Těhotná v 19 letech. Potrat?

helena916
23. lis 2023

Dobrý den,
Jdu jsem s dotazem je mi 19 let. Za chvíly 20, a bohužel jsem zjistila, že jsem těhotná. Mám už po maturitě a pracuji už nějaký 3 měsíce, takže nárok na mateřskou pravděpodobně mít budu. Studuji dálkově vysokou školu a přítel si miminko opravdu přeje. Bohužel také studuje, ale chtěl by přejít na dálkové studium a začit více pracovat tam kde teď brigádně. Vím, že by mi neodpustil vzdát se našeho dítěte požádal mě i o ruku a chce co nejdříve svatbu abych mohla být v klidu. Ale já se finančně hodně obávám jak to zvládneme. Vlastní bydlení nemáme, jeho rodina chce potrat a tlačí mě do něho. Prý nebudu kazit jejich synovi budoucnost.

lencaa11
23. lis 2023

@helena916 jeho rodina co říká je jejich problém vůbec bych se ve vašem věku nenechala natlacit do potratu to bys te psychicky časem nedala pokud přítel mimnko chce nechala bych si ho peníze vždy byli a budou to co každý řeší zda se to zvládne ale myslim že v dnešní době se to zvládnout dá a to malé miminko si naslo k vám cestu dej te jen ne sebe a přítele ...na jeho rodinu a názory vůbec nedej te jste dospělí oba ...držím palce ...já ve vasem věku čekala první mimnko ale ve 12tt jsem o miminko prisla bolest byla velká ...

ivkasolavova
23. lis 2023

Důležité je co chcete vy dva , a podle vašeho přístupu miminko partner chce , nechala bych si ho určitě . Když říka že půjde pracovat určitě to zvládnete finančně jde vidět že se postará o vás , klobouk dolů před ním , Držím palce at se rozhodnete jak vy dva chcete ,a jeh rodinu neposlouchejte je to vaše miminko 🙂 Velká gratulace -)

nataliere15
23. lis 2023

Pokud partner miminko chce, tak bych si ho nechala. Je vidět, že se těší a chce vás zabezpečit. A pokud ho chcete i vy, tak na potrat určitě nechoďte. Pak byste si to mohla celý život vyčítat.
Na to co říká jeho rodina bych ohled nebrala.

guliii
23. lis 2023