vanea
1540

Léto s ambasadorkami - SOUTĚŽ s Baby Dove!

SOUTĚŽ JIŽ BYLA UKONČENA🙂

Krásný den všem,

kteří se těšili na další ze série soutěží v rámci léta s ambasadorkami! Dnešek bude věnován jak vám maminkám/tatínkům, tak samozřejmě vašim nejmenším :-* Připraveny jsou dva balíčky, tak se tomu jdeme podívat na zoubek!

Možná jste si všimli, že i můj tématický článek byl směřován do minulosti - mohli jste se společně se mnou ohlédnout do prázdnin, které jsme zažívali jako děti. Osobně na toto období moc ráda vzpomínám, a vždycky se mi rozsvítí oči, když mám na chvilku možnost vrátit se zpátky. A proto bude také moje soutěžní otázka věnována právě našemu dětství!

Ještě předtím se ale pojďme mrknout na pravidla soutěže a na to, co můžete získat!
Co je tedy potřeba:

1.) ODPOVĚDĚT na soutěžní otázku do komentářů pod tímto článkem
2.) Dát LIKE tomuto článku se soutěží
3.) Dát LIKE také dnešnímu článku u @apacheee
ZDE.
4.) Zapojit se do 23:59 12.8.2020

5.) Dva výherce vybere generátor náhodných čísel následující den

A co můžete vyhrát - ať už pro sebe a svoji rodinu, či své známé a přátele?

Myslím, že obrázek malinko napověděl🙂 Teď už pojďme na soutěžní otázku:

JAKÝ JE VÁŠ NEJVÝRAZNĚJŠÍ PRÁZDNINOVÝ ZÁŽITEK/VZPOMÍNKA Z DĚTSTVÍ?

Víte?🙂 Může být pozitivní i negativní, krátký či dlouhý...nechám to na vás. Já mám pro sebe jako jednu z nejvýraznějších vzpomínek malého bráchu, zakouslého předníma zubama v dřevěném molu na Mallorce (ano, zuby tam zůstaly :D) a pak ještě jednu, kdy jsem ve 13 poprvé úplně sama cestovala a byla na velice dlouhé týdny bez rodiny=) Jo to byly časy!:D

Tak šup šup - teď je řada na vás!

Těším se, na co budete vzpomínat nejčastěji=) Krásný den!

Irča&Baby Dove

#babydove #dove #leto_s_ambasadorkami #skutecnemamy

Prázdniny u tety a strejdy a neskutečně velké porce zmrzliny, které mi strejda kupoval

11. srp 2020

Babička a její neskutečný množství jídla 😅 doteď nechápu jak jsem mohla být i přesto hubená 😅

Letní prázdniny u přehrady v kempu kam jsme každé prázdniny jezdivali a me letní lasky, které jsem tam prožívala 😀

Chvili jsem musela premyslet... ale za ten opravdu nejsilnejsi bych vybrala jeden takovy z pozdejsiho detstvi, ktery ted spi tady vedle me... ve ctvrtek to bude presne 20 let, co jsem se seznamila a zamilovala se do sveho manzela. vim presne misto i moment, kdy se to stalo. zni to neuveritelne, ale bylo mi 11. pred 3mi mesici se mi k tomu nasemu 20ti letemu vyroci seznameni podarilo neco-nekdo 😍 kdo ma ma sve nejvetsi zazitky teprve pred sebou. ♥️

Každoroční tábory! Ty byly top!!🤗

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a její borůvkový koláč😉

Babička a její kynuté ovocné knedlíky 😍
A i teď, když už jsem 'velká' a jedeme k ní na chalupu na víkend s malou, nám je vždycky udělá 😊

12. srp 2020

Prvni pobyt u more s rodici a sestrou. Perfektni kamaradi a take prvni laska, kterou jsem tam zazila. Bylo tam nadherne.

Když nám mamka s Taťkou chystali indiánské léto, dost jsme se s bráchou divili, když Taťka první týden prázdnin cosi tesal že dřeva a po týdnu byl Orlí totem 😀 Bylo to skvělý 🙂

Spaní ve stanu na zahradě, koupání v noci bez plavek a na tajňačku 😜😅 a jako největší adrenalin zvoneni na zvonky a zdrhani o kus dál.. 😍😇🤣

12. srp 2020

Ja si pamatuju, jak jsme blbli na seniku a ja se propadla skrz seno, vsichni se mi hrozne smali😅

Stanování, stezky odvahy a kamarádi, které jsem viděla jednou za rok právě o prázdninách 🙂

Stanování s rodiči, umývání se v řece a vaření gulášové polévky v kotlíku, jóóó to byla paráda 😉

12. srp 2020

Každoroční tábory.... jak já jsem na ně rada jezdila😁 a kolik mám z nich krásných vzpomínek 😉

Prázdniny u babičky a dědy na venkově. Celé dny venku, lezení po stromech, třešní až k prasknutí a v neděli se jelo do nejbližšího města na zmrzku. Tu nejlepší zmrzku, jakou jsem kdy jedla. Nikde a nikdy už mi tak nechutnala, jako v neděli na náměstí s babi a dědou.

Stanování s rodiči a bratrem v autocampu Napajedla.

12. srp 2020

Letni prazdniny u babicky na vesnici a celodenni pobyt na zahrade🌻❤️

Prazdniny s babi a dedou, kdyz me s brachou vzali v mych 13ti k mori.

Dobolene se sousedy - jezdilo se pod stan, asi 4 rodiny co jsme bydleli vedle sebe a rodice pro nas vzdy meli nejaky zabavny program 🙂

12. srp 2020

Nejlepší dětský prázdninový zážitek?? Když jsme se na táboře ztratily při noční bojové a stihly jsme u toho překročit i státní hranice 😁😂🤣 dodnes si pamatuju šok celníků i náš uprostřed lesa 🙈🙉🙊

Nejsilnější zážitek, nebo jeden z nich, byla cesta nocnim vlakem s babičkou na slovensko. Jeli jsme přes celou noc, ale na místě jsem si našla kamarády, se kterými jsem si popisovala ještě dalsi dva roky🙂

Prázdniny u babičky a dědy, celý den venku, babiččino jídlo, ráda vzpomínám dodnes. Pak taky dovolená s rodiči na Pálavě, poprvé jsem tam zkusila jít na centrifugu 🙂

12. srp 2020

Chvilku jsem přemýšlela,ale asi to bylo to,mkdyz jsme se byli s bráchou a našima koupat v rybníku a najednou se brácha nemohl vynořit.Bylo nám myslím 4,5.Vody naštěstí nebylo moc,jen jsem ho čapla,vytáhla nahoru,vzpamatoval se a blbli jsme dál.A pak když mi bylo 13 a babička s přítelem nás vzali na dovču do Španělska.Poprvy jsem viděla moře a krásný pláže.I když teď jako větší bych si to užila mnohem víc 😋

Prázdniny u babičky, naše babi neni taková ta pohádková babi... Tenkrát jsem si u ní dovolila říct, že se mi stýská... Babi mě chytla za ruku vytáhla po schodech zpět do pokoje a bylo.... Už se mi u Babičky nikdy nestýskalo 😂 tenkrát jsem se moc nesmála, ale teď na to s úsměvem ráda vzpomínám 🙂🙂

Když mne jako malou píchla včela 😀

12. srp 2020

Stanovani s kamaradkama pred domem, zvoneni na zvonky a o pulnoci jsme si vzdycky zasli na tajnaka do pekarny na teply chleba

První cesta k moři v mých 16 letech s prarodiči, sourozenci a sestřenkami 🙂

Když jsme jednou byli s babičkou a dědou v Tatrách. A začalo strašně moc hřmít a pršet a děda nám řekl, že ti čerti hrají kuželky. Jsme se báli snad ještě týden.

12. srp 2020

Velikánský oranžový měsíc, který jsme s pozorovali na prázdninách u babičky 🌕👵

Pamatuju si, jak jsem měla o prázdninách neštovice 😀

Nejvíc vzpomínám, když jsem s rodiči jezdila každý rok na vodu...To byl pro mě signál, že prázdniny začínají...😀

12. srp 2020

Já nejraději vzpomínám na dovolenou s rodiči v Tunisku. Jeli jsme po Sahaře na velbloudech🐫 a sledovali tam západ slunce 🏜️ Bylo mi jen 13 let, ale ten nádherný pocit jsem si uchovala doteď😍

Stanování s dědou a babi 💕

Prázdninové tábory, kde jsme zažili spoustu legrace, první dětské lásky....

12. srp 2020

Okamžitě mi naskočil negativní zážitek. Od mala jsem jezdila na skoro celé prázdniny do lázní. Byla jsem nemocná, šoupli mě do karantény, abych nenakazila ostatní a zrovna volala mamka. Slyšela jsem, jak vyvolávají moje jméno, že máme telefon (jezdila jsem tam se sestrou). Měla jsem smůlu, mě nepustili. Tehdy jsem to strašně obrečela...

Když jsem byla na prázdninách u babičky a oni si pořídili štěňátko německého ovčáka, já jsem se koupala v malé vanicce pro miminka (bylo mi asi 8) a on se packami opíral o okraj a pozoroval 🙂

Určitě prázdniny s dědou, byl prostě ten nej!

12. srp 2020

Asi taktez u babicky, a pak schovavacky nez se setmi s kamarady, ktere jsme videli jednou eocne, vzdy lete...to bylo žůžo 🙂

Prázdniny se sestřenicí u prababičky. Sbírání borůvek, chrastí a pečení placek na starých kamnech. Neměla ještě tehdy ani koupelnu, koupali jsme se ve staré železné vaničce na dvorku 😊.

Zážitek, no když jsem na koupališti stoupla do hov.. a nebyla tam funkční sprcha, musela jsem do bazenu, bazen byl v tu ranu uplne prazdny 😁 (vesnicky koupaliste)

12. srp 2020

Ja vzpominam na to, kdyz me kopl do krku ohradnik u koni na prazdninach u babicky. Bylo mi tak 7. Sestrenka mi tvrdila, ze do rana umru 🤦😂

Šílená bouřka, když jsme bydleli na na samotě uprostřed lesa a práskalo to do stromů kolem našeho srubu.

Prázdniny u prarodičů, brigády, dovolené u moře. Je toho spoustu na co vzpomínat. Nejvíc vzpomínám na výlety s babickou a dědečkem. Jak jsme každou neděli ochotně a s radostí vstavaly už v 5 hodin, abychom s nimi mohly na trhy... Trávily jsme s nimi celé léto a nejen léto.

12. srp 2020

Prázdniny u babičky, sbírání bylinek, zavařování, krmení slepic 🙂

Prázdniny u babičky,krajina jako v pohádce.Ale také tábory a první lásky.

Poprve u moře, byla jsem s babičkou a neskutečně jsme si to užily..

More, navstevy a kamaradi

Spani pod sirakem a koukani na hvezdy 😉

Těch je, ale ten ulymne nejvíc, když nás babi hlídala všechny 3 (mě a mladší dvojčata) a balily jsme se ze zahrady, kdy nám říkala, ať nechodíme k řece, že budeme mokrý.. Tvrdily jsme, že nebudeme, no a pak tam ségra spadla, tak tak jsem jí vytáhla 🙈 na zahradě u babičky jsme dokázaly vymyselet spousty blbin a bylo to tam úplně nejlepší 😍

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a dědy, krmení labutí a nanuky z hospody 😃 dovolená v Bulharsku a týden pod stanem

Na kazde prazdniny vzpominam s velkou laskou a z kazdych jsem si odnesla uzasne vzpominky, s nasima jsme jezdili k mori, zbytek leta travili u babicky a dedy na vesnici, litali po polich, lesich ♥️.... Ale nejsilnejsi zazitek pro me byl, kdyz jsme s kamaradama z vesnice hrali fotbal a udelali si z cihel branky a hrali jsme az do tmy a ja jssm tu jednu cihlu nakopla prstem 🙈.. A tu noc mi babicka vubec neverila, ze me to boli, myslela si, ze si vymyslim, aby sd nezlobila, ze jdeme pozde domu 😅.. A druhy den 2x vetsi prst, na chirurgii a pod narkozu to narovnat 🤣.. Do dnes prst neohnu a ke to fous kratsi 😅😅..

Negativní vzpomínka je třítýdenní tábor na Šumavě, který jsem celý probrecela a pozitivní jsou všechny prázdniny u babičky.

12. srp 2020

Dovolená s našima v Lednici v kempu Apollo to bylo vždycky hrozně hezký a vyblbly jsme se tam a pak když už jsme byly se sestrou starší tak jsme chodili na brigádu do kuchyně když měly být mezinárodní závody nebo finále zlaté podkovy a jako správný puberťačka jsme si s holkama dělali čárky kolik je tam hezkých kluku

Společné dovolené s rodinou, jezdilo 6 dospělých, 5 deti a 1 pes. Úžasné strávený týden s kopou zábavy

Vsechny volne dny s babickou. Na to moc rada vzpominam. A jedna vtipna proc se nepriblizim k labutim, byla jsem dite cca 4-5 let, byli jsme na kopecku v Olomouci,byly tam mrchy labute. Mela jsem krasne cervene saticky. Labut mne zmerkla a tradaaa uz si to plnou rychlosti s velmi rozlobenym sycicim ksichtem stradovala na me. Zvedli me,odesla. Polozili me,v mziku sem ji mela za prdeli. Nekecam,celou cestu tak sla za nama. 😅 Mrcha bila.

12. srp 2020

Ja mam ty silny zazitky vesmes negativni ;) kolem 4 let mi na malicek u tuky spadla cihla, nasledky si nesu dodnes. Kdyz mi bylo asi 7 zasekla jsem motycku bratrankovi do lebky. (Nasledky to nezanechalo) :Da tak bych mohla pokracovat :D ale jinak porad rada jezdim na chalupu k babi :D

Je toho hodně, ale ráda vzpomínám na dovolenou v Italii, kam jsme jeli s kamarády z plavání. Byla jsem cca ve třetí třídě a chodili jsme na výbornou zmrzlinu. A já, jako modrooká blondýnka, jsem měla vždycky dvakrát větší zmrzlinu než brácha 🤣🍦

Prázdniny u babičky, vždycky jsem tam trávila snad celé 2 měsíce. Bydlela tam i sestřenka s bratránkem, tak jsme se vyblbli. Jednou, bylo horko, tak jsme se polévali dešťovkou z bečky. Babička to uviděla, odtahla mě domů a v umyvadle mi drhla vlasy. Do teď si pamatuju, jak ten šampon štípal 😃

dovolená na Rozkoši 😀

Řekla bych, že asi to bude, když jsem s mamkou poprvé jela k moři 😍 Tolik jsem tam chtěla, takže když jsme dorazili do Chorvatska, byla jsem překvapená z toho, že ani otevřené moře, ani vlny, ani písek, ani pobřežní hlídka (a David Hasselhoff už vůbec 😂) tam není. Ale nakonec se mi tam ohromně líbilo. A rok na to, když jsme tam jeli znovu i s taťkou, zažili jsme ten známý devastující požár, který tehdy zlikvidoval celou Dalmácii, hořelo nám doslova za zadkem a ty šišky ala rozbušky neměly chybu 😱😅

Asi prvni dovolena u more, tabory a vecerni schovky na ulici 😊

12. srp 2020

Dovolená u moře s babičkou a dědou a ještě tábory

Tábory byly moc fajn a také ráda vzpomínám na prázdniny u babi a dědy, kdy mi po večeři na tajnaka dávali nanukovy dort 😀

Chalupa bez elektriny u Karlstejna. Vsude jen priroda, nedaleko lom Velka Amerika a strniste na polich.

12. srp 2020

Casto vzpominam na tabor, kde jsme vyvolavali duchy a pak se dely strasidelne veci😱 Kdyz o tom ted tak premyslim, vedouci se museli dost bavit😂

Vodácké tábory.

První dovolená u moře - v Itálii, když mi bylo pět..

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a dědy na chatě. Vždycky se tam sjela celá rodina a my jsme spali venkuve stanu 🙂

Každé prázdniny mě hlídala bábinka. Byla už hodně stará, takže jsme na výlety a pod. nejezdily, ale pracovaly jsme spolu na zahradě, naučila mě šít oblečky pro panenky, hrály jsme člobrdo... myslím, že stokrát lepší, než nějaká dovolená u moře...

Letní vylety k řece a potoku s detma z ulice 🤣 Trávili jsme tam cele dny🤣

12. srp 2020

Dovolená v chatkach s mamkou, jezdilo nás víc, jezdili jsme každoročně. A pak dovolená s taťkou a bráchou u moře.

Mám narozeniny na začátku srpna a ve stejnou dobu jezdí na vesnici k prarodičům pouť, jako malá jsem si myslela, že jezdí kvůli mně, byla jsem hrozně hrdá, že mám vlastní pouť 😁

Dovolená s rodiči na chatě v Německu - bez elektřiny, voda v koupelně se nosila kýblem do sudu a pod nim se rozdelaval oheň, aby se ohrala. Ten rok jsem si uvarila v sudu mys. A vykoupala jsem se s ni. Všimla jsem si toho, až když jsem si umyla hlavu a ve vlasech mi zůstala kostricka. 🤣🤣🤢🤢 samozřejmě bylo zvracení/pláč a od te doby jsem tam nebyla 😂😂😂

12. srp 2020

Kdyz jsme o prazdninach se sestrenici v noci staveli vanocni stromecek a poslouchali u toho radio impuls az do peti do rana, jestli opravdu hrajou ceske pisnicky celou noc😀

Jedna vodní bitva na táboře. Bylo strašné horko a bitva byla neplánovaná, nakonec se zapojili všichni i s kuchařkami 😁

nejlepší prázdniny byly vždycky u babičky 🙂

12. srp 2020

První pohled na moře v mých sedmi letech

Prazdniny u babicky a tahani cesneku se strejdou, trhani jahod, vykopavani brambor 😂 Takove pracovni prazdniny 🤗😂

Když jsem byla malá tak jsem jezdila na prázdniny po česku s babičkou a dědou sama bez bráchy to jsem si vždycky užívala 😁 doteď se smejeme na tom jak jsme byli v jednom hotelu a nechtělo se mi čekat na dospělé rak jsem si šla sama objednat, no jo už jako malá jsem z ničeho neměla strach 😂😂

12. srp 2020

Jedny prázdniny jsme jeli do Polska k obrovskému jezeru a bydleli jsme na luxusni chatě u milionářu a projeli se na jejich plachetnici a to bylo úplně nejlepší z celé dovolené.

Skautské tábory 🙂

Určitě prázdniny u babičky a dědečka z tatínkovy strany-brali si nás každé léto na 14 dní a vždy se nám maximálně věnovali, chodili s námi na koupaliště, hřiště, procházky a chystali nám samé dobroty k jídlu☺️

12. srp 2020

Soustredeni s badmintonem... Jezdila jsem asi od 3. tridy kazdy rok, na jednu stranu jsem to nemela rada, protoze se muselo furt makat, ale na druhou stranu to bylo super, spousta zabavy, kamaradu, zazitku... 🤗

Prázdniny s babičkou v kravíně 😂.

Nejsilnější zážitek z prázdnin .... Hned mě napadlo, jak jsme jeli s bratrancem na začátku prázdnin na kolech ... Neubrzdil to na křižovatce a vlitl pod náklaďák ... "Naštěstí" z toho byla jen sádra na noze na celé prázdniny a pár odřenin.
A druhý nejsilnější zážitek z prázdnin bylo určitě léto po páté třídě, kdy jsem poprvé jela k moři. Tenkrát do Itálie s mamky kamarádkou.

12. srp 2020

Všechny pobyty na táboře, pobyt u sestrenice, kde jsem se zamilovala, s našima v Tatrách,...

Byla jsem na dětském táboře, kde jsem se potkala s kamarádkou, se kterou jsme udržovaly přátelství 20 roků. Bohužel kamarádka už nežije. Bydlely jsme v chatkách, chodily do lesa, hrály hry.

Když jsme jeli s mamkou a ségrou poprvé k moři🌅. Nikdy nezapomenu jak nám na moři 🌊uplavalo obrovské nafukovací křeslo🌬️.Mamka běhala po celé pláži⛱️, protože nás tam nechtěla nechat samotné a volala help . Seběhlo se plno turistů a to křeslo nám vylovili.To byla sranda,na to vzpomínáme do teď 😂

12. srp 2020

Nejsilnější zážitek je asi spaní ve stanu s kamaradkou na zahradě jejich prarodičů. 😂 Měli velkého loveckého psa, kterého na noc nezavirali. V noci přišla bouřka, my se chtěly schovat k nim domu, já se toho psa šílené bála. Ale kamarádka mě přemlouvala, že mi nic neudělá. Tak jsme šly, už jsem sahala na kliku dveří, když v tom se mi zakousl do ruky. 🤦‍♀️ Nooo nic příjemného.

Nejvýraznější zážitek pro mě byl vždy stanování s kamarádkou na naší zahradě a noční výlety za koupáním ve vedlejší vesnici na koupáku. Samozřejmě to bylo potají🙂.

Můj zážitek takovej ten, že v tu chvíli šlo trošku o mé zdraví, ale teď už se tomu smějem 😁 můj táta si pořídil mopeda a me bylo asi 12 a že to musím zkusit táta mě to nastartoval a že poběží vedle mě 😁jenže já přidávala a tata uz nestíhal běžet a mě samozřejmě nikdo neřekl, jak se to zastavuje, takže naštěstí na cestě kde nejezdí auta jsem si jela a asi všichni doufali, že mi dojde benzín 😁nakonec jsem vyjela na menší kopeček, abych ten stroj zastavila 😁 samozřejmě na me ten stroj padl, dostala jsem vylagos(pěkně vyhubovano) od taty a tata zase od mamky 😁ale zážitek nezapomenutelný 😁🤭🤭

12. srp 2020

Hájovna, kterou jsme si každý rok pronajímali se dvěmi dalšími rodinami. Ta specifická vůně, která byla jen tam a to volno, které jsme my děti měly. My holky jsme spaly v podkroví a když jsme se večer podívaly z okna, viděli jsme dole u ohně rodiče, jak se baví a já se cítila strašně v bezpečí, i když jsme byli uprostřed lesů. 😊

Zážitků mám určitě hodně. Ale snažím se si stále připomínat zážitky s mamkou (která bohužel zemřela, když mi bylo čerstvě 8). Vzpomínám, jak jsme se jezdili koupat na pisak, jak mě učila plavat. Jednou mi zachraňovala život, když jsem se převrácena v kruhu topila v bazéne. Jak jsme byli na horách v Beskydech, po večerech hráli karty. To byly krásné časy 🙂

Bohužel první zážitek, který jsem si vybavila, byl ten, když na mne v místním bazénu skočil starší kluk a jen tak ze srandy mě začal stahovat pod vodu a topit. Mohlo mi být kolem 10. Naštěstí byl poblíž taťka, ale doteď mám ve vodě strach z lidí, kteří jsou poblíž.

12. srp 2020

stanování všech bratranců a sestřenic.. super noc 😀

Jako malá jsem nemela rada prázdniny, protoze nebyla skola. Ale jinak i rada vzpominam na prazdniny u babi a dedy, kdy nam deda chystal na snidani rohlik s maslem a tvaruzkami 🙂

Prázdniny u babičky a později rodiče koupili chatu, kde jsme měli skvělou partu a hráli hry, litali po lese, jezdili na kole, chodili se koupat ❤️🍀☀️

12. srp 2020

Prázdniny u babičky s příbuznými

Jako malá jsem byla velkou milovnicí koní a naši mi dopřály letní tábor u koní. Pro mě nej zážitek🙂

Jak jsme se ségrou bývaly s dědou na chatě, celý den naložené ve vodě, bylo to v rybářské osadě, takže jsme i "rybařily" a večer sedávaly s lidmi z okolních chatek. Bože, to byla paráda! Vybavují se mi všechny vůně, zvuky, pocity.

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a to, když jsem jí přinesla plné tričko špendlíků na koláč 🙂

Cesty do Chorvatska, kdy se nám rozbilo auto, první moře, byli jsme z bráchou ze všeho vyvaleni,bezstarostni ☺

Dovolená pod stanem na Slovensku, kdy nám během prvního večera komplet vykradli stan. Zbylo nám to, co jsme měli na sobě, plavky a ručník. Dokoupil jsme hygienické potřeby a každý nějaké tričko a užili jsme si super dovcu.

12. srp 2020

Dovolená na kolech, tisíc kilometrů v nohách, úžasné zážitky 😍

Těžko vypíchnout nějaký opravdu výrazný prázdninový zážitek, protože jich bylo nespočet, jak od útlého dětství, tak i v pubertě 😁 vypíchla bych asi měsíc a půl dlouhé prázdniny v Chorvatsku na lodi když mi bylo 12 a 13 let, to bylo opravdu úžasný a moc ráda na to vzpomínám 🤗 potom každoroční letní tábory, na které jsem jezdila od 8 do 17 let, na to vzpomínám také velmi ráda 😊

Nevím co vybrat,ale já prostě nejraději vzpomínám na prázdniny u babičky a dědy,zažily jsme tam takové srandy,pohody a to nejlepší dětství jaké bych přála každému 👍

12. srp 2020

Konkrétní nemám, ale ráda vzpomínám na tábor, kde jsem dvakrát byla, spousta kamarádů a zábavy. Za to dovolená v Chorvatsku, kde jsme museli být celý den na pláži, na slunci, horku a řídit se programem rodičů... to zábava nebyla

Asi největší prázdninový zazitek byl, když mě dědeček vzal vlakem do Vrbna pod Pradědem k jeho sestře, chodili jsme tam po vyletech.

První dovolená s manželem u moře 🤗byli jsme na Krétě a bylo to tam úžasný 🤗🤗

12. srp 2020

Když jsem to v sedmi letech na konci školního roku poslala pod auto a celé dva měsíce prázdnin jsem měla sádru od prstu u nohou pod zadek. Jo, to bylo léto 🙈

Babiččiny sněhové pusinky. Pekla je vždy, když jsme měly přijet na prázdniny, v takové super staré troubě... Ty byly prostě top.

Prázdniny s babi a dědou u prababicky a tam spaní ve stanu

12. srp 2020

Letní jazykové tábory, když mi bylo mezi 14 a 17. Něco mezi vedoucími a dětmi, pohoda, parta prima kamarádů. A potom prázdniny 1997 a kvůli povodním předčasně ukončená rodinná dovolená, neustálá kontrola řek na sídlišti, jak to vypadá a potom skoro týden leháro na balkoně s lagunou kolem paneláku a následný nekonečný úklid v domě, ve škole, všude...

Prázdniny u babičky a výlet s vlastivedou.. Já (asi 10let) a 10 starších babiček 😃 a další zážitek mam, když jsme s kamarádkou hráli stopovanou na hlavní silnici a já si nevšimla auta 🤦‍♀️ a tuklo do mne

Prázdniny jsme trávili často u dědy na zahradě. Spaní v chatě ,snídaně na verandě potom bazén. Bylo o úžasný 🥰

12. srp 2020

Nejlepší zážitek z dovolené mám z pubertálních let kdy jsem byla strašně zamilovaná do jednoho kluka z naší vodácké party... Jeden den když jsme se vraceli z vody nás zastihl déšť, utíkali jsme se schovst a on mě chytil za ruku a jak jsme spolu doběhli pod střechu domu, tak mě začal líbat... No ještě teď se mi třesou kolena když si na něj vzpomenu... Bylo to nejkrásnější léto!!

První pobyt u moře, kdy jsem se naučila plavat a milovala jsem sbírání mušliček 🙂

Na dovolené v Chorvatsku jsem jako malá jezdila s bratry na tobogánech u bazénu na pláži, rodiče měli deku o několik desítek metrů dál u moře. Najednou jsem se rozhodla, že půjdu za rodiči, ale brachum jsem to neřekla. A tak jsem šla po pláži kolem moře dál a dál a nemohla rodiče najít(byli zrovna ve vodě), až jsem najednou došla na konec. Tam mě naštěstí napadlo vrátit se. Když jsem se s pláčem vrátila k bazénu, tam už mě rodina, přátelé rodičů, ale i ostatní lidé, hledali po celém okolí. Až pak jsem se dozvěděla, že na konec pláže to byly asi dva kilometry, takže jsem byla pryč docela dlouho 😀 teď se tomu směju, být v kůži mých rodičů, asi by mě trefilo 😀😀

12. srp 2020

Z detstvi urcite tabory. Ty byly TOP.

Nejlepší prázdniny bývaly na vesnici u babičky. Trávila jsem tam vždy několik týdnů se sestrou a sestřenicemi, lítaly jsme venku, na koupaliště, stavěly bunkry, vařily s babičkou...ráda na to vzpomínám. 😉

Ráda vzpomínám na společné hry s ostatními dětmi na vesnici. Třeba se sousedem jsme natírali rezavou konstrukci od traktoru vodou (pírkem ze slepice), aby nerezavěla... přes náš plot jsme hráli odbíjenou, a když spadl míč do záhonu, nadzvedávali jsme polámané rostlinky, aby to nebylo vidět ... A spousta dalších. Ráda na to vzpomínám.

12. srp 2020

Prazdniny u babicky a stary kolo s takovou tou sedackou 😁 ja doma kolo nemela takze bzdycky u babicky jsem byla nadsena ze muzu jezdit

Určitě všechna ta léta trávená se sestřenicemi u babičky na vsi. Po pravdě nechápu, jak s námi babi mohla vydržet...zato my jsme si to užívaly parádně: celodenní koupání v rybníce, hry všeho druhu, družby s místními dětmi, pojídání třešní a angreštu místního pana faráře, babiččina bramboračka a vdolky 😻

Prazdniny u babick a dedy, kde jsme podnikali "najezdy" do sousedni ulice 😀

12. srp 2020

Ráda vzpomínám na prázdniny s babičkou a dědou na jejich zahrádce. Na všechno, co tam pěstovali, jak se tam spalo, jak to tam vonělo, jak jsme chytali celé dny koníky v trávě... Jediné, na co bych klidně zapomněla, byl suchý záchod plný pavouků a havěti 😅

Rada vzpominam na prazdniny u babicky na vesnici,kde jsem ji rada pomahala s domaci zviraty a pila kozi mleko. Vzdy me babicka dlouho nechala spat,ucila varit a pect a ja ji vzdy rada pomahala. Kolikrat se mi nechtelo od tama jet .....a pak mam pekne vzpominky na tabory a zazitky s tama

Prázdniny u babičky a dědy. Děda s námi hodně lumpačil, ráda vzpomínám na stavění obrovského stanu před barákem a stavění a pouštění novinových vlaštovek 🙂

12. srp 2020

Prázdniny u babičky jak se mě snažila naučit jíst růžový nákyp

Vzpomínky na prázdniny😁😁 jé jé to je už hodně dlouho😁 když přijde řeč s rodinou a přáteli na toto téma tak si mi vždy vybaví teta, která mi třikrát zařídila tábor od Červeného kříže.Abych ji neudělala ostudu tak mě pokaždé musela ostříhat mé dlouhé vlásky "podle kastrolu"starší ročníky moc dobře ví o čem je řeč 😁 jak já jsem ji vždy v čase prázdnin nesnášela,jinak byla moc fajn. Čtvrtý tábor jsem si zařídila přes skauty sama a konečně jsem se nemusela stříhat 😁a tak to i zůstalo 😁jinak oba tábory byly moc fajn, každý byl specifický něčím jiným a měla jsem štěstí na super partu.🏕️🔥🌲 škoda, že nejde vrátit čas

Prázdniny na statku 🐄🐖🐓🐎 😁😍

Prázdniny v Českém ráji ☺️

První dovolená u moře s mojí sestrou 🙂

Těch zážitků by bylo..1. tábor, 1. lásky, topení se na vodě, když jsem poprvé viděla moře...

První dovca u moře, Egypt, krása. Nezapomenu

Řekla bych,že nejsilnější zážitek, když mi byly asi 4roky. O to vic divný to je,že si to pamatuju.byli sme na horách já,taťka,babička a děda a táta mě u dzuboxu učil chytat mouchy a večer babička dala ruku pod postel a vyletěla odtamtud kočka a babi seděla na stole 😂

Vzpomínka na cukrovou vatu, hromadu cukrové vaty :D

12. srp 2020

Vzpomínám si na dovolenou u tety a stýce, kdy nám dětem vymýšleli bojovky a zábavný program 🙂

Stanování u babičky na zahradě. 😊😁

Vlastně každé prázdniny u babičky 🙂 Hledání pokladů na její půdě a její nezapomenutelné bramboráky!

12. srp 2020

První tábor, ten byl děsnej. Do dneška o něm mám noční můry 😀

Pamatuji si dovolenou v Bulharsku, spali jsme ve stanu. I cesta tam byl zážitek, jeli jsme přes noc lůžkovým vlakem.

Od 4 do 12 let skautske tabory. Milovala jsem to. 😊

12. srp 2020

První dovolená u moře. Bylo mi asi 13 a zážitek na celý život. Několikrát jsme se pocestě ztratili a málem jsme se nestihli ubytovat. Po příjezdu jsme na nahlášení asi 10 minut 🤦‍♀️ Ale jinak to bylo super🙂

chození na koupaliste... porad

Prázdniny strávené u babičky a dědy 🙂

12. srp 2020

Mou nejvýraznější vzpomínku na prázdniny si paradoxně nepamatuji celou - hra s kamarády, kdy jsme se výborně bavili, skončila mým pádem a otřesem mozku 🙄😀

Nejraději vzpomínám na letní tábory 😂 jezdila jsem od 6 let až do 15 a to jsou prostě ty NEJ vzpomínky 👍 nakonec jsem byla i jako instruktorka na táboře s handicapovanými "dětmi" , kde proběhl opravdu jeden nezapomenutelný a naprosto jedinečný okamžik, který se už nikdy nebude opakovat... Ano, myslíte si to správně 😂 přišla jsem o panenství 💏👩‍❤️‍💋‍👨

Pár dní strávených v chate na samote v horách, ktorá bola bez elektriny a tečúcej vody. Svietili sme baterkami alebo sviečkami, vodu ťahali zo studne, kupali sme sa v potoku, zbierali huby. Bolo to dobrodružstvo.

Asi první spaní pod stanem.. Doma na zahradě 😄

Můj asi když jsem jezdila na, tabor tam jsem věděla že pro někoho budu důležitá že jako oddíl to vše spolu zvládneme

Houbaření s dědou 😉 to ten čas měl úplně jinej rozměr,nikam nespěchat, svaču s sebou a nic neřešit. Jen jednou jsme se ztratili😀

12. srp 2020

Když jsme u nás na vesnici proti sobe bojovaly dvě party. 🙂

Jednoznacne prazdniny s pradedou na chate. Chodili jsme na jouby, na boruvky, deda hral na kytaru, casu jsme meli spoustu

Každoroční dovolená pod stanem 🙂

12. srp 2020

Každoroční trávení prázdnin na chatě, kdy si brali všichni dovolenou postupně, abychom tam mohli být celé dva měsíce v kuse.. A taky smutné prázdniny v r. 1997,kdy byl taťka skoro celé léto v práci a plánoval evakuaci kvůli povodním..

Cesta k severnímu moři s babičkou a dědou pod stan. Byli mi čerstvé 3 roky a nedělo mi sebemenší problémy kamarádit se a často navštěvovat sousedy. Zato babi a děda vyprávěli tuhle příhodu moc rádi, byli to totiž Němci!

Nejlepší vzpomínku mám ma dovolenou v Bulharsku s rodiči ☺️ Ale jako nejvýraznější vzpomínku považuji tu, kdy jsme byli se školou na výletě. Měli jsme zrovna rozchod, bylo to na nějakém hradě, všude davy turistů a mezi nima se brodila naše třídní učitelka, držela telefon nad hlavou a přes ty desítky lidí volala Moniko, Moniko, už máš brášku 😁 (mamka volala učitelce těsně po porodu, jelikož jsem já žádný telefon neměla ☺️)

12. srp 2020

Každoroční prázdniny u mé babičky a její skvělá kuchyně...vdolečky, koláče a hlavně můj oblíbený smažák😁

Tábor, na kterém jsme téměř hladoveli a cely týden se nudili. Otřesny zážitek a taky nejsilnější

Dětské tábory, prázdniny u babičky, Itálie 😊

12. srp 2020

První dovolená u moře v Jugoslávii a první letní tábor a pak druhý tábor v Polsku,celou cestu mi bylo jako jediné špatně,ale na všechny tyto "první cesty" vzpomínám nejčastěji

Prázdniny u dědy a babičky na východě, točení se na rozvrzaném kolotoči, pečené brambory, vařená kukuřice a nudlová polévka s obřími oky ❤️😊

Bunkr v kukuřičném poli s mou první pubertální láskou.

12. srp 2020

Jaaj no tak tech vyraznych zazitku z detstvi v lete je tolik, ze nevim, ktery vybrat🙂 Super bylo vzdy leto u babi a dedy v Havl, Bordu a tam jsem milovala, ze jsme se segrou sly koupit melouna, ktery mel 5 kg a celeho jsme ho snedly k jedne svacine🙂 pak vsechny tabory za cele doetstvi jsou samy o sobe dost vyrazne a z jednoho kazdorocniho tabora je asi uplne ta nejvyraznejsi vzpominka. Slo o tzv. domecek (popisu jen hoooodne ve zkratce) - na konci tabora byla taborova pout a nejprastenejsi a zaroven cast nejopbavanejsi atrakce byl Domecek (abychom ale dostali zaverecnou odmedu za celou pout, museli, jsme splnit vsechna stanoviste). Ten spocival tak trochu v "muceni" nas deti nasimi vedoucimi - strikani studenou vodou, pomazani popelem, posypani hladkou moukou, povinnosti spolknout medicinu (vetsinou nejaka dobrota v podobe mixu horcice kecupu, octa, marmelady apod.), starsi deti vetsinou trochu dostali koprivou, ruzne nas pomalovali.... a pak nas nromalne vzali a vyhodili ze dveri na pripravene nafukvaci matrace pred dvermi.... no zni to asi zvlastne, desive, krute... (kazdemu jinak), ale mi to milovali a rada na to vzpominam 🙂

Klasicky - prázdniny u babičky ☺️

Letá u babky na dedine so všetkými bratrancami a sesternicami 🙂

12. srp 2020

Zážitků z dětství je spousta, ale asi nejlepší zážitky byly u babičky a dědy na Slovensku.

O prázdninách mezi 1. a 2. třídou jsem byla s babičkou u moře a naučila se tam plavat a do teď si vzpomínám, jak jsem to volala mamce z telefonní budky (v té době ještě mobily nebyly...)

Nejvíce zážitků jsem měla od babičky a dedy, u kterých jsem každé léto trávila skoro celé prázdniny. Žádný z nich není ten nejvýraznější, ale jde o spoustu malých stripku, procházky s dědou na koupaliště a na hřiště, to, jak mi kupoval zmrzlinu, babička mě brala s sebou do práce (pomáhala starším lidem u nich doma jako zdravotní sestra) a večerní hraní žolíků 😊.

12. srp 2020

Nejde zapomenout na prázdniny strávené v nemocnici se salmonelou. 🤨

ráda vzpomínám na kempování a na bouřku ve stanu, to byla doba, kdy na mě rodiče měli čas.❤

Nejlepší zážitky mám ze skautskych táborů. No a jeden z nejhorších zas po návratu z jednoho z táborů. Po návratu mi bylo sděleno, že se nám zatoulala moje milovaná psi slečna a už se nenašla. Pro 10 letou holku tragédie. Můj o 4 roky mladší bratr jen prohlásil - co rves, stejně bude novej cokl. Hrozně se mě to dotklo a to asi dost, když si to pamatuju až do dnes😒

Stanovani s bráchou 😄

každoroční prázdniny u babičky a dědy na venkově - ty neměly chybu!

První "svobodna" cesta k moři..takova mala dámské jizda..mamka a ja se segrou, mamcina kamaradka taky se 2 dcerami..Cesta do Italie, stara Karosa, spaní na zemi v autobuse, ty veliké porce zmrzliny, bazén s toboganem u hotelu, moře a v neposlední řadě Kinder vajíčka a v nich postavicky krokodylu a hrosiku (sady co se u nas prodávali az o ccs 5 let později)..no byla jsem jako v "Jiříkově vidění"..

12. srp 2020

Tak poněvadž jsme strávili hodně času v přírodě, jezdili jsme na Orlík, bylo to super. Tehda se dalo koupat všude a bez omezení, nikdo neřešil žádné starosti a bylo to prostě super. Hlavně žádné telefony... Jee jak ja bych se vrátila do dětských let 🙂)

My jsme měli vždycky úžasné prázdniny, ale když jsme poprvé přijeli autem k moři, tak to byl velký zážitek pro celou rodinu.😊

Každé super léto u nás na koupališti s kamarády, jak jsme mastili karty 🃏

12. srp 2020

Nejhezčí prázdniny a léto bylo s babičkou na chatě, kde jsme blbly, zpivaly, opekaly burty a pekly brambory, chodily na houby proste relax 🙂 co bych teď za to dala

prvni dovolena u more 🙂

Spis to jsou takove stripky. Sestrin zub v kukurici, dlouho ho nasi hledali. Pak vystrcene zadky u more, kdy jsme se vzdy se sestrou zohly a hledaly s potapecskyma brylama poklady v pidi tunkach. Pak ty velke zmrzliny aranzovane do ruznych tvaru, panacku, atd.

12. srp 2020

Čas strávený s mamkou na chalupě...přes léto jsme do města vůbec nejezdili, přecijen v té přírodě se to léto snáší mnohem lépe! ☺️

Prazdninova laska na letnim tabore. Tancili jsme na diskotece, libali se, uuuuu 🙂

prázdniny u babičky a dědy.. 🙂

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a dědy na Valašsku. Každé prázdniny pěšky na Lešnou. Bylo to krásné, nezapomenutelné.

Skákání do sena z prvního patra stodoly u tetinky na Valachoch

Tak těch je nespočet, mám jich opravdu hodně těch na které nikdy nezapomenu - at jsou to prázdniny na samotě u tety a strejdy kde jsme se řeba honili a schovávali po trámech stodoly, nebo nás honil býk, nebo jsme zkoušeli čůrat jako kluci z valníku až třeba po to jak jsme kradli vlajku nedalekého tábora..nebo dovolené s rodinou a přáteli tady po čechách...asi nikdy nezapomenu jaký to bylo super ta ,,parta" a s ní problinkaná dovča, boj o fotku s Terezou Pergnerovu za dob ESA - jo tenkrát na to molo plaval i ten kdo to neuměl snad :D, oslava svátku s celým kempem, pamatuju si i tu propršenou dovču s Písku, vzpomínám ráda na kraviny který nám vymýšleli naši tátové, Medlov a výborný nepřekonatelný pohár či jak mi jeden ovád zajistil super jízdu policejním vozem po Českých Budějovicích.... prázdniny u babi a dědy, kteří bydleli ob dva baráky pod náma - no to byla topka :D nejde vybrat, všechny je miluju :D .... tohle nám účastníkům nikdo nikdy nevezme 🙂

12. srp 2020

Tábory a noční hlídky - těch zážitků co se přitom zažije bylo mraky.

Dovolená v kempu a spani ve stanu, bylo to velke dobrodružství 😊

Letní tábory.

Prázdniny u tety a strejdy na jižní Moravě 💝

Určitě dovolená u moře se třídou 🙂

Prázdniny na Slovensku u tety kde jekde jsem se poprvé opilá té slivovice 😊 a do teď si pamatuji jak mi teta jednu luplapo hlavě a sestřence taky. 😂😂😂 Obě jsme byli nezletilé ale je pravda že od té doby slivovici nepijí 😁😁

12. srp 2020

Já si vybavuji atmosféru teplých večeru a jízdu na kole na jezero na koupacku...

nejhezčí byly prázdniny u babičky, pamatuju si, jak mě naučila plavat a já byla nadšená, když jsem prvně přeplavala malý rybníček, kam jsme chodily se koupat.. byl malý, ale pro mě jako dítě tenkrát obrovský 🙂 skvělý byl také každoroční tábor bez elektřiny, bez vody atd, tam jsme to milovaly

Pohoda a haldy jídla u babičky, túry na horách s tátou a v Egyptě Faraonova pomsta🤦‍♀️🤣

12. srp 2020

Prázdniny u tety v Praze - tehdy mě fascinovalo metro!

Prázdniny u babičky, kde na poli rostl hrášek, my ho sbírali a jedli. Na silnici jsme si nakreslili domečky a dělali, že tam bydlíme. Babička bydlela u cukrovaru a na podzim, když byla kampaň tak jsme v příkopu u silnice sbírali spadlou řepu z nakláďaku a jedli ji 🙂

Ja vzpominam na dovolene na Hracholuskach 😍 milovala jsem to tam a pokazde tam s nami byla nejaka faaaajn parta 😍

12. srp 2020

Nejlepší prázdniny byly z mého dětství... Celá ulice jsme se sešli, večer hrály u bytovek na zvonkohru😂😂😂... Když na nás řvaly z oken 😂😂😂.... Nebo když jsme hrály venku na schovávanou.... Každý večer rvani do oken na rodiče a prosili jsme ještě o půl hodinky venku ❤️😂

Nejlepší prázdniny byly u mé milované babičky a dědečka, kteří jsou už bohužel po smrti. Vždy bylo plno zážitků, plno dobrot, plno koláčů, plno rozbitých kolen a brad 🙂. Milovala jsem to tam a vzpomínám pořád a ráda ❤️

Prázdniny u babičky na chalupě a koupání v neckách na dvoře 😄

12. srp 2020

Určitě mezi nejlepší vzpomínky patří prázdniny u babičky a dědy...když jsme se setrou na sebe oblékali tu úžasné sukně,co babička nosila...vždycky jsme si jich na sebe oblékly i 10 sukní ...... škoda,že tyhle sukně už dnešní babičky moc nenosí 🙂

Pasení ovcí u babičky a dědy.

Mám o prázdninách svátek a jako každoročně jsme je se sestrou trávily u babičky, jelikož naši hodně pracovali. Táta přijel, vůbec jsme to nečekaly a přijel jen proto, aby mi popřál k svátku. Dodnes si pamatuji, že jsem dostala pásek, kde jako přezka byla mašinka. Bylo mi 5 let.

12. srp 2020

Pobyt u prababičky v dřevěné chaloupce na Slovensku na totální samotě u lesa.

Prvý výlet k moru, do Chorvátska. Bolo to úžasné, kopa zážitkov, nové jedlo. Krásne spomienky 😊

Prázdniny na chalupě.koupání v pískovnách,borůvkové knedlíky a koláče,mávání na vlak-hned za plotem máme koleje,cesta vlakem na zmrzku,chození na houby a borůvky,výpravy na kole a strach z černých zmijí vyhřívajících se na perónu.
moc ráda vzpomínám.teď už tam jezdíme se svými dětmi😍❤

12. srp 2020

Ja si vzpominam na to, jak jsme se koupali ve velkem zahradnim bazene u souseda. Nic zajimaveho na tom neni, ze? 😉 Tak doplnim, ze to bylohnes po revoluci a bazen byl privezen z USA! Snad jeden z prvnich takovych bazenu na Morave. Vsichni z blizkeho a dalekeho okoli se na nej chodili divat. A ja i plavat🙂

Nejkrásnější byly kterékoli prázdniny u babičky. Byla to úžasná a milující žena, která měla i pochopení pro dospívající dívku. Aneb: "Pamatuj na navrátila a chovej se tak, abys nechovala." 😁

Prazdniny u prababicky s nasi vesnickou partou,se kterou jsme se navyvadeli peknych lumparen 😀 Nejvic vzpominam na stezky odvahy,ktere jsme si navzajem chystali, dneska bych do toho uz nesla 🤣

12. srp 2020

U mě asi vždy dovolená s tátou u moře každý rok, to bylo vždy super a letní tábory v Nové Peci, pubertální zážitky 😂 stezky odvahy, první lásky a tak. Kde jsou ty časy 🙈🤔

Můj první a poslední tábor ve 12 letech. Jak jednomu z vedoucích, takovému mladému klukovi bouchla do obličeje dýmovnice.

chytani pstruhu v rece,byla luxusni zabava a pak to bylo stopovani jelena a nakonec z toho byla na louce krava ktera se ozyvala 😀😀

12. srp 2020

Celé dětství, a nejvíc prázdniny,jsem strávila v sedle koně, kterého mám dodnes :*

Já milovala dlouhé cesty vlakem za tetou, to jsme vzdy jeli 6, 7 hodin. Melibjsme nachysanou velkou svacinu a dobihali jsme vlaky, abychom stihli prestup 😁 A pak mám takovou hezkou vzpomínku, kdy se moje babička zranila a tekla ji krev z nohy a nechtela to ošetřit, s tím, že je to dobrý. A děda jí na to řekl jedinou větu "Mílo, neblázni." A v té jedné větě bylo tolik lásky a něhy, že na ní vzpomínám dodnes. 😊

Mně se v dětství moc líbily výlety se sourozenci do Prahy. Pocházím z Karviné, tak to byly opravdu dlouhé s dobrodružné vlakem.

12. srp 2020

Prázdniny u babičky a její vaječný chleba. Mňam! Chodili jsme sice spát se slepicema, ráno vstavali v pět, ale byla to paráda

Nejvíc zážitků asi mám z chatky u přehrady, která byla od babicky ci z chalupy na vesnici, kde jsme trávili se setrenicema a bratrancem každé prázdniny

Prázdniny u babičky a sušení sena na poli.

12. srp 2020

Prázdniny s babičkou na chatě - koupání v plechové vaně nebo u splavu, celý den v přírodě, dobroty od babičky, lezení po skalách, ježdění na loďkách.... Moc bezpečné to tedy někdy nebylo, ale v tu dobu nad tím člověk nepřemýšlel.

Prázdniny u babičky která bydlela sice cca 200m od nás ale dokázala nám vytvořit nezapomenutelné prázdniny s dobrou zábavou a výborným jídlem

Prázdniny u tety v malé vesničce..jak na samotě u lesa...jinak suoer zážitky teplých večeru..,když jsme s kamoskama chodili na venkovní zábavy..

Je toho více !
Prázdniny s babi a dedou ve Slavonicich u moji prababicky ,potom chatky-joo na to vzpomínám rada❤️
Potom tábory a první láska 🥰brala jsem po táborů tatkovi tajně mobil a psali si x zpráv a tatínek nikdy nic neřekl .
A otok v 15 naše první Chorvatsko s mou maminkou -to byla legrace 😂😂
Měla jsem krásné dětství ❤️

12. srp 2020

Na všechny prázdniny, které jsem trávila u babičky. To jsou prostě nezapomenutelné prázdniny, které už dnešní děti asi nezažijí.

Nejvýraznější zážitek byla první dovolená u moře v mých 15letech, nikdy jsem nezažila už lepší. Byla nás tam pěkná banda dospělých a dětí skoro tři týdny a dodnes a láskou na to všichni rádi vzpomínáme a vyprávíme si o tom.

Každoroční tábory neměly chybu, těšila jsem se vždycky celý školní rok a potom obrečela odjezd domů.

12. srp 2020

Koupání na chatě v sedm ráno ještě před snídaní...to jsme mohli ale jen s babičkou😊a stanování s rodiči, roky ve stejném kempu...

Dovolená u moře v Řecku 😉

Prazdniny u babicky - vedli jsme s brachou kozu s pastvy, meli jsme sebou i psa, ktery videl rybnik, skocil do nej a koza skocila za nim, nastesti se nam podarilo ji dostat na breh, vody v rybnice bylo sotva do pasu. Vzdy se tomu smejeme a radi na to vzpominame

12. srp 2020

Prázdniny se sestrou u babičky, později letní diskotéky na přehradě

Prázdniny s babičkou a dědou na chalupě🙂

Byly jsme 4 segry od sebe 3, 3, 3 a 4 roky, takze mamka byla skoro cele nase detstvi doma.. jednou v cervenci vyrazila na pohreb tatinka od kamaradky a my jakozto 2 starsi mely doma hlidat 2 mladsi segry.. zavladla ale desna nuda a my se zacaly honit po byte a bojovat.. ja se zavrela v loznici, prede mnou postylka s rocni nejmladsi segrou, zaprela jsem si nohy o skrin a drzela dvere, ale nejstarsi segra vzala silou dvere ramenem a rozbila sklo.. vysypalo se na me, do postylky.. no vsude a obri strep mi skoncil naplacato na hlave.. hruza des.. ale horsi byl ten vyrval, co udelala po navratu mamka.. to bude nejsilnejsi zazitek 😅😅

12. srp 2020

Za mě jednoznačně třešně trhané v sousedově zahradě 😂

Nej dovolená byla s bratrancema na chatě, jak pes, trpasličí pinč,byl popíchaný od včel, měla bobek větší hlavu než tělo 😂

Prázdniny na chalupě s babičkou, dědou a ségrama. Litaly jsem od rána do večera s dětmi po vesnici, chodily jsme se koupat, spaly pod stanem a babička výborně vařila. Úplně nejlepší byly večery a každodenní srazy na hřišti nebo před místní hospůdkou, hlavně když už jsme byly trochu starší 🙂

12. srp 2020

Ahoj, jeden z výrazných okamžiku které si pamatuji ke jízda vlakem k babičce, kdy nám pak ujel spoj a my museli zbytek cesty stopovat. Já jela s tátou a ségra s mamkou bylo to pro mě fakt dobrodružství.

Jsou to prázdniny strávené v dětství na chatě, kde jsem se koupala v řece a večer jsme opékali buřty... Milovala jsem babičky rebarborový koláč, nikdy nezapomenu na tu jeho chuť 🙂

vanea
autor

KONEC SOUTĚŽE :-* Všem moc děkuju za zapojení do soutěže, zítra bude vyhlášení a já si to snad taky všechno hezky pročtu=) zatím posílám ❤❤❤