Špatné jaterní testy v těhotenství. Máte podobnou zkušenost?
Ahoj, chci se trochu uklidnit a doufám, že tady má někdo obdobnou zkušenost a dopadlo to dobře. Jsem v 10tt a kvůli ekzému mi pro jistotu udělali test na játra a výsledky jsou hodně špatný ALT zvýšené 5x a AST 3x :( všechny ostatní výsledky mám zcela v pořádku, včetne cukru atd... Je tady někdo s obdobnou zkušenosti - opravdu špatné výsledky jaternich testu v těhotenství a mimi nakonec v pořádku?
Dnes jsem se výsledky dozvěděla, zítra hned na nový odběr a kontrolu a dle těch výsledků pak další postup (nejspíš gastro atd..).
@anetka1701 i takto špatné výsledky? Miminko si moc přejeme a vlastně byla tak trochu náhoda, že mi ty testy dělali :( samozřejmě dietu hned nasadím, ale jsem z toho hodně špatná, jelikož jsem nebralazadne léky, alkohol vůbec ani cigarety atd.. Nevím že bych prodělala nějaký zánět, tudíž nevím, čím bych to způsobila :(
Může to být od žlučníku, může tam být nějaký další problém-nejsem lékař, jen s tím sama hodně bojuju... Podobně špatné výsledky jsem měla při akutním zánětu slinivky způsobeným zlucnikovymi kameny, to mi začala právě v prvním těhotenství... Dieta a Ostropestřec pomáhají, já už kvůli jatrum přešla defakto na veganskou stravu, ale to v těhotenství nedoporucuju... Je potřeba si vyhlidat co tělu vadí a to vysazovat - každý to má trošku jinak... Je to běh na delší trať, ale játra mají úžasnou schopnost regenerace. Doktor je skvelej že udělal jaterní testy a nehnal na kožní 🙂 toho se drž..
@anetka1701 a mohu se zeptat zda těhotenství a prcek jsou v pořádku? Toho se nejvíce obávám, že ač je teď u prcka vše ukázkové, že to postupně se bude horšit.
@anetka1701 Moc děkuju za odpovědi, trochu jsi mě úklidnila, ale samozřejmě záleží, jak dopadnou další výsledky..
Mlety ostropestrec treba zapijat vodou 2 az 3 cajove lyzicky rano a vecer. Ja som mala desatkrat zhorsene vysledky a za tri mesiace pecen ako babatko