Krátký děložní čípek, je to v těhotenství nebezpečné?

lolina16
23. bře 2016

Ahoj, chtěla jsem se zepttat jesli má někdo zkušenost. Paní doktorka po dlouhotrvajících bolestech v podbříšku řekla že na vůj věk a krátkost těhotenství, ho mám hodně malý. Nasadila mi utrogestan a hořčík. Je to hodně nebezpečné? Nebo nechají si mě v nemocnici už dřív?

ivis_b
23. bře 2016

@lolina16 ahoj, taky mi doktorka minulý týden řekla, že ho mám hraniční... ale bylo to první měření, důležitý je prý to, jak se čípek zkracuje, takže příští týden jdu znovu na kontrolu a podle výsledku se uvidí, co se mnou. Zatím mi na to nic nedala, ale je fakt, že mě břicho nijak zvlášť nebolí. Nicméně ten hořčík jsem si koupila sama i tak, to nemůže uškodit. Co jsem tak četla, pokud je čípek hodně krátký, tak holky končí v nemocnici na kapačkách a musí dodržovat absolutní klid (tj. ležet). Ale už jsem četla i názor odborníka, že ležení je k ničemu, že to stejně nemůže nijak ovlivnit. Já zatím chodím normálně do práce, ale když přijdu dom, tak se natáhnu, přestala jsem doma gruntovat atd., prostě odpočívám. A modlim se, aby to bylo dobrý, protože jak píšeš těhotenství zatím trvá krátce a mimčo je ještě moc maličký... a četla jsem i takové příběhy, kdy to končilo potratem chvíli po 20 týdnu (ach ten internet) Ale snažím se na tohle nemyslet, tím tomu člověk nepomůže. Mimochodem jak dlouhý čípek ti naměřila? Koukám, že jsme podobný týden těhotenství....

lolina16
autor
23. bře 2016

@ivis_b Přesnou dýlku mi neřekla. Já tam ted chodím po týdnu a zlepšil mi, mně řekla, že do konce těhotenství mám jen chodit čůrat, tak nevím, je pravda že když chodim ten den hodně, tak mám silný bolesti

lajla
28. bře 2016

Ano je to nebezpečné... Může dojít k předčasnému porodu, u vás k potratu...
Takže poslechnout dr, nohy nahoru...čípek se může prodloužit, pokud mu poskytnete klidový rezim

lolina16
autor
15. dub 2016

@ivis_b můžu se zeptat, jak d louhý ho máte?

ivis_b
15. dub 2016