Miminko v 19 letech. Co teď?

terezka_v
7. bře 2021

Dobrý den, právě jsem zjistila, že jsem těhotná. Žijeme s přítelem více méně samy, bydlíme v bytě u mojí mámy. Je mi 19 let, stále studuju, ale už dokončuju 4. ročník střední školy. Přítel pracuje jako operátor v call centru a teď si hledá novou práci, protože má směšný plat 11-17 000 korun, ke konci měsíce mu poběží dvouměsíční výpovědní lhůta. Těhotenství je 9 měsíců. Oba žijeme z jeho výplaty, která je 17 tisíc. Nemáme moc peněž na to abychom pořídily i výbavičku pro miminko, snad můžem jen požádat rodinu o pomoc, zda třeba nemají nějaký vybaveníčko pro mimi. Chci se zeptat, co teď mám dělat? Jinak přítel by moc chtěl miminko, a moc se na něj těší, akorát je okolo toho strašně moc obav

bara88
7. bře 2021

Se ptáš co máte dělat?no připravit se na příchod miminka.co jiného?

tasimia
7. bře 2021

@terezka_v to se pozdě ptáš co máš dělat. Připravte se pomalu na příchod miminka. Z rodičaku a jeho platu to snad utáhnete, budete si muset utáhnout opasky, no. Vybavička se dá sehnat za pár korun, každý měsíc koupíte něco. Koukej na bazary, fb. Jsou maminky, které plno věcí i daruji.

klokanka31
7. bře 2021

@terezka_v Ahoj. Buď šťastná že se vám mimčo zadařilo, co by za to jiné daly. Moje bývalá švagrová otěhotněla prý nějak v 17-18,no a šla na potrat. Pak když chtěla miminko s mým bráchou, tak už to nešlo. Začni se těšit na mimčo, ono to nějak půjde 😉

lv
7. bře 2021

Platite nájem? Partner ma uz nalezenu lepší práci? Ono to půjde, plat+rodičovska, nějaké brigady.. Vybava po rodine, bazary.. Hodně štěstí?

misicka1988
7. bře 2021