhotenství bylo kratší, být mladší a mít nějaké hlídání, tak se nebráním, takhle už fakt končím :D. Tohle se narodí v mých 36 a to mi stačí odroste a ještě bude síla na blbnutí a cestování a taky nechci zažívat pubertu v 60 :D, Ale hlavně to těhotenství strašně mě táhnou vazy už od třetího měsíce, že se občas nemůžu ani hnout a čím je pupek větší tím je to horší 🙂.

15. led 2019
apacheee
autorAMBASADORKA

@bajunka tak moc držím pěsti, ať je ten závěr těhotenství co nejvíce v pohodě a budu bedlivě sledovat co se vám narodí ❤️

15. led 2019

Abych pravdu řekla, v pubertě jsem si přála mít páreček - kluka a holku. Když jsem měla před 1. porodem, netušili jsme, kdo se nám narodí a já si moc přála kluka, protože jsme bydleli v jednom domě s manželovou sestrou a babičkou. Když byly pak synovy 4 měsíce, manželova babička zemřela a sestra se odstěhovala. Když jsem pak otěhotněla znovu, přála jsem si opět kloučka, aby ten starší měl parťáka a jsem opravdu ráda, že se to vyplnilo alespoň mě (manžel toužil po holčičce od začátku, ale má prostě smůlu, když umí dělat jen kluky). Mě nejvíc štvalo, jak si o nás každý z rodiny myslel, že spolu nemumíme souložit, když se nám dítě narodilo až 6 let po svatbě a dokonce mi můj táta po bráchovy posílal pornokazety 😝 Pak mi vadilo, když mi skoro každý jako 2. dítě přál holčičku a ve finále jsem těch keců využila při čekání 3. dítěte - alespoň se okolí zdrželo řečí typu, že jsme nezodpovědní, když si v dnešní době pořizujeme tolik dětí. Máme jich tolik, kolik jsme si jich přáli a max. se to může omluvit jen tím, že jsme chtěli tu holčičku, ikdyž to ve skutečnosti není pravda 🙂
A co se týče pubety, tak jsem ráda, že máme kluky. Nemusíme se bát, že někdo přivede do jiné stavu a že jim nebudeme muset kupovat vložky a jiné blbinky na intimní hygienu 😀 Navíc až budou jejich děti na cestě, budou trpět moje snachy místo mých "dcer" 🙂

15. led 2019

@bajunka No, taky jsem mela vekovy limit 35. Do ctvrtice vseho dobreho se nam teda narodila holcicka v mych 35,5. Tak jsme si s manzelem rekli ze uz je nas dost a pomalu si predstavovali zivot az mala odroste.
V sobotu mam 37 a jsem v 15tt. Ac jsme delali vse mozne, nekdo nahore mel pro nas tu patou dušicku nachystanou...

15. led 2019

Já mám kluky dva a řeči o holčičce taky slýchám.A ubec mi to nevadí,byla jsem jedna z těch,co je měla taky😂jinak třeba kamarádka ma taky2kluky a tvrdila mi, že chtěla i to druhé kluka.Neverila jsem jí.Az jsem sama otěhotněla po druhé a mé přání bylo-druhy kluk.Teprv potom jsem uvěřila 😂.A propó - můj má kluky čtyři, takže nevěřím, že po páté by to byla holka😂😂

15. led 2019

Super napsáno od srdce jsem se i zasmala, 🙂 My máme zatím jedno dítko ,dceru vytouženou ale určitě jsme neřešili jakou polohou ji zplodime 😀 prostě to tak nějak vyšlo,a upřímně ti řeknu že uplne jedno jestli budu mít ve finále dvě copate rostandy nebo páreček 🙂 vůbec mi na tom nesejde ,i kdyby se mi líbilo mít ulicnika ,mám prioritu u dětí stejně jako ty a spousta maminek nejdůležitější ZDRAVI jeho/jeji ,moje a celé
naší rodiny... Nemám takové řeči o tom ze by měl být páreček,proč jako???I teď slyším když druhé tak určitě chcete kluka že a my tři jedním hlasem odpovidame CHCEME
ZASE ZDRAVE MIMINKO 😉 😁 měla bys vidět ten výraz na takovou odpověď 😃

16. led 2019

@rubika tak me je ted 36,5 🙂. Kdyby nahodou prislo cislo pet,tak u nas samo taky zustane 🙂,ale to uz pochybuju.Z me strany jsou ty sance uz male a I na toto robatko jsme si museli pockat neco pres rok.

17. led 2019

Začni psát komentář...

Odešli