Hračky a hry

Hračky zkrátka v dětském světě nesmí chybět. Správně zvolenou hračkou dětem nejen vyčarujete úsměv na tváři, ale pomůžete jim rozvíjet kreativní, logické, motorické či sociální dovednosti. Hrající, svítící, dřevěné, tematické či interaktivní, dnes je nabídka skutečně široká. Ať už hledáte hračky pro ty nejmenší, nebo se spíše poohlížíte po hračkách pro velkáče, dobré rady od jiných maminek se vždcky hodí.

Nejnovější články

Hodnocení a zkušenosti s hračkami

Máš zkušenost s hračkami?
Poděl se o ni a pomoz tak ostatním maminkám.
Napiš svou zkušenost
Nejnovější hodnocení

Stavebnice LEGO® 4+ Gábinin kouzelný domek (10788)

Gábinin kouzelný domeček je opravdu kouzelný

Opravdu mě potěšilo, že značka LEGO® myslela i na mladší stavitele. LEGO Friends jsou propracované, je v nich milion drobností a detailů, ale pro malé děti je to ještě náročné. Toto je velmi dobrá přestupní stanice mezi LEGO DUPLO a složitějšími stavebnicemi.

S touto stavebnicí se mé děti mohly rovnou pustit do stavění bez toho, aby potřebovaly mou pomoc. Návod je skvělý, přehledný a intuitivní a aplikace LEGO Builder je super pro detailnější pohledy na model. A ty postavičky ze seriálu? Mé děti je milují!

Gábinin kouzelný domeček je opravdu kouzelný – je to místo, kde se setkává kreativita, učení a zábava. Milion drobností v každém pokoji je zárukou, že tato stavebnice vaše děti neomrzí. V každém pokoji je co dělat, vymýšlet nové příběhy. Mé děti úplně pohltilo objevování, co v sobě každý pokoj skrývá – od pečení v kuchyni až po relax v koupelně. A ten posuvný výtah mezi patry? Úplně geniální!

rebe  26. lis 2023 Ověřená recenze

Zábava pro Gábininy fanoušky i jejich maminky

Tohle lego nás nadchlo! Dcerka je velká fanynka Gábi a jejího kouzelného domku, takže mě to ani nepřekvapilo. Nejenže byla zábava hrát si s postavenou stavebnicí a figurkami, ale bavila nás i samotná stavba. Postavený domeček jsme tedy několikrát rozložili a znovu postavili. A pár pokojíčků jsem si postavila i já. A navíc je to Gábi, no... :-)

Samotné balení je velmi atraktivní. Krabice je opravdu velká, až nás to zarazilo, ale je to do velké míry proto, že je dost plochá a obsahuje spoustu kostek a návodů. Kromě fotky hotové stavebnice jsou na ní i detaily pokojíčků, takže už před stavbou jsme byli hodně natěšení.
Pro každý pokojíček a část domu je samostatný návod – knížečka, všechny jsou schované ve velké obálce. Nejdřív bylo to množství návodů trochu šok a dcerka hned měla obavy, že to nedokáže postavit. Ale opak je pravdou! Žádné lego, které jsme dosud měli, nemá takhle skvělý návod! Obvykle stavíme lego s dětmi spolu – já jim hledám a připravuji kostičky, oni staví, já je koriguji a ukazuji, kam dílky patří, pokud je potřeba. Tady nebylo. Na každé stránce přibude jediná kostička, kterou dítě snadno najde samo, a díky přehlednému návodu ji zvládne i přesně umístit bez dopomoci. Naštěstí mi děti dovolily si postavit vlastní pokojíček, jinak bych tam opravdu byla k ničemu.
Skládačka kombinuje malé a velké dílky. Základ stavby a malý nábytek tak vyžaduje motoricky precizní práci a přesnost, díky velkým dílkům stěn ale stavba rychle pokračuje. Hotovou stavbu včetně zařízení jsme tak měli během necelých dvou hodin. A pak jsme ji rozložili a začali znovu. A pak zase znovu.
Postavený dokeček pak funguje jako hračka – domeček pro panenky se spoustou aktivit. Nás bavila houpačka v herně, výtvarný ateliér, koupelna a střešní terasa. Mě ještě nadchly detaily, jako třeba štětce a nůžky v šuplíčkách v ateliéru nebo drobné hračky. Dcerka si hodně vyhrála s výtahem, kterým vozila postavičky nahoru a dolů. A to nakonec nejen ty ze stavebnice :-D
Hotový domeček je opravdu velký, takže nakonec jsme zase rozkládali a schovávali do krabice. Ale krabice je taky velká, budeme muset najít místo pro postavený domeček. Pokud si stavebnici pořídíte (což doporučuji), počítejte s tím. Protože tenhle domeček nebudete chtít nechat v krabici. Já už přemýšlím o dokoupení Zahradní párty Víly kočičky.

Stavebnice LEGO® 4+ Hasičská stanice a auto hasičů (60375)

mikolisek  22. lis 2023 Ověřená recenze

Další parádní kousek do sbírky. 😍

Syn miluje lego už pár let, takže si dokážete představit, jakou sbírku už doma máme. 😅 Tuhle sadu dostal k letošním narozeninám a rozhodně nezklamala. Hravě ji postavil a už několik dní si s ní každý den po školce vyhraje. Spojil jí s dalšími stavebnicemi a představivost mu jede tedy na maximum. 😄❤️

mimiveru  21. lis 2023 Ověřená recenze

Testování LEGO City

U nás testoval skoro pětiletý Matěj 😊. Miluje hasiče, policii, záchranku, asi jako každý správný kluk. Toto LEGO má dva návody a jsou skvěle propracované. Poprvé jsem viděla návody malých ručiček, co si má do každé vzít a připravit a samozřejmě co a jak postavit. Návod je přizpůsobený právě těmto prckům a není vůbec složitý, celou stavebnici postavil Matěj sám! No a kdo ocení detaily, tak nechybí hasiči s helmami a vysílačkami, operační centrum, hasičský vůz s hadicí a samozřejmě “ohnisko požáru” 😊

vaseli16  20. lis 2023 Ověřená recenze

Zvládl to s menší pomocí

Musím říct, že po rozbalení lega nastal menší šok u mě, ale syn byl nadšený. Tím, že jsme zvyklí na lego Duplo to bylo něco nového. Kostičky byly o dost menší, ale Váša si s tím hravě poradil a když nevěděl nastoupil taťka a pomohl mu. Po sestavení lega došlo k pořádnému testování, testoval i mladší syn, u něj musel být člověk stále v pozoru, protože helmy hasičů byly pro něj bonbónky😅. Dílky co značily požár, syn stále někde dával a hasiči jezdily k požáru po celém domě. Složené stavebnice dobře drží pohromadě až na některé menší dílky jako helma hasiče nebo některé komponenty na hasičském autě, ale nic co by extra vadilo. Syn byl nadšený a hned psal dopis Ježíškovi o další takové "majinke lego"🙂

Pravěké akvárium ALBI

ragdoll_mia_meow  14. říj 2023

Recenzia Albi praveké akvárium

Na túto hru som si pred kúpou čítala recenzie o tom aké je to nevhodné a že je to týranie zvierat . V tej Albi reklame Vám ukážu ako rybičky žijú v krásnom plastovom pevnom akvárku. Otvorila som krabicu a bol tam plast ktorý bol tenký a nekvalitný. Aj toho materiálu (kamienkov, piesku) nebolo tak veľa ako som si myslela. Neodporúčam kúpiť. Ak už aj áno tak kúpiť k tomu aj aspoň 2l akvárium z normálneho zverimexu a viac piesku.

Ortopedické podlahy MUFFIK MEDIUM 2 set 11 ks

Nejen prevence plochých nohou, propadlých kleneb, valgózních kotníků a kolen, ale i zábava!

Obě mé dcerky trpí na oslabený střed těla a valgózní kotníky. Kromě pravidelného cvičení se snažíme posilovat nožičky, jak se jen dá. A tak, jakmile to dovolí počasí, boty nechávají na prahu dveří a po dvoře běhají bosé. Při kilometrech, které při hře naběhají, si nohy, svaly a vazy masírují, trénují a posilují. Během studenějších dnů, nebo pokud bydlíte v bytě a nemáte k dispozici prostranství, které by bylo pro chození naboso bezpečné, jsou výbornou alternativou ortopedické podlahy. Set MUFFIK MEDIUM 2, který obsahuje 11 ks ortopedických puzzle, vám umožní složit masážní kobereček v různých tvarech a o zábavu pro celou rodinu je vystaráno.

Set obsahuje tvrdé, měkké, mini a 3D puzzle. Materiál je odolný a velmi snadno se čistí a myje. Už samotné skládání je zábavou a děti si mohou pokaždé vyskládat jinou kombinaci. Během chůze po jednotlivých dílech puzzle, které mají každý jinou strukturu a tvrdost výstupků, si děti udržováním rovnováhy nejen trénují chodidla, ale také spouštějí průtok krve a stimulují nervová zakončení nohou.

Děti mají podlahu poskládanou buď v dětském pokojíčku, nebo ji přesouváme po domě. A tak si jednou masírují nohy během koukání pohádek, protože stejně u nich neposedí, během mytí zubů nebo i v koupelně během česání či po sprchování. Soutěžíme, kolik kdo vydrží stát na tvrdých kládách, aby nespadl, na pichlavé trávě nebo louce,... Výbornou hrou je procházet se po puzzle a vnímat, jaký mají pocit, když stojí na jednotlivých barvách. Pak jim zavážu oči, prohodím jednotlivé díly mezi sebou a musí hádat, na které barvě právě stojí. Jsou tedy výborné i pro rozvoj smyslového vnímání.

Set je skvělý i pro malé děti, které se teprve učí vnímat svět, lézt nebo stavět se a už od raného věku si tak mohou stimulovat chodidla. Podlahy pomáhají dětem k nácviku správného stoje, chůze. Pozor, jsou však vhodné i pro dospělé. Já si někdy podlahu ukradnu pro sebe a sestavím si svůj „kobereček“ u kuchyňské linky a probouzím své nohy k životu.

Informace o správném, vhodném a možném využití podlah jsem hledala na e-shopu spokonozka.cz a jejich sociálních sítích. Naleznete tam spoustou kreativních nápadů a her, jak správně nohy stimulovat, jak jim ulevit, jaké mají podlahy účinky po chůzi či cvičení na podlahách.

Tímto setem v naší rodině určitě nekončíme. Plánujeme si rozšířit set o podlahy, které pomohou s aktivací hlubokého stabilizačního systému, aktivací svalů trupu a správným nastavením dolních končetin. Protože valgózní kotníky nejsou problémem jen chodidla ale celého těla. Velmi se mi líbí, že na e-shopu spokonozka.cz si lze vyfiltrovat ortopedické podlahy podle problému či diagnózy, které člověka trápí. Pokud si nejste jisti a potřebujete radu, klidně můžete využít i onlineporadnu na fyzionozka.cz. Když budete mít pocit, že jste z ortopedických podlah vytěžili maximum, určitě tomu tak není :) Doporučuji zakoupit si na spokonozka.cz e-book Průvodce ortopedickými podlahami a Pohybové karty k ortopedickým podlahám, které vám rozšíří obzory a dodají dostatek inspirace.

Dřevěná panenka Zoe

vitezove  16. dub 2023

Nejkrásnější panenka

Panenku máme doma už přes rok. Je nádherná. Skutečně nádherná. Má nádherný obličej a i ty oči, které občas slyším že maminky třeba od koupě odrazují (že jsou strašielné) tak mě přijdou prostě úžasné. Hluboké. Celý koncept je mi strašně sympatický a hlavně se mi opravdu líbí ta panenka. Musím říct, že by se asi líbilo kdyby udělali víc druhů - třeba nějaké i miminko, někoho méně vychrtlého a tak. Ale jinak jsem velice spokojená a je to opravdu krásná panenka.

Fisher-Price akční kostky

j83  8. pro 2022

Interaktivní kostky

Měl je syn a teď jsem je vytáhla pro dceru, nutno podotknout, že jim nic není, takže jedno plus -jsou "nerobitné" :) jsou vymyšlené celkem důmyslně, že děti objevují postupně další a další možnosti podle věku a dovedností od zkoumání a okousávání, přes stavění, až po šoupátka.
Díky vypouklině jdou i malým dětem dobře na sebe a jen tak nespadnou. Rozvíjí motoriku, zaujmou a zabaví.
Pro půl roku jsou dost těžké a tvrdé, takže nejsou na hraní na zádech ale jen na bříšku

Fisher-Price chodítko zebra CZ

hannicka32  30. lis 2022

Výborná zábava

Dcerka dostala chodítko v necelém roce a hned jí zebra zaujala. Herní prvky, písničky, veselé barvy atd. Dělala s ním první krůčky a moc jí to bavilo. Ráda si občas pohraje ještě ve dvou letech. Urcitě doporučuji :)

Mluvící pejsek Fisher-Price

katkapavlik  29. lis 2022

Za nás top hračka

S mluvícím pejskem Fischer Price jsem neudela chybu při jeho koupi. Je to super hračka můžeme ji jen doporučit Filípek ji má rád do dnes dostal ji jako první dárek od Ježíška. Hračka je moc hezký zpracovaná opravdu hodně naučí skvělá zábava do auta a na usínání do dnes posloucháme písničky , pomohl naučit barvy 👍 s jeho koupi neuděláte chybu .

Fisher-Price Pejskův Stoleček Smart Stages CZ a EN

kveta1  27. lis 2022

Hrací stroleček Fisher Price

Tento stoleček je náš druhý od Fisher Price, první jsem kupovala již před skoro 20lety prvnímu synovi a protože jsem s ním byla spokojená, opět jsem vybírala tuto značku.
Důležitá je stabilita, když byl syn ještě malinký cca 6 měsíců a pouze seděl, tak jsem mu dala stoleček bez nožiček a když se o něj zvedl na 7 měsících, tak dostal stoleček i nožičky a drží suprově i když s ním hýbe. Má spousty aktivit, nejen pianko atd. Také má více úrovní stačí přepnout. Synovi je 9 měsíců a hraje si s ním každý den. Určitě doporučuji.

Fisher-Price Pokladna

elinka90  27. lis 2022

Pokladna je super hracka

Jelikoz dcera miluje nakupovani a je naprosto unesena z toho, kdyz jsme u pokladny, tak jsme se ji rozhodli poridit pokladnu Fisher-Price. Od te doby co ji dostala si s ni hraje kazdy den. Je opravdu vymakana do detailu a i barevne provedeni deti zaujme. Pokladnu velmi doporucuji. 🙂

Fisher-Price Lezeme s liškou

alishkaaa  26. lis 2022

Roztomilá lištička

Krásná liška, která umí jezdit buď rovně, nebo dokola. Při tom hrají různé melodie a liška říká jednoduché básničky a říkadla. Pořizovala jsem pro dceru jako motivační hračku při učení lezení. Dcera si lišku sama zvládne zapnout a baví ji to. Lištička má bytelné plastové tělo, plyšovou hlavu a plyšový ocásek, který navíc šustí.

Fisher-Price Mluvící Pejskova Sestřička CZ - pro holčičky

zanetkapetruska  25. lis 2022

Pejskova sestřička

Dcerka pejskovou sestřičku dostala k vánocům když měla 2 roky a hraje si sní do teď, jsou ji 4roky. Je sní tak spokojena že ji bere všude. Je krásná, příjemný materiál. Plno funkci které pomáhá dítěti se rozvíjet. Kdybych měla doporučit určitě by to byla pejskova sestřička. Kamarádka pro všechny malé děti ❤️

Mluvící pejsek Fisher-Price

kristyneckaa27  25. lis 2022

Hodnocení mluvícího pejska Fisher Price

S mluvícím pejskem jsme si s naší starší dcerkou užily,a užíváme si teď. Vždycky když jsme pejska spustily,měla radost smála se. Pojmenovala ho hafík. Teď pejsek zaujal i mladšího (10 měsíců),pejska pouštíme,Štěpánek se též směje. A vždycky pejskovi ukazuje jak umí paci paci pacičky. Myslím že je to skvělá hračka,která u nás bude určitě ještě dlouho oblíbená.

Velký pejsek Fisher-Price

maruskao  25. lis 2022

Super hračka

Vřele doporučuji, 3 letý syn si s pejskem stále hezky pohraje. Učil se díky němu barvičky, části těla, písničky...

Pejskovo chodítko Fisher-Price

kubesovaadelka  25. lis 2022

Závislost

Dcera má 10 měsíců a už nějaký ten pátek obchází nábytek, měla klasické chodítko, do kterého jsem ji posadila, ale v tom neuměla, pořídili jsme tohle chodítko a bomba, já miluji regulaci zvuky, malá zase že to hraje, řadí s tím, tancuje, paráda

Fisher-Price luxusní hrací dečka Rainforest s hrazdičkou DFP08

janina1990  25. lis 2022

Maminka může odpočívat!

Naše děti byly od narození hodně náročné... Potřebovaly a vyžadovaly neustálou pozornost... A nebo kojení 😅. A tato hrací dečka byla po mamince to jediné, co je dokázalo zabavit a u čeho vydržely neřvat. Za mě tedy rozhodně bezva kup, doporučuji! ☺

Fisher-Price chytré hodinky

pajusz  25. lis 2022

První dojem úžasný